GirateIndicazione

Est Star - la penisola Sinai

Di sicuru, unu di i più maravigghiusu meraviglie di u mondu pò esse cunsideratu cum'è u Peninsula Sinai, chì hè situatu trà l 'Africa è l' Asia. Sicani, sti terri si riferighjenu à l 'Egittu, affinchì tutti i sci e' intrattenimentu, chì ci sò, hannu assai in cumunu cù chì famosu paese assulanatu. Quì ci hè un mari caldi è u disertu, è tarra paisaghji naturali, oltri ca comu tutte e speci di intrattenimentu è ristoranti, induve tantu tenutu da budget mudernu.

Sinai Peninsula lìmita lu Mari Rossu, è u cantu African hè u golfu di Suez, è di l 'Asia - l' acqua di u golfu di Al. Na vota ca si passava à traversu sti terri di lu famusu Road Silk, attraversu cui cauciucata riccu, è altre caravan ricchezza purtatu da u Far East à l 'Egittu. Hè ritinutu ca chistu è induve Moses parrava cu da u Creatore di u nostru mondu. È oghje, u Peninsula Sinai hè un esempiu di una natura, riccu, induve rocce lattice furmaru un bassu e muntagne. Iddi cuntenenu elementi dipinto in culori rossu, turchinu, verde, rosa, e viola, ca formanu un canyon, vivaci.

U attrazioni principale di sta zona è la muntagna di Sinai, quale altitudine hè 2285 metri. Acchianari lu ponu esse dui chjassi, unu di i quali ùn hè micca troppu longu, ma un travagliu in pendita, è l 'altru hè appartamentu, ma ùn vi hannu a jiri avanti per un bellu pezzu. Sti chjassi sò reunite vicinu à a cappella di Santa Catarina, e poi se rendre à la cima di u Sinai ponu esse i scalini, chi cunsisti di 3400 passi. Ùn spiritu abbasta l'tutti i viaghjatore à a superari pi stu testu, cusì ci hè un debuli cammelli, equitazione su cuali hè pussibili pè ghjunghje sin'à u cima.

Big interessu per i turisti è i Abbazia della .. Catherine. Hè cunsidaratu u più anticu, chiesa cristiana in u mondu, è hè situata in a valle, trà i monti di Mosè, 200 chilomitri da a cità di Sharm el-Sheikh. U Peninsula Sinai hè dinù famosu per a so machja brucia - a machja chì cresce vicinu à u munasteru. Hè ritinutu ca sta pianta Flame Signore, prima affaccatu à ochji di Mosè, è dipoi tandu, sò i radichi di u sustegnu machja di u fundamentu di u bastimentu.

Sinai penisula - hè dinù un locu induve si pò migliurà a vostra salute e guariri di vari ailments. In u so territoriu hà parechje surgenti calda, u doppiu di u quali hè dinò assuciata incù descrizzioni biblica di Mosè. U più pupulare sò l 'acqua, la primavera Uyun Musa nant'à l' ovest di la pinisula. Un Sognu alternativa à rejuvenation chimichi pò divintà "lu bagnu di Faraone", chì si trova 130 chilometri da u veranu. Ma in u meziornu, vicinu à a cità di Tor sò "Moses 'bagnu', induve si pò aghjustà i nervi, livaritìlli idiopathische, rhumatisme è altre malatie curtisia.

Finalmenti hè da nutà chì u piste di u Peninsula Sinai - un paradisu à chì per parechji anni, hannu un populu restu da parechji paesi. U più pupulare Sharm el-Sheikh, ca ssiri tagghiata su differente dipendinu e lagune. Prezzi sò quasi supiriuri a l 'autri cità di l' Egittu, però, u so patrimoniu naturale, i siti storichi è tene BTP.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.