U sviluppu spiritualeMisticismo

In casu à u spechju rumputu ciò chì deve fà?

A crede hè chì, se un speculu fala in casa, ci hè un disastru, ci hè quasi tutte e nazioni di u mondu. À u listessu tempu, in certi paesi, hè stissu creu chì un ispìritu rottu implica anni di disgrazia, in altri - chì una zitella chì hà spizzatu un ispìritu ùn pò micca truvà a so propria destinata, ci sò ancu nazioni in quale a rifarenza in u speculo hè assuciata cù una certa persona, è se Break it, vi farà purtà l'adversità. Se u spechju briunatu, cumu si facia?

Temi nantu à "ciò chì facenu - rotolate un specchiu" hannu esistevisatu per parechji seculi. U mutivu di cunvince chì un speculazione rotolatu prublemi pruveni da a crede chì i specchi rapprisentanu i limiti di cunnessione tra i mondi paralelli. Cusì, pudete vede l'ànima di una persona in riflessione è avè qualchì impurtanza. Ci hè ancu una spiegazione pragmaticu. In i tempi antichi, specchi eranu un trattatu benestanti, perchè un bellu lampamentu in un ispalla facianu gran dannu materiale à a casa.

In cunnessione cù tutte e credenze di quì sopra, ùn hè micca surprisante, ancu u più pragmaticu è luntanu da u superstizio, omu chì spalleció u specculu, senti una certa alarma. Tuttu ciò dipende di ciò chì crèdi in. Cusì hè assai impurtante per sapè se u spìritu hè spartu, chì fà, per prevene per l'avutu cunsequenze negativu di una tale accatta inadvertente.

Allora, u spirame sparte ciò chì duvete fà? Prima, u spìritu rottu ùn hè mai pussutu toccu da e mani, hè pruibitu à circà, perchè crede chì unu pò vede criaturas da u mondu parallelu. Sicondu una altra credo, a parte rota di u specchiu pò piglià l'energia vitale di quelli chì u guardà. È di cutà una manu da e splangile di un speculare hè generale cunzidirata a manera più faciule per aduperà u prublemu.

Per assicurà chì a vostra rifarenza ùn caduta in i fragments di u specchiu, debite tricà in un pezzu di ogni cosa, rag è di ghjurnale. In seguitu, avete bisognu di reciclar fragments neat, à u più chjuve. Hè megliu aduprà guanti, per ùn avè micca tagliatu. Dopu questu, u locu induve u spichju hè struitu, duverà esse bè pruduttu, è a spedizione securità fora da a casa. Cù grandi frammenti di u specchiu, bisognu di fà qualcosa diversità.

Se u spechju briunatu, chì faraghju cù i vastie parechji? Ci sò e seguenti opcions.

Prima, pudete mette in u fragnu sparisci sottu u mari. Hè cresce chì questu questi i cumbattiti i cunsiquenzi negattivi di un incidente tali. Dopu un "rituali" simili, i frammenti pò esse ghjucatu in a spingi cù una vita tranquilla.

Siconda, pudete sculaccià i fragments è i sopra fora di a casa. Ma questu ci vole à fà in u tramontu. Pudete trompettà, ancu in u bastimentu di pienu, in a vicinanza di l'abitazione. Ma à u stessu tempu, hè necessariu di dichjarà parolle: "In voi stessu, micca in tù stessu".

U terzu, i frammenti di u specchiu pò esse enterrittu in a terra, ma micca in a so propriu zona. Ma avete bisognu di sapè chì avè bisognu à esse enterriti da a superficia riflette sottu.

Per a vostra propia pazita di u mo, u locu induv'ellu u specchiu s'hè lampatu, pudete sprinkle cù l'acqua di a chjesa o mette una candela, falla durmivanu da almenu trentese. Avete bisognu à andà à a chjesa, prege è mette una candela nantu à a vostra salute, in casu chì u specchiu hè struitu in u mumentu di a vostra riflessione in ellu.

Hè strettamenti pruibitu di lascià i fragmentu di un specchiu in casa. Dopu tuttu, accumenu una forza negativa, cusì, attraendu l'ansietà è a malatia. Cumprate un speculare novu. Avete bisognu di sapè chì cumprà un ispizzu in a casa, in cambiu di quellu chì hè struitu, hè necessariu in mane. Questa credeva travaglia in particulare bè si cumprà un speculare novu nantu à a luna di lune llena. E assai impurtante, se u specchiu spizzò, chì cosa fai - pruvate micca di pinsà di i signalli negativi, disgrazia è adversità. Avete bisognu di tirà di a testa, penseri inquieta e preoccuperate, perchè tutti i disgrazia ùn disturbanu micca a vostra pace è a casa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.