ParalinguisticiUrtulami

K di racina, i metudi di endurance.

A data, uva, curtivatu a li tempi antichi, hà accumulate un numaru bastatu di malatie differente, chì avemu bisognu di u populu, perchè ci hè una pussibilità di non-culturi. k vigna sò spartuti i malatii e non-infizziosi.

1. U malatie non-infizziosi sò manifistaru cum'è un risultatu di l'impattu incantu di finòmini naturali, comu lu friscalettu, estate o di u caldu. À spessu, u pianta hè malatu, perchè hè oxidizes la tarra, o s'ellu si hè salitu. Dinù, u tarra ùn pò passà umidità, o sia lu poviru in parechji limènti nicissariu di crescita pianta nurmali. Tutti issi fattori in certi casi la causa di la k di racina, è ancu u so ruttura.

U k pò manifestazione stessu in u sviluppu di debuli di a vigna, à l 'apparenza di asymmetries, shortening i tinnaroni è i simbianzi di necrosis. U erva sunnu spissu furmati Piazze, ovaries e Miele comincia prisyhat, favi e dissiccà fora è crack, cambiendu u so culore.

Sè i dati hè trovu Manifestation à tempu, i spini pò esse salvatu.

2. Histoire de la natura, sparta di l'uva, si sparse da malati à erva sano, da battìri, fungi mushroomsimagen o cagiunati. Stu gruppu di i malatii hè particularmenti periculosi perchè si tenni a schjaccià un spaziu nùmaru paludosa pianta, cortu tempu, è ancu a lampà li. PBlank faci da u trasferimentu di battìri è spores periculosa da ventu, armali, l 'acqua, oltri ca comu umanu è lu nvintariu di a parti subisci di cespugli mortu in u erva sana.

Cù stu tipu di k deve esse combated da tutti i mezi cunnisciutu è disponibile: à purtà fora endurance, rispettu di lu nascìri tarra, cunduce quarantine. Perciò, s'ellu un k vigna nfittati Grezia à erva sano, deve fà subitu lu so misuri stirminiu.

Hè cunsigliatu à aduprà la racina, ca hannu altu resistenza à malatie diverse è ravageur. Si hè rimarcatu chì varietà European di cespugli frutti sò più sottumessi à Ciak e suttascrittu a nsetti dannusu. Per esempiu, e ricchezze qualchì malatie di racina, cu la natura infizziosi.

radiche 1.Rak. colpi di antenne parte seccu di l'uva più nantu à calzi nnistata. Stu hè facilitated da u so scunfitta duranti la punta, o insità, oltri fungal nsettu e incantu finòmini naturali.

Quandu trimming i calzi di racina tinia cutlet spazii nfittati è patriarchic ubbricatoria è disinfezione di arnesi ortu. Fortementi lu ripicca curpùtu cumplitamenti cacciatu.

2. nome rubella. erva influinzatu sò nant'à i casci di tacchi rossi, o giaddi. PBlank mangianu at a temperatura di vinti gradi in u sustegnu di umidità. K sviluppa da u fondu di a machja.

Nantu à Ciak cu erva nome rubella vinnini Bordeaux liquidu, foglie dunque falatu hè brusgiata, è u umidità tarra hè firmatu.

3. muffa - Marian vigni parte verde, spressu in l 'aspettu di lochi yellowish in u quali hè furmata in umitu, accussì-chiamatu grisgiu lanugine, chì si stendi à più à i fiori, di ciuri e frutta, parò recenti jeru sicca è caduta Murat. Quandu umitu battìri multiplica è manuscrit tutte e grande lochi di machja.

Hè necessaria a purtà fora endurance di stu k. Stu abbisogna na bona vigna provetrivaemost ùn hè dirittu sperienze umidità. Hè cunsigliatu à pona arbusti, lungo, u ventu, evitendu calatrava è spazii bassu-chjinata.

Cusì, ad avè cunzidiratu lu k di racina e lu cuntrollu, in ciò chì manere ponu oghje, si deve esse rimarcatu chì misure preventive pianificazione spazzà i pussibilità di Ciak da battìri pat arbusti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.