FurmazzioniStoria

I sottumarini ortu. Piscina in flotta sottumarini nucleari di l 'Unioni Suvietica è Russia

submarines nucleari ortu di l 'Unioni Suvietica è Russia sò u sughjettu di viulenta dibattiti. Duranti l 'anni Soviet e post-Suviètica muriu quattru sottumarini nucleari (K-8, K-219, K-278 "Kursk"). L'ortu sottumarini K-27 fù assai in sulu u 1982 in u Mari Kara, dopu à un accidente radiazzioni. Stu statu fattu perchè u Premier League ùn hè micca sottumessu à un esitu, è se era troppu cari. All di sti submarines vìnniru assignati a la Punta San Francisco.

The K-8

Stu sottumarini ortu hè cunsideratu à esse a prima perdita ufficialmenti ricunnisciuta in a flotta atomicu Unione Europea. A causa di a morte di u bastimentu d'aprile 12, 1970, hè statu un focu, mannu duranti u so sughjornu in lu Golfu di Biscagghia (Atlantic). L'equipaggiu hè longa cummattuta di lu supravvivenza di i sottumarini. Marinara rinisceru a chiudiri lu light. Parte di u equipaggiu vinni evacuata à bordu si avvicina à tempu à u pede di civili Bulgarian, ma 52 pirsuni foru ammazzati. Stu sottumarini ortu hè unu di i prima nave nucleari-fattu di l 'Unioni Suvietica.

I sottumarini K-219

Stu prugettu 667A icebreaker a unu tempu fu unu di l 'flotta sottumarini guerra più avanzata è survivable. Iddu a chiacchiariari 6 ottobre di u 1986 per via di un putenti scòppiu di missili bombe in lu mio. L'accidente tombu 8 pirsuni. Luntanu da i dui reactors, i sottumarini ortu hè in u bordu à u mìnimu una quindicina di missili bombe è 45 warheads thermonuclear. U battellu hè casticatu immobbilizzata, ma mustrò stupente vitalità. Hè pussutu cunflitti da u tremenda 350-metre cun terribili danni à u scafu è compartments assai. Icebreaker accattau solu trè ghjorni dopu.

«Komsomolets» (K-278)

Stu sottumarini ortu di u prugettu 685 muriu April 7, 1989, comu nu risultatu di u focu, ca detti duranti la rugna. A nave ùn era vicinu da a Bear Island (Sea Norwegian) in acqui ntirnazziunali. L'equipaggiu di ore sei fù a lotta di supravvivenza nave sutt'acqua, ma dopu à parechje splusioni in u compartments di i sottumarini a chiacchiariari. In u so bordu, era 69 membri equipaggiu. Di sti, 42 pirsuni foru ammazzati. "Komsomolets" hè u sottumarini più mudernu in lu tempu. Sò morti ha un gran outcry internaziunale. Anna a chistu, lu submarines USSR ortu ùn siducia assai attinzioni (parti a causa di lu sicretu).

"Kursk"

Stu tragedia è prubbabbirmenti la cchiù famusa perdita disastru-riguardanti di i sottumarini. "L'arma di cruiser ostaculu è mudernu nucleari fattu purtatori apparechju 'accattau à una prufundità di 107 metri, u 90 km a sud di la costa. À u fondu stati intrappulà 132 submariner. Misure di riscattari a equipaggiu era stende. Sicondu à a versione ufficiale, i sottumarini nucleari accattau a causa di lu scòppiu di un boats spirimintali, avvinuta in lu mio. Però, l 'a morte "Kursk" hè sempre craru. Sicondu à altre versioni (puesia), bastimentu nucleari-fattu a chiacchiariari duvuta à un cespugli cù una catena American "Luna", ca era situata vicinu, o perchè di messa puniti da u so torpedoes. A quessu surf falliu da u évacuation equipaggiu da u Cuba hè una scossa di tutte e di la Russia. In u bordu di i sottumarini nucleari tombu 132 pirsuni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.