Arte e spettacoliArte

Ivan Konstantinovich Ayvazovsky. Dipinti cun tituli seascapes

Artist Ivan Aivazovsky (Hovhannes Ayvazyan) - unu di li cchiù granni artista velieri di tutti i tempi, u pueta di l 'elementu acqua, lascendu una Marque impurtante in lu la storia di l' arti Russian. "U mare, - chistu è me vita" - spressu Aivazovsky. Pictures cù i nomi di i spazi marina incantà ci presenza cù i so realisimu. Artist chiamatu seascapes geniu ch'ùn, l 'auturi di guasi 6000 pittura, tanti di cui si n'andò a carità.

Life ch'ùn pittore marina

Born artistu July 17, 1817 in la cità di Feodosia a la famigghia di affari Armenian, chì prestu si n'andò bancarutta. Urban Beauty di spiaggia, predetermined tuttu di u so avvene. Boy zitiddina passau a miseria, ma in un picculu età, Ivan, hà i mezi in musica è disegnu. Cumenciu, l 'artista' avvene studiau pressu l 'stabilimentu parrocchia Armenian, allura l' insignamentu Crimea.

In 1833, Aivazovsky addivintau nu studenti di l 'Accademia di San Pietroburgo di Arts, unni studiau, dopu in classi paisaghju à l' M. N. Vorobeva. Predetermining rollu di u artistu hè la visita à l ' artista Francese F. Tanner, chì patrone di i cumpitenzi particulari di l imagine' acqua. L'artistu capisti ncignusu ghjuvanottu, è u pigliò a so casa, induva tecniche è sapè fà sparte.

1837 fu dicisivu a l ' attivitati criativa. A stu tempu lu statu à spessu intesu lu nomu di una velieri unique - Aivazovsky. Painting ntitulatu "to go Night in Gurzuf" (1839) e "mari di riva" (1840) hannu statu ricunnisciutu da i prufessori Friseure, di cui l 'artista statu attribuitu a medaglia.

Dapoi u 1840, ch'ellu hà visitatu parechji paesi duve si travaglia cù primura, è comu un risultatu hè diventatu pupulare. Dopu à vultà Aivazovsky fu trasfiruta a lu Staff navale, è statu attribuitu u titulu di academician di l 'Académia d' Arts. Più tardi, si primura visitatu i paesi europei, induve aspittatu spianate di lu munnu, e ognuna novu spirienzi.

In u 1847, l 'artista accettatu in lu schieri dû sòciu di u St. Petersburg Accademia di danza. Bach Aivazovsky apertu una scola, arte, un la galerie art, tinia più di 120 altri.

Mistieru è a creatività di i elementu marina di lu genius

In i travagli di Aivazovsky assai chiaramenti spressu u splendore è emuzioni battagghi mari. Forsi chistu è duvuta a l 'assirvazzioni phenomenal & di l' artista, perchè mai pittatu da a vita, ma pigliò solu note è ricordi. "Muvimentu di ruscelli Live sò naffirràbbili di u spazzola", - dissi Aivazovsky. Dipinti ntitulatu "The Battle" e "lu nonu Onda", pieni cù u routes di l 'azzioni, appena amostai a funzione di l'artistu à fighjulà, e poi ghjucà daretu u evenimenti.

U spettaculu battutu étonnant

artiste giant pò esse fattu ricerche precise micca solu assirvazzioni, ma dinù a vitezza esicuzzioni. À fà assai di u travagliu di un cortu tempu accussì putissi solu Ivan Aivazovsky. Dipinti ntitulatu "Lu panurama Sea Black" è "Pruverbii", l 'artista creatu in appena 2 ore è fate u travagliu un tipu di tecnica. Soprattuttu lambiccu mustratu u battagghi mare tela, u tarrenu di u quali hè vistu in unu rispiru. L'espressione drammatica di u lume, passa in Dio calori psiscichi chì u stile, sfarente. A priscinniri di l 'cartulina, iniziu sentu i so onde singularité è Machƒ. Trasfiriri la festa di l 'unni pigghia postu cù una pìccula ambiguità di u silenziu è furore. Significativa a riescita di u signore hè sempri in u realisimu di ciò chì intravene trasmissioni, perchè solu un locu pò se cumpusizioni tantu emutivu di elementi mari.

L'òpiri cchiù pupulari di l'artistu

Duranti li riformi di l 'anni sissanta sittanta, arte vissi. Stu tempu hè cunsideratu a èssiri l 'froris de arte e cultura, cum'è quandu e travagghiau Aivazovsky. Painting ntitulatu "Storm a notte" (1864) e "Storm in u Nordu" (1865) eni cunzidiratu lu cchiù puetica. Cunziddirati dui dipinti famosa da Aivazovsky. Poze cu lu nomi élève sottu.

"Nonu Wave" (1850)

Sta pittura, u artistu hà cunsacratu 11 ghjorni. Nicholas I appi urrìggini di cumprà l 'òpira di l' Hermitage. In u 1897, l ', pittura fù trasfiruta a lu Museu State Russian. Work "Nuvole sopra u mare, calmu" si trova dinù in u Museu State Russian in St. Petersburg.

"Nuvole sopra u mare, calmu" (1889)

Fighjulendu u superficia di mare, a maestà di i nivuli è u spaziu 'aria, ùn pò vede peni luci comu pulivalenti. U lume in u so travagliu ùn hè nunda, ma un simbulu di a vita, spiranza è eternità. Avemu vede cumu u maestru unicu di a creazione. Stu artista, è à st'ora quì è cèlibbri è prifirutu à mezu à u pubblicu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.