Arte e spettacoliArte

Jan Steen: "E finiscila di un mumentu, vi - bè"

Jan Steen (1626-1679) - pittore Olandese di u XVII seculu. Stu Olandese Pittura Golden Age. U so travagliu hè cunnisciutu è ricunnisciutu da psychologism, senzu di umuri, una mansa di luci e culuri. Self-Portrait cù una Lute, ca scrissi Jan Steen, si vividly u stile, di u so travagliu è attitudini di u mondu è à sè stessu. È stu malgratu u fattu chì a so vita era assai luntanu da a liscia.

ghjuventù

Jan Steen ghjunse da una famiglia di Brewers ricchi in bezdech. Era u più vechju di tutti i zitelli è fù educatu à u pittore bezdech Nicolas Knupfera. At 22 Jan Steen è u so amicu funnatu lu Grèmiu de St. Luke. Cchiù tardu, addivintau un assistente di u paisaghju pupulari Goyen. L'artistu si trasfirìu a la casa di u so maestru à The Hague, te purtatu luntanu è hè moglie di a so figliola Marguerite. Iddi avianu ottu figlioli. Macari comu un artista Stan hè assai prulifica (di tutte e so vita scrissi iddu attornu 800 dipinti, di unni ristau circa 400-450) soldi nant'à a vita e sustegnu a famiglia ùn hè micca abbastanza.

anni medio

Hà digià si trasfirìu a Delft, unni iddu avìa tri anni, brasserie. Dipinti cuntinuava a scrìviri. In u 1654, dopu à l 'tragedia in Delft (marmura rivista scòppiu) pittura, quasi cessatu di esse a dumanda. creatività assai fèrtile eranu dui pirìudi. Da u 1656 a lu 1660, quannu l 'artista fù vivono in Varmonde, è da 1660 à 1670 - in Haarlem.

cumpagnia disastru

In 1669 a so moglia morse, è Jan Steen, à l 'insistence di u so babbu, si nni turnò a bezdech. Iddu campau ci per u restu di a vostra vita. 1672 - annata di principali è scumpigghiu, quannu la Ripùbbrica Olandese fù simultaneously attaccatu da Gran Bretagna, Francia, è a guerra scuppiò. Pictures, di sicuru, diventa propiu unneeded. Steen apertu un Tavern. Veduvi cù i zitelli hè stata difficiule à risista cù l 'econumìa inniana, è in 1673, si maritò un vèduva cù dui figlioli. Hanu un altru zitellu natu. In 1674 addivintau lu capu di lu gu guild di St. Luke. In 1679 u pittore morse in bezdech è fù intarratu in a cappa di famiglia. Quissa hè una breve biografia di u cunsiderà pittore da u nomu di Jan Steen. Biography hè piena di guai mpruvisa e tragedies, è i pittura hè pienu di spiritu e sceni Genre spiritosu.

a creazione

U Olandese sò tantu assai talentu di u patrone, chì mette lu in guasi nantu par cun Rembrandt, asta è Castelluccio stimati. Artist Jan Steen seriu circa vita vispu e dissoluti di famigghia sana è à ghjenti. A so pittura principarmenti Plurali. À spessu ch'elli ghjughjenu dui o trè parsunaghji, chi raramenti - unu. nuvelle Popular: visita di un dutturi, scena, alberghi, festa, u signura daretu à l 'toilette. Ogni travagliu hè pienu di détails arechja disegnata. Sottu, pudete vede u travagliu di "Happy Family" (1668). Hè accolta à un tavulinu à chì ci sò tutti i prisuttu è u pane, è un vasu di lu vinu. U capu di a famiglia hà digià righì la tazza e hannu Fun canti canti a lu sonu di li corna, ca li picciriddi sù ghjucà. Unu hà digià devastated la buttìgghja chjinatu nantu à u pianu, è un altru vasu pigliatu i zitelli minori. Ci sò à nimu paese attinzioni. A mamma chì hè presa un zitellu nant'à i mani, m'incantava da u lettera leghje. It mostra a so minnana. Ùn ci hè un cane, chì voli dinò à raghjugna a gioia generali, ad avè ricevutu un pezzu di prisuttu. pittore cardio è bonu-educatu guarda 'stu munnu sgambitteghja.

