Self-culturePsiculugia

How to campà s'è tù sì ùn usu pi giuvini? Chì a l'à pruvà a fari lu fora

Diprissioni - unu di i più destruzzione. È, par disgrazia, ùn hè cusì raru. Soprattuttu à spessu si succèri a li fimmini. È quelli chì piglià campa in a nuttata ore di portu: "How to campà? How to campà, s'è tù sì ùn usu pi giuvini? Forsi hè megliu dunque micca à campà à tutti? "

A nova amuri a scurdari lu aiuta ...

Puteva, la quistioni hè Linguistics. Ùn si pò esse propriu nicissariu à qualchissia in situazzioni rarissimi. Stà sicuru, ci hè un omu nantu à a terra chì tocca à cumunicà cù voi. Ma voi stessi ricusa sta cumunicazioni o ellu Antica. "How to campà, s'è tù sì ùn usu pi giuvini?" - ea lu solitu unu chi si mittissi chì micca tutti bisognu di quarchi cosa a sola, ma impurtante di a so 'omu. E lu duluri a chiamari a ogni età: l 'età di dece è vinti-ottu, quaranta-cinque è sissanta-tri ... To' aiutu in stu casu, pò seguità solu u adage, "Caracci zeppa". Chì hè, hè necessaria à issu tempu di beccu, è vai à a "catturaru di novu scentifichi." caduta Fresh in amore, nova Certu, chi appareru amanti sicuru dull lu duluri e posti in l'anima si capisci chì a donna, di novu amatu, avia bisognu, dumandonu. E scurdari a quistione: "? How to campà, s'eddu vi sò micca usu pi qualunqui"

ochju Male à u prublema di sulitudine è feminile

Ma chì mai pensatu circa poita a quistione hè poi in sta forma: "How to campà, s'eddu vi sò micca usu pi giuvini?", Non tantu: "How to campà s'è vo Patrunu ùn usu à qualchissia" Perchè e donne abbannunatu soffre unpressurized cà l 'omi? Ma stu avveni di più à spessu perchè ghjè u sessu fairer sò STRUSCIASTE tuttu u so mondu intimu di eliggiri. In l 'omi dinù, ma amuri, ci sò di solitu lucca rura, cume carriera, amichi, passione. So chì sta ùn succede à voi, vi - donna - deve piglià cura di iddu stissu. Ùn deve "dissolve" in a so favourite senza una prisenza. Hè necessaria a uttèniri dinù u retro di: porta una vita attiva, è dopu à u so matrimoniu, a vai fora di l 'interessi di a famiglia, ùn a perdiri' amici, a me passioni, to strive di self-migliurà, per leghje, andà à u teatru, vai à festival e sportivi. ùn pò in ogni casu, impedisce la perdita di u sensu di a vita! Ùn ci hè nunda di più preziosa di a vita - è à voi hè accurdata. Allura, voi - ani sceltu una, è ùn qualchi ingrati è indignu di u vostru a morte, è Diu ellu stessu.

A la morti di un amori unu - i test di più difficiuli

Un altru scopu, quannu vicinu è caru persona mori. A perdita dura à piglià, hè difficiuli di a chiamari. Soprattuttu adduluratu quandu i zitelli perde a so mamma ... chì elli cunsacratu à i zitelli, dopu e so morti pigghia chi oghje ùn hè micca u sensu di a vita. Ma in sta situazione, aiutu punte sughjirisci, sopra. Faciuli à parmetta a perdita di quelli incù i zitelli fora in a vita avia altri interessi: préférée travagliu, asgi, amichi, u travagliu. Ