News è societàCultura

Irina Antonova: biografia, carrera è a famiglia

Vita chì sè sempri, e cui 'altri stima hannu a diri: esse fieru di ... Irina Antonova, l' anzianu rispunsevule di u museu chjamatu dopu A. S. Pushkina, hà ogni dirittu à esse ben vistu da altri populi di u so travagliu nant'à stu articulu difficiule.

Brief biografia Iriny Antonovoy

Irina hè natu in u 03/20/1922 in Moscow, in una famiglia di amanti arte maiò. Ancu s'è u so babbu, Aleksandr Aleksandrovich, un anzianu rivoluziunariu, era solu una elettricista, u so amori di u teatru hè un figlia passiunatu è transmits. Da a so mamma Ida Mikhailovna, cantanti, piano, hà intesu prununcià un 'amore di mùsica. U mo babbu ùn era solu attrattu da a lu teatru (Pigliò ancu parte a pruduzzioni amatoriale francese), ma dinù à a filiera vetro, chì era a so vera chiamari.

Grazi a lu novu mistieru Irina Antonova babbu, cù i so genitori, da 1929 à 1933. Aghju vissutu in Girmania, unni studiau lingua inglese abbastanza à leghje u violino inglese in u uriginale. Dopu à l 'nazzisti ghjunse à puteri, a famiglia di Anton ritornu à l' Unioni Suviètica.

Dopu à liceu, Irina intrutu in l 'Istitutu di Storia, Filosofia e literature in Moscow, chì hè chjusu, quannu cuminciò la guerra. Irina maiori da Corsi di pasciri e la guerra di travaglia in lu spitali.

Dopu à la guerra, Irina Antonova maiori da l 'istitutu in u quadru di u Moscow State University, unni iddu fu spustatu, è si messe à u listessu tempu à travaglià, è amparà à u museu chjamatu dopu A. S. Pushkina, in cui à u tempu hè un cursu post-Lauriatu. Spezialità Antonova - arte italiana di lu Rinascimentu.

In u 1961, cum'è un domani impiigatu scentificu di u museu, ci ricevutu una nomina di l 'articulu di u so diretturi, ca pigghiau di più di 40 anni.

Conjoint - Evsey Iosifovich Rotenberg (1920-2011), nu stòricu, arte, hè longa travagliatu in l 'Istitutu di Storia della Art, PhD. Son Iriny Antonovoy - Boris - hè natu in lu 1954. Quandu iddu era 7 anni, si lampò mali e, doppu ca si mai ripigghiau. Quale movi solu in un ruteddi. Ghjè un carricu pisanti di ogni mamma, ùn la foras - e Irina Antonova. Son Boris hè malatu di più di 40 anni.

Impiegu in u museu in lu 1960

Quasi tuttu lu tempu Irina cunsacratu à u museu, chì ùn hè facile à i tempi di ristagnu, quandu sì statu solu solu à u glorification d 'idei di u partitu. A gestioni, chì solu urganizà una mostra à u Museu di Art Western, hè tenutu qualchi curaggiu, quandu u paese era una lege di cinsura.

U so travagliu in i 60 anni, ponu esse chjamati passu è novi cum'è arte uccidintali, particularmenti arte oghjinchi, ùn era in favore di l 'auturitati suvièticu. Durante sti anni, andava contru à u parè di u ministru di Culture Furtsevoy è pulitica partitu, hà passatu una mostra tali passu, u jazz travaglia Tischler, u travagliu. Cù a so manu, di luce à u museu sò state tinia sirati musicali, ca parìa vinissi Stravinsky, Schnittke, Rachmaninov, è ancu si nun lamentu circa la diriggenza suvietica.

Ancu in stu periodu, ch'ella hà iniziatu simana Vipperovskie cunsacratu à u so anzianu maestru è supravisuri, di u museu Whipper BR

Museu Pushkin in 1970

Irina Antonova ogettu di l 'omu cumpleta riurganizà di i stanzi e lu mostra chì ci hè statu sottu u quale guida.

À ringrazià à a so stati tinia esigenza à u tempu di u spaziu - in u listessu stanza di mette u travagliu di portraitists straniera è privati. I visitori pò vede è parauni di u travagliu, cume Serov è Renoir à u listessu tempu.

In 1974, Irina Antonova, insistia chì da storerooms l'museu sò partuti è mette nantu à i dipinti vede da l 'artisti European Western da i cullezzioni di anzianu patroni Shchukin e Ivan Morozov. Iddi mittaraghju in u magazinu di ricenti e grazi Irine Aleksandrovne ch'elli èranu distinati chambres mantene u secondu pianu di u bastimentu di u museu Pushkin.

In la fini di 70 di messe una chiudi cuuperazione cù musei è altri di i paesi Western. Grazie à u travagliu, chì fù purtatu da Irina Antonova, musei "Underground" (New York), e àutri paisi èranu capaci à purtà lu travagghiu di grandi artisti di u vede pùblìchi suvièticu.

Museum duranti la recette

In i 80 è 90 danu una nova livellu di Irina Antonova, u museu Pushkin. Mostra di pittura, accuminciò a accittari la scala di significatu pianetaria. Cusì, a mostra "Moscow-Paris" hè statu dichjaratu un evenimentu di u 20u seculu, chì hè a prima esposi travaglia Kazimira Malevicha, Kandinsky, è altri artisti chì èranu canciatu in l 'Unioni Suviètica.

Rilazione cù u percorsu Irina Alexandrovna rinisciu a visita parechji paesi à scuntrà ghjente suprattuttu ci, ci n'era furtunatu à viaghja 'altri à i stanzi di u miò Museu Pushkin: Mitterrand, Rockefeller, Chirac, Juan Carlos, Oppenheimer, lu Re e la Riggina di i Paesi Bassi.

À siducia u publicu à u museu, ch'avia tuttu lu tempu a facenu novi idei. Cusì, u scopu di mischjà mùsica cun arti fina costruiu un signu di travagghiu criativu Antonova Richter "serate di dicembre".

Great musicanti anu avutu in u stanzi di l'istituzione, chì purtonu à un tuttu altru livellu à l 'ochji di u mondu, è in la valutazzioni di u rollu di u museu publicu Soviet in a vita culturale di u paese.

"Niolu di Schliemann"

Unu di l 'altri più cuntruversu Museum di Fine Arts, chjamatu dopu A. S. Pushkina hè una mostra chì in u 1996, "Gold di Troia". Tanti artisti Western è Russian pinsatu chì sta mostra hè stata tarnished a so biografia. Antonovoy Irine carcu chiddha la virità supra tutta in u 1945 da a Germania, Troy d 'oru, ca prima l' Unioni Suviètica dichjaratu chì hà ùn rilazzioni a lu.

U silenziu in a storia Soviet hè più chè abbastanza, ma i valori di solitu storica ritornu à a so tarra. So era cù i travaddi di u Gallery Dresden per esempiu.

U fattu ca d'oru hè stata s'alluntanò da u magazinu di u publicu, hè una misura di vìdenu di u novu guvernu Russian.

museu jubilee

In 1998, hè stata celebrata in una grande RSS seculu Museum di Pushkin. In u 1898, in u imposta a prima petra fù unni parteciparu Nicola II. A festa hè accadutu à u Teatru culturali, è divirsamenti un prugettu cuncertu di i megliu pueti, cantadori è ballarini.

Grazie à u so rispunsevule di u museu Pushkin c'era in unu fila cu tali impurtante "lochi caldi" di a cultura, cum'è u Louvre, l 'Hermitage, u Pasqualini, u Prado, u British Museum è altri.

Museu Pushkin in u novu millenniu

Dapoi u principiu di u novu seculu, in numerosi cambiamenti stati pigghiannu locu in u museu. Cusì, ci hè cultivata accumpagna ringrazià à Irina Alexandrovna. Nantu u territoriu ci sò novu musei - i postimprissiunisti, cullezzione privatu, Center Pangue Lingua: fr. Ma, secunnu a lu diretturi, issu ùn hè micca abbastanza. Sè noi cunsidarendu chì u manuale di u museu Pushkin hà più di 600 000 travagghi di l 'arti, di li quali lu chambres inaugurazioni puntanu à solu 1,5%, puis à compie u travagliu necessariu à fà stu museu di a cità.

In u sviluppu di u museu hè dedicatu, tantu chì, in tempu, iddu è arquantu pudè esse una vera cità di l 'arti e la cultura.

Family Irina Antonova

A piccula famiglia, pirò, fu di granni mpurtanza, soprattuttu Boris Antonov per u so figliolu, Irina Antonova. U carusu di talentu, avia lusingatu cù i so parenti a riescita sapia assai puemi da lu cori, sviluppatu rapidamenti. In quelli tempi, quandu u primu zitellu nés à genitori chì sò più di 30, fù cunsidaratu tardu.

Irina Antonova figliolu addivintò mali à sette 'età. Poi, comu idda stissa si dichiarau curpèvuli, ogni prublemi è guai si messe à parenu picculi è chì à u so.

Fanga da u megghiu duttura ùn aiuta, è avà Boris - tenienu ruteddi. Irina conta chì ci hà da essa la ghjenti intarrissati, piglià cura di u so figliolu, quandu ella hè andatu. Oghje Antonova 93 anni, ma hè una donna attiva, criativu è purposeful travaglia sempri.

Avà ch'ella hè presidente di u Museu di Pushkin, è cuntinueghja à participà attivamenti à a so vita. Ci hè dinù un membru di Councilors presidente di u Russie.

Merit

Oghje per daretu Irina Alexandrovna di più cà 100 publicazioni, u travagliu in u museu, un tempurale cuntribuzione à u sviluppu culturale di u paese. Per i so successi hà statu attribuitu l 'Order of October Revolution, Banner Red di Labor, "per Service à u patrunimicu" 1 è 2 livelli, ci hè un membru piena di i Accademie Russian è Madrid, hà l' Order of Cumannanti di Arts et Lettres, è l 'italien "per Merit".

Idda era micca solu un gran diritturi di u museu, ma duttrina dinù purtatu a l 'Istitutu di orientale Lingue in Parigi, in u dipartimentu, arte di storia in Moscow State University, in l' Istitutu di Pesce.

Di 12 anni, Antonov hè u vice-presidente di u Cunsigliu di Museums in UNESCO, è avà ch'ella hè un membru onorariu. Nsemmula cu l 'eventi figure culturale di u paese hè un membru permanente di u presentazione di u cuncorsu indipendente "Triumph".

In i so anni dopu Irina va sempri à tiatru di teatru, cuncerti è a cumpagnia. Abitudini volte à settimana à andà à palchi culturale instilled in i so genitori, comu un picciriddu. Idda ama occidental, mùsica, tiatru, segne cuntenti. Chì vittura Irina Antonova chjama a so forza.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.