Caratteri chì ama l artistu

Eroi Wall - suprattuttu citadini ricchi chì ponu è amuri di amüsant. Pittura, "A ritorica di la finestra", mostra, u "scinziati" chì sò abbastanza piacè à u tavulinu, è avà vulete à scambià una parolla, o dui incù passanti-da. Ogni caratteru hè reflété u visu di un omu calmu, qualchi umoristichi, altri - parturì. Iddi sò fora, incù bona-educatu irunia. L'artistu masterfully cum'è un ritrattu è psiculoghjche culore.

"Boozer"

So a asta hè citatu à spessu un ritrattu di u "Hermitage", chi a 1660 scrissi Jan Steen. "Revelers" - hè u so nomu Russian. Sicondu a parte di u spuntà - hè u so self-ritrattu cù a so moglia, Margherita. Quissa hè a piena storia di la vita di la puvirtà, ma micca in ag. "Ricchezze, onuri, dopu à tuttu, purtà un pocu la cuntintizza. È I cumpassione l 'pazzi e Lamentu chi iddi sunnu ubbidienti a lu delittu ", - seguita da Burns pussutu ripetiri lu artista.

L'internu hè scura è brutta. stirà ramu u scaffali ùn làcrimi, i muri sò carni. U tavulinu, fora di i buttigli e tazzi pignata-korsischer, nunda. Santa Margherita, dopu à bere, cascò, tårn sempri supra lu tavulinu. Cù i so ammi cascò scarpe, hà abbandunatu a so pipa in lu pianu, è hè circa à falà nantu à a pignatta tavula è un cultellu, è forse tombu davanti una tela. Ma u pruprietariu jocular luminoso a so pipa è ùn pagà attente à sti picca li cosi, chi è, si li vidi comu un pitturi, cun irunia, è arquantu hà primura Di a iddu comu na pirsuna.

document Creative: Jan Steen, "maistru strètte"

Cosa hè un document criativu? U maestru usa lu per u sviluppu di l 'idiomi ammaniti, u sviluppu è Cerca di lu vucabbulariu di lu so studenti migliurà a scrittura. Iddu hè di dui tipi:

  • Nantu una particulare argumenti è tutti i coglie luntanu e parolle è dopu fà esempio fora d 'iddi, e poi la storia.
  • Prima, u maestru leghje u testu nant'à un datu argumenti. Poi vene u so analisi, clarifies e parolle chì studienti ci vole utilizà. Solu dopu à chì i studianti espressai distribuì lu matiriali studiatu, ùn scurdà e parolle ubbligatoria.

Per fà quessa, vi ponu vede un ritrattu di "quaterni di maestru" (1668). Maestru pronti à castigà à qualchissia chì ùn sarà attornu a fari. In stu casu, si fù presa una pigskin di lignu. In u primo un carusu cun scriviri quarchi cosa. Child in blue, asciuvò i so ochji, à sente a spiigazioni di u maestru. Dopu à a spalla circulava film carusu pari più vechje. Una volta dinò ch'ellu hè prontu à sente à a spiegazione, solu a ripetiri tutti i smartly è dà la risposta aggalabbata. Quarta zitellu appena à sente si. Insegnanti faccia (micca chì ellu è i so custumi) si assai di la pacenzia e una brama à spiigà chjaramente u caprettu un testu difficiule.

Ancu in stu criatrici moralizing artistu tela mostra a vita cum'è una cummedia di educazioni mintìrisi, cerca cun prove cumpiacenza per i zitelli è i prufessori.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.