News and SocietyCelebrità

Kim So Yun (attrice, 1980). Kim So Young: biografia, vita persunale è fatti interessanti

I televidsi di cinema coreali è i filmi sò dispunibili novi per l'audacia russa. In ogni modu, l'avìanu appiccicatu immedtamente, senza parolle, gràzia à a bellezza peculiar, refinada di l'attrizzoni coreani. Hè assai fanatichi trà i Russi anu una Kim So Yeon (Kim So Yeon).

Biografia: infanzia è adolescenza

A futura stella di a serie di televisione coreana nasciu u 2 di nuvembre di u 1980. Hà amparatu l'indipendenza di una ghjovana età, è quandu hà turnatu 14, senza u cunputatu di i so parenti intervene in u concerti di bellezza Miss Binggrae. L'esperienza hè stata riittata, cum'è Kim Soo Yong hà sappiutu da guadagnà a simpatia di u jury, è hà vindicatu u primu locu. Cum'è l'attrìggica dicisti d'avvena, prima di passà à u podju, hà avutu ricuderaghju l'ochji cù un marcu ordinariu ordinariu, perchè à disprezzu di numerosi cuncurrenti chì venenu à u cuncurrenza cù a mamma è un arsenale di tuttu ciò chì era necessariu, ùn hà mancu qualchì maquillaje.

A zitella hè stata nudita è avè principiatu à esse invitatu per sparà in u teleu di TV di i zitelli. In particulare, in u 1994, a serie "Maestru-dinosaur" hè nantu à i pantaloni. U debut turnò per esse successu, è a faccia bonita di Kim So Yun (1980) addivintau sempri più in quantu parolle in a television.

Inoltre, un fattu interessante: l'attrìzia era u primu adolsu coreanu chì hà guadagnatu 100 milione di won, sparendu in publicità.

U primu successu

In e so entrevista, l'attrìghjina spessu spessu chì perchè anu più vechja chì l'anni, hè invitatu à roles adulti. In particulare, in u 2000, Kim Soo Yong (attrìghjina, nascita in 1980) hà sappiutu sùbitu in dui series di TV, cum'è "Mom and Sister" è "All about Eve". U questu prughjettu porta a so fama ùn solu in Corea, induve spizzò tutti i qualificazioni di pupulazione, ma ancu in altri paesi. In ogni casu, siccomu a zitella tocca l'heroina cun un caratteru impurtante, hè statu ancu offrua in u futuru i roles di stu prugettu, è a so carrera curreva.

Períò Chine

A diminuzione in u nùmmuru di offerta di impieghi guidati à u fattu chì Kim Soo Yong (attrìghjina, nascita in 1980) decide di pruvà a so sorte in l'esteru. À questu ghjornu, andò in Hong Kong, induve starred in u direttore di cinema Tsui Hark "The Seven Swords". Fu basatu nantu à a serie di televisione eponymous, una seria di comicci è un video game. In a film, l'attrì (1980, Kim Soo Yong) hà fattu u rolu di una ragazza nurmana Coreana, diventata in un servitore. In ogni modu, stu rolu ùn l'avete micca u successu mistenni, cum'è a participazione in u dramma di a televisione cinese "Una sola bonissima paparina volante". Tuttavia, i ragiuni eranu culligati più à i prughjetti propiu è micca à u ghjocu di Kim Soo Yong.

Break

Frustratu da i fallimenti in casa è in l'esteru, l'attrice (1980, Kim Soo Yong) decide di piglià un spazi creativu. Per trè anni, a zitella spiega si vulia cuntinuà a so vita in u cinema o megliu cercà un altru spaziu per adèmpie i so talenti. Finalmente, hà decisu di vultà à a big screen, è u primu travagliu dopu a pause hè a TV series "Gourmet", dicendu à a rivalità di dui ghjovani - chefs talentu chì sò ancu half-frattali.

Iris

Kim Soo Yong (attrista, 1980), film cù quale in quellu tempu hà apprezzatu grandi populidanza in Corea di u Korea trà e persone di parechji età, hè ghjustu culpitu da u scopu di ottene un rolu in a serie d'espionaje per i ghjovani chì vulianu unificà e dui anche di a so patria. U prugettu chjamatu "Iris" hè stasera à principià a sparraru in u 2009. Per fà una invitu, a zitella facia un pezzu curtu è andò in gimma per parechji misi in piglià in forma propria. In u risultatu, travaglia per un casting duro è hà ghjucatu u rolu di l'espiu Coreanu Spieza di Kim Seon-hwa. À u listessu tempu, anchi si u so caratteru ùn hè micca urigginariu una figura chjave, grazzi à u talentu di a chjesa, i scritturi aumentanu u nùmeru di episodi, cum'è l'audienza dumandava.

2010 anni

Stu piriu era unu di i più fertilii in a vita creativa di Kim Soo Yong.

Allora, dopu à filmà in a prima tempesta di a film "Iris", a chjera accuminciau a prisenza in u prughjettu di televisione "Princess-Prosecutor" ("Prosecutor Charmante"), cunzistenti di 16 episodiu. U ritrattu fù ricunnisciutu com'è successu, cum'è a rapprisintazioni di Kim Soo Yong cum Ma Hye-ri. Allora seguita a participazione in u dramma "sportu hospitalu" drama "Doctor Champ", in chì l'attrìccia tocca à un medico fede, chì hè "tornatu" entre u so cumpagnu amatu è un paciolo judo. In ogni modu, da i prughjetti chì Kim Soo Yong hà participatu in u 2010, l'audienzia più apprezzata a so participazione in 3 episodii di a serie "Athena: Goddess of War". Stu teleprojecte fù creatu da a listessa squatru cum'è "Iris", è parechji caratteri cuntinuavanu esistinu in u novu ritimu. A strada, dopu un pocu tempu a sequenza di questi prughjetti prisenti nantu à e schermu. In a cinta "Iris II" Kim So Yeon hè statu novu in fronte à l'audienza in u so rolu favuritu di l'espiu norcoreu Kim Song Hwa.

Coffee Russian

Ancu Kim Soo Yong hè principarmenti una parte di a serie, ancu hà parechje rolli di successu in i filmi filotti in a big screen. Allora, in u 2012, l'attrìghjia prisintò davanti à l'audienza in l'imaghjini di u barista giugianu in a film "Coffee Russian". Elle dice di i manifistazioni chì succèanu in l'Oriente Extremu in u principiu di u XXu seculu. A vigilia di a Guerra russo-japonaise, u re Joseon (u vechju nome di Corea) Kojon refuge in l'ambaisa russa. Ci sò mandati in Giapponese ricordati l'adventureru Tanya (Kim So Yong) è Ilyich. Cum'è un zitellu, u babbu di a zitate insistia à insignà à a russa, cusì hè accoglia in l'embassy as barista. Allora trova l'imperatore, quale hè struitu à vènenu. Ma dopu chì averghjenu a virità annantu à a morte di u so babbu, a zitella ùn si ricusa a realizazione di l'assignmentu di l'intelligenza Japanese.

Cum'è una persona rispunsevule rispunsevule, in preparazione per i tiatru di Kim So Yong, film cù quale a vedi in Russia, studia u cafe durante 2 mesi è hà studiatu i fundamenti di a lingua russa. Comu a cunseguenza, hà ghjucatu assai cunvintamente u rolu di Tanya, mittendu a ludari di i telespettatori è i critichi.

A carriera più longa

A rich history of Korea hà più d'una stata una fonte d'inspirazione per i scrittori. In u 2012, a serie di televisione allibule u "Great Seer", chì descrizanu l'avvenimenti chì si sò stati in u statu medievale di Corio. In a stampa, a zitella era struitu à ghjucà à u rolu di u mèdicu, cù quale hà fattu a so forza cù u so talentu. A serie comprobò à esse bè riescita è era statu pruvata nò solu in Corea, ma ancu in parechji altri paesi, chì facia chì Kim Soo Yong era ricunnisciutu è luntanu.

Travagliu recenti

In 2013, l'attrìghjina (1980, Kim Soo Yong) hà participatu in un altru proghjettu, So Hyun Ken, da quale hà starratu u "Prosecuttante Charming" - in a TV series "Two Weeks". In questu, hà da ripruvazioni novu à u rolu di un guardi risentente di a liggi. Ma questu tempu u caratteru chì l'attrìttiva facile (1980, Kim Soo Yong), aiuta un prigiuneri in innocenti in a lotta per a ghjustizia.

Da i ultimi labori di l'attrìzia, pudete missellà u prugettu di u telefuninu famusu più famosu in Corea, "Fall in Love with Sun Jung", in u 2015. In u so ghjucò u rolu di secretariu, chì comprende chì u capitu ùn hè micca indiferente à ella. Pariate chì a storia stissa, ma micca tutte e simplicità. Ci hè chì a ghjovana era trasplante cù un core chì issa determina u cumpurtamentu di u so "proprietariu". Allora, "biscuit" hè diventendu un omu chì ùn hè micca teme per vede i so sentimenti.

A vita persunale Kim Soo Yong

In una entrevista ind'e 2013, l'attrìlla, chì ghjera 33 anni, hà dettu chì ùn hè micca esse maritata in u prublemu vicinu. Mentre chì Kim Soo Yong hà dichjaratu, a so mamma pruvò di riparà a so sorte da questa volta 20. Tuttavia, ùn hà micca sensu seriu per ogni persona cù quale ella hè familiar.

L'aprili 2016, Kim Soo Yong annuncia chì ella è u prublema coreali Serial Kwak Si Yang, prestu prestu in casu. Tuttavia, era una besta chì cumpienu u so travagliu cumuni nantu à u prughjettu We Got Married. U so duo chì facenu cumpareru nantu à u screnu di u settembre di u 2015, è l'audienza, com'è solitu, hà decisu di spusà dui amori attori. Tuttavia, sicondu Kim Soo Yong, l'unicu locu duve si cunnoscia Kwak Si Yang, chì, à u modu, hè 7 anni più ghjovani chì ella, hè un set di film, è u prucessu di travagliu intensivu ùn deve micca cumunicà. À u listessu tempu, hà dettu chì in u futuru vole crià un criaturu, perchè amassi i zitelli.

Cusì, u core di Kim Soo in u mumentu ferma libera, chì dà accade à milliselle di l'omi chì anu longu è anu in l'immubiliate cun quellu di i più belle attrizzatori di u cinema coreanu.

Avà sapè a biografia di l'attrice Kim Soo Yong. Kim So Yun adupetta chì, in u mumentu, hà dimustratu nantu à u scogghiu solu una décima di ciò ch'ella hè capaci di. Infatti, sicondu i critichi, a zitella hà una grandi putenza è hè una splutazioni creativa. Allora pudemu spiranza chì in u futuru avvene avà u vitturi vi parechji novi pittura cù a so participazione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.