News and SocietyCelebrità

Jan Lebedev, figghiu di un barone gypsy: biografia. A sentenza palesa à Jan Lebedev

In parechji persone, i zitiri causanu emozioni negativi, postu chì in a maiò parte di i casi ci sò assuciati da pobirushkas, fortune-teller, latruli è autorità criminali. Però, anu pussutu bè caratteristiche pusitivi. Per esempiu, cuddaru è ballanu bella, anu un putere di u spiritu spéciale, è più importantemente, diferenani in unità di u spiritu è una forza incredibile di caratteru. Unu di sti zingari, cù un passatu francu criminal, hè Jan Lebedev. Quale tipu di persona hè questu? Chì ci hè accusatu è carcu?

Brief biography of Jan

Perchè Yang ùn hè micca una persunale publica o star, l'infurmazioni annantu à questu ùn hè praticamenti esistenti. In ogni modu, pudemu truvà qualche infurmazione nantu à ellu. Allora, cunnisciutu. Lebedev, o Lebedov, Yan Aleksandrovich.

Nascìu Jan Lebedev - figliu di un barone gypsy - in una grande famiglia u 23 di jinnaru di u 1990. Sicondu data prelimiunale, hè nativu di a cità di Omsk, ma pocu statu registratu è hà vivi in una casa privata in Ekaterinburg. Duvete annunziu duve u ghjovanu hè in u mumentu, vi diceremu più tardi.

Uni pochi parolle nantu à a famiglia di Jan

Sicondu i parenti di Lebedev, ancu di ellu, a famiglia avia un fratellu maiò, chì avia annunziatu pocu da un accidenti tràgicu, è Sister Angela. A strada, sta donna devastante sguassate longu in parechje specchi di discussioni per a prutezzione di u Yan sera. Dopu i so azzioni è e consiguienti à quale hà guidatu, avemu avertitu più.

In quantu à i genitori, dopu, sicondu u Yan Lebedev, quì, micca, ùn tutti ùn hè micca ambiguu. A mamma di u ghjovanu morse à a so tempesta, è chì ellu è u so babbu eranu divorziati, unu di i so parenti più vicinu, aia Lyubov Zaborodskaya, hà pigliatu l'educazione di un zitellu. A participazione involontaria in a so educazione hè stata accettata da un sugnu in u spiritu tutale, Sister Angela.

Studiu, cumpurtamentu, caratteru: ciò chì dite?

Sicondu i vecchii è amichi di a famiglia di u Lebedevs, u zitellu era sempre ordinariu: "moderatumente timida". I caratteristiche principale di u so carattaru sò persistenza è perseveranza. Duranti i ghjorni di scola, ùn eru micca diffirenziu in tuttu. Era parlatu cum'è un omu cultu è decentu. Hè a so biografia. Lebedev Yan da a zitiddina dimustrava l'indipendenza. Avia un caru prima, a rota di quale hà spessu senti cun l'amici. In generale, ùn ùn si sapi micca.

I primi notti criminali

Basatu nantu à l'infurmazioni ricivuti nant'à u broadcast "Live" in u 5 di ghjennaghju di u 2014, a biografia di un ghjuvanottu ùn hè micca à perfetta cum'è parechji è l'amici sò dite d'ella. Cum'ellu era cunnisciutu, i ghjorni di Jan diventà digià statu fattu a ghjustìzia da rapprisentanti di l'agenzia infurmazioni lawrali, cunnessi cù accusàvanu di distribuzione è storicu di sustanzi nusturichi.

Travagliu è carriera

Yan Lebedev preféde micca di parlà di u so travagliu è a carriera. Sicondu tutte a so testa Lyubov Zaborodskaya, un ghjovanu era impegnatu in l'affari. Hè cumpratu è re vendite carichi, è hà fattu soldi in a so diferenza. In ogni casu, durante l'interrogatori (circa i so ragiò avemu discuttu sussutri), u rapprisintativu di a diespora di Roma dicia chì per tuttu stu tempu ùn avia micca travagliu è hà campatu solu à a gastu di l'assistenza materiali di i so parenti.

Brawl à u baru: cumu tuttu era

Hè cumu chì Yan Lebedev hà avutu stavatu è ùn cunnosci micca i prublemi, se micca per un caso flagrante chì cambiò radicalmente a so vita. In questu casu avemu parlatu d'una revenuta chì hè accadutu u 3 di marzu di u 2013 in a nightclub "Angar". Sicondu i materiali di l'invistigazioni, a raggiuni di a lotta era una picciotta cù a qual'è Ian era da circa à acquistà cù l'appassiunati è ligne. Sicondu una sola versione, Lebedev è i so amichi sò state in una state di intoxicazioni di a droga è hà purtatu assai inadegwate.

Inseme cù i so amichi hà avvicinatu à a scelta è li parlava. A zitella, senza pinzariu duie volte, rishirò in seguitu u persone ghjornu di u giullu. Tuttavia, a so risposta ùn hà micca impastu u ghjovanu, è continuò a so cumpassione obsessiva, pruvatu d'cumprenderà a raghjoni di u rifiutu. À quellu momentu Ivan Klimov, un boxier ghjummanu vintidariu di vintidariu, vinia per prutege u ghjovanu . Ma Ian ùn hè micca degeneratu di pruduce è ammettiri lu so sbagghiu. Una lotta cresce in u bar counter. Allora paritò.

Quandu si svolge, l'incidentore micca stata aghjustata. Jan Lebedev (a foto pò esse vistu supra) partissi da u club, ma ùn hà micca in casa. Invece, si n'andò in a strada, hà pigliatu u so arma da u so caru, aspittavvi per l'atleti è i so amici per surtite, è da ghjucà dopu una brevita scatuna verbal. In u risultatu di stu incidente tràgicu, u triplariu sibirianu in u boxeu hà ricivutu batuti feruti è quasi perde a so perra. In u cumbugliu di truvà u tiraniu è falliu. Ian desriu, ma hè stata missa in a lista di ricerca internaziunale.

Circunstanti aggravanti

Malgradu u fattu chì u ghjornu dopu l'incidentu in a nightclub, chì finita in un prucessu sanguinatu imprevisu, Jan Lebedev hà cuminciatu a cuddà, era chjamatu cum'è elettu principalmente. U fattu hè chì 7 mesi dopu a ferita di u boxeore u so corpu fu truvatu in u courtyard di a so casa.

Sicondu i tistimonii, l'assassinu hà pensatu à punizioni di i roti in u carru, è quandu Ivan a vidia è si n'andò per trattà cù l'intruder, ellu stappiò duie volte. Quandu si svolge, i ferimenti eranu incompatibilitati cù a vita, è u vincitore di u torneo internazionale "Golden Glove" hè mortu à u puntu.

Investigazione: a ricerca di i culpè

Dopu una longa storia è ricerca di culatta, Jan, chì si amparò in una direzzione scunnisciutu, truvò prestu. Cumu l'indagine di manifesta, Lebedev fù scupertu da l'utilizatori di Internet. Fighjenu una pàgina aperta di i volitori è e fotografici, induve si puderanu stabilisce l'identità di u sospettatu è stabilisce a situazione di a so situazione. Cusì, un rapprisintativu di a Roma diespora hè stata detta da i travagliati di l'Interpol è i operatori di u Ministeriu di l'Internu in Bishkek (Repubblica Kirghiz).

Duranti l'arrestu di l'assassinu allegatu è di l'abbucatu, i ducumenti falsi sò stati trovi. Sicondu una versione di a storia, hà prumuvutu di utilizà per una sughjura senza truvà in un di i paesi d'Europa.

Yan Lebedev: u vericu

Dopu à u prucessu hà fattu u locu in Bishkek, induve u casu di Yan hè studiatu circa i ducumenti falsi, fù trasferitu à Omsk. Ci, in u tribunale di u tribunale di Pervomaisky, anu studiatu u casu di Lebedev cunnessu cù sparisce à a nightclub "Angar" è un tentativu di a vita di Ivan Klimov. In u risultatu di u prucessu, u prigiuneru era cunnannatu a quattru anni è anu a prisioni è mandatu à una colunia di regimenu generale. Ch'ella finisci cu finita l'istoria di u figliolu di un barone gypsy o ùn hè micca Inconnu, chì i genitori di u bumbardatu falatu sospettenu ancu u cunnannatu di l'assassiniu di u so figliolu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.