SaluteMalati è Cundizione

Cumu rinfurzà l'immunità di un zitellu: parechji cunsiglii

Per riduce a freccia di i frastichi varii chì spessu occuru à una età curretta, avete bisognu à prestu attenzione à l' estatus immune di u zitellu.

Ci hè deve esse dichjaratu chì i zitelli è i zitelli sottu 6 anni sò tutte di numerosi infizzioni da l'immunoglobulini chì intervenenu u so corpu durante u sviluppu intrauterine cù u sangue di a mamma. In u futuru a so immunità reduce gradualmentamente.

A securione normale di l'antichi urigeni sò solu dopu à 6 anni, per questu impurtante di realizà a vaccinazione, chì cuntribuisci à a furmazione di prutezzione specifica in contru assai malati.

L'immunità in particulare hè formatu quasi ogni ghjornu in cuntattu cù assai microorganismi. A so cundizioni dipende di parechji fatturi è in certi casi esi correzzione.

Semu devi esse nutatu chì i zitelli chì nascinu funziunamenti maturu, sò allibbitati è averanu una microflora intestinali nurmale, raramente si metiscenu. Per rinfurzarà a immunità in questu casu, hè pussibile senza mè di farmacològicu - solu per mezu di mètudi folklori.

In a medicina non tradiziunale, ci sò assai rezechi chì migliurà u livellu di a prutezzione di u corpu contra assai malatii. Ma avemu avutu ricordà chì u sistema immune di l' umanu hè summamente cumplicatu, cusì hè megliu cercà un cunsiglii medichi.

Cumu rinfurzà l'immunità in casa senza cunsiglià un duttore?

Hè impurtante chì u zitellu hà manghjatu u latte di mamma. Ma s'ellu hè micca pussibile, e mizura artificiale deve cuntene adittivi speciali per u funziunamentu optimu di u sistema digestivu. Hè un effetti pusitivi nantu à i difesi immune di u corpu.

Hè impurtante per assicurà u regnu ottimali di u ghjornu cù u sughjettu di u ghjornu intitulare. Hè ancu permessu di rinfurzà l'immunità di u zitellu è, curiosamente, evite micca e malatie catarrhe.

Hè impurtante di observà una bona iegge di a bocca è a gola. Allora, u zitellu deve esse studiatu à gargare cù l'acqua fresca ogni matina è dopu à manghjà. Per rinfurzà a immunità, hè utile per vìviri micca tè ordinariu, ma una decocção di camomile, cane rose, mint.

Un impactu extrematu grandi di l'incidenza di i zitelli hà a so nutritura propria. Hè ricumpienta per bevande zucca fresca (in a mancanza di allergii). Ancu, ogniddi chì u latti caprunu hè assai utile, ma hè troppu grassu per u corpu di u zitellu. Cusì, prima di pruduce in a dieta, avete bisognu di un duttore chì avarà da cunsiglii l'ottima proporzioni per a so diluzione.

Ùn ci hè bisognu di travaglià nantu à u fattu chì l'immunità pò esse rinfriscata solu s'ellu ci sò assai verdura fresca è frutti in a dieta, ancu di pesci è carne. Hè vale à dì di i prudutti d'aurope è di pruvutiti vegetali - alli, cipudine è articuli.

Inoltre, hè utile per camandà regularmente in luntanu, cuntenenu i prucessi di crescenu, appliate maschili è esercitivi gimnastichi, è esercitassi.

Per rinfurzà a immunità, in certi casi, ci vole à piglià immunostimulanti (interferoni, preparazione d'urighjini bactriziali è vegetali), è dinò l'adaptogeni induizzati basati in echinacea, eleutherococcus, radiola rossa, magnolia vine. Select a drug, determinate l'schema di accissioni è a durazione di u trattamentu pò solu unificante mèdicu-immunologu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.