News è societàPulitica

Ischenko Evgeniy Petrovich: photos, biografia, a famiglia, moglia

Ishchenko Luigi Boccherini Petrovich - un affari Russian pupulare è figura publicu, un puliticanti. Firmeti comu capu di Volgograd da 2003 à 2006. Court blames lu in u quattru articuli di lu còdici pinali.

pulitica Biography

Ishchenko Luigi Boccherini Petrovich natu in Volgograd in 1972. U so babbu sirvutu à la polizia, è a so mamma era nu ncigneri. Cù 15 anni, Luigi Boccherini studiatu a Mosca. Prima in fisica è matematica boarding school in Moscow State University, puis à l 'Department Fisica di Moscow State University.

A secunnu gradu da u Moscow State Istitutu di Gestione. Tuttavia, secondu à certi, a furmazioni di u universitaria Luigi Boccherini Petrovich compru simpricimenti.

Business

In i primi anni '90 Ishchenko Luigi Boccherini Petrovich si n'andò in los. Nsemmula cu so figliu i studienti, grapì MdM Bank. Eugene sirvuta comu diputatu mprinnituri di u bordu di Directors. Più tardi ch'ellu travaglia à una pusizioni simile à un altru, banca - "Moscow Credit". MdM Bank hà campatu finu à u 2009. Hè statu assurbutu da un istitutu di crèditu più, Ursa Bank. Tuttavia, Ishchenko avianu digià vindutu a so parte in u los a Andrey Melnichenko.

In tempu, Luigi Boccherini Petrovich principia à impegnà in los di sicurità. Apre suey "arcticus", "lu picciotteddu alatu." Vacances i venta di i sparti di grossi impresi Russian, in particulare "Svyazinvest", "Sibneft", "Norilsk Nickel". I cuntrolli in l 'ultimi cumpagnia hà purtatu.

Sicondu a ghjovanu, in u mezu di u 2000 u statu Ishchenko hè circa 70 milioni di $. Hà una Jet privatu.

pulitica

Impegnà in una pulitica Ishchenko Luigi Boccherini Petrovich messe in a mità di-90. In 1995, si vinciu l ' elizzioni pi l' State Duma da lu Partitu Dimucràticu Liberale. Era l 'cunsiggheri persunale, à a testa di l' Liberale Dimucràtici Vladimir Zhirinovsky nantu imbusci finanziariu. In u 1996 ci hè statu un confidant di Zhirinovsky in l 'elezzione.

In 1999 Ischenko pigghiau lu postu di la testa di lu ramu riggiunali di lu Partitu Dimucràticu fenouil, à u listessu tempu annunziatu u so voglie à mettesi di a catedra di i merri di Volgograd. In lu granni scandalu inflamed duranti la campagne électorale. Reporters cunfrontu u prugrammu di u candidatu cun u prugrammu Volgograd Yuri Lebedev, chì un annu fà hè u merre di National Linguistique. Si girò fora ch'elli sò listessi. Cum'è un risultatu, u vincitore hè u merre Incumbent Yuri lamentu.

Per Ishchenko stu avutu grave cunsequenze. Iddu fu espulsu da lu lista fidirali di lu Partitu Dimucràticu fenouil, dunque, u State Duma appi a jiri sula-mandatu circuscrizzioni, è micca nantu a lista, si pensa.

In u State Duma

In 1999 si vinciu dinò l 'elizzioni pi l' parlamentu fidirali, Luigi Boccherini Petrovich Ischenko. Volgograd iddu scigghìu comu un candidatu indipendente.

In un pensamentu un puliticanti hè in u gruppu parlamintari "dirittori People l'", facìa parti di u Cumitatu Property. In u 2000, Ishchenko hà decisu di participà à l '' associu dimarchja-partitu "Business Russia".

U partitu di "Corsu"

In 2002, Ischenko Evgeniy Petrovich quale foto cumpari rigularmenti a publicazioni pulitica, organizatu a so festa - u "Renaissance". Hè stata qualchi membri di l ' "Piazza National Russian" - u muvimentu trouvés Aleksandrom Barkashovym.

U partitu di a prumuzioni di i idee di nazziunalismu Russian. Però, ùn hè pussibule à fassi incù u Ministeru di a ghjustizia. Per quessa, u so partitu ha decisu à raghjugna a "Festa di Corsu di Russia".

Elezzione di sìnnucu di Volgograd

In 2003, Ishchenko pigliò dinò parti in l 'elezzioni di u capu di Volgograd. Attivamenti usatu tecnulugia pri-elezzioni, per esempiu, schiettu distribuite ghjurnale senza "Day da Day". L'elizzioni foru tinia principiu, cum'è rassignatu lamentu.

Ishchenko campagna cum'è un candidatu nnipinnenti, ma addivintau un membru di lu partitu "United Russia" di dui settimane nanzu u votu. Turning hè bassu - solu 33%. Ishchenko vinciu Luigi Boccherini Petrovich. Capu di Volgograd vinciu lu sustegnu di quasgi 40 pi centu di elettori. Quinni-up Vladimir Goryunov spéciale menu cà 30% di u votu.

U so mistieru à City Hall accumpagnati da scandals custanti. Ishchenko statu accusatu chi iddu avia compru à l ' "Mercedes" di soldi publichi. vitturinu Personal pigliò una FELON, cundannati di omicidiu è a schjavitù, droga. A so moglia prova à evict u liceo da centru cità à azzione u so prughjetti los in u bastimentu. E la matri cu la impresa municipali chì hè a gestioni di tutti i marcati urbanu.

Nunustanti sta Ishchenko Luigi Boccherini Petrovich, quale biografia has been dapoi assuciata incù a so cità nativu, distinatu a scappari di guvernatore. Ma micca identificatu on. Unu di i mutivi di u fallimentu hè la perdita di Eugene P. passports, chi stati studiata cù i ducumenti mandata à a permissione elezzione. Cum'è un risultatu, a permissione elezzione statu nigatu, perchè sò state renseigné i dati in i ducumenti 4 passports differente. A causa di stu drôle, u so assistente Chjami Kalachev, chì perde u so merre passaportu, rassignatu. Però, ùn micca piglià Ishchenko. Kalachev hè u vice-merre, ch'ellu era in u cumandante di pulitica nantu à u corsu.

Ishchenko mpugnau i dicisioni di cumitatu pèrdiri. Iddu fu sustinutu da u Court regionali, chi cunzidiratu argumenti anticchia di rifiutu di iscrizzione.

Però, l 'ultima parolla di u Tribunale Supremu, unni addumannau l' mprinnituri di l 'permissione Electoral e lu prucuraturi riggiunali. A Corti Suprema difinitivamenti spugliata Ishchenko uccasioni di participà à a lotta di a sede di u guvernatore.

onuri

In maghju di u 2006, si rumpiu lu cchiù granni scandalu in Ishchenko carrera pulìtica. I puliticanti fù arristatu. U essais impaneled nantu à parechji articuli di lu còdici pinali di a Russia. Ishchenko statu accusatu di estrazzioni illegale di bestii, acqua e piante, abusu di putere, participazione illegale in attività entrepreneurial è abusu di putiri.

articuli dopu circa abusu di putiri e estrazzioni illegale di bestii, acqua è i pianti sò spariti, ma hè statu aghjuntu à u pusessu illegale di armi. Cum'è un risultatu di a ricerca à u Studio di a pulitica di libbra Live seanza.

'ufficiu di lu prucuraturi vista susteni ca la testa di lu Volgograd guadagnà illegally da Volgograd reta di tartufi "Pyaterochka" e lu benessiri pirsunali e di lu cumpagnia hà datu patruciniu di "Tamerlanu". Ishchenko statu pigliatu in colpa à u Courtroom.

U so puteri Eugene P. rassignatu appena sei mesi dopu, annunziendu ch'ellu ùn avissi fari tenienu ricurrenza sèmplice Volgograd lassatu senza capu di bastone, è ancu nantu à a vigiglia di a stagione pub.

U prucessu si messe in u 2007. 'ufficiu di lu prucuraturi riclamatu a Ishchenko quattru anni in prigiò. A corte trovu i puliticanti, riu solu nantu à dui, parlà: attività los illegale e pussessu di l 'armi. Ex-sìnnucu di Volgograd ricevutu un arrestu annata. Tempu ch'ellu avia digià sirvutu, mentri in u stabilimentu pinali Volgograd.

U cori in u so casu hè Denis Nikandrov chì una pochi d'anni dopu à iddu fu accusatu di la curruzzioni in cunnessione cù u casu di i rapprisintanti di la mafia Russian Zachària Kalashova.

Doppu la libbirazzioni Ishchenko manca pulitica e lassò Volgograd, dissiminati su impresa. Ritornu à u so paesu nativu, iddu in u 2011. U so scopu principale - a chiamari a lu pruggettu di ricustruzzioni di i terrapieno, ca era sviluppatu à u tempu di a so amministrazione a cità.

la vita parsunali

Ishchenko Luigi Boccherini Petrovich, quale a famiglia hè grande, abbasta - Orthodox Christian. Hà cinque figlioli.

U so fratellu, travaglia in a regione prucuraturi Pskov. Cucinu lija dinù à autorità drittu vutatu. In u 2000 hà purtatu u Dipartimentu Investigation di lu prucuraturi capu generale di u District Federal North-West. U so ziu ricìa criminology in Moscow State Law Academy.

Nfacci moglie Ischenko Evgeniy Petrovich. Moglie Eugenia Hatt cun ellu, per parechji anni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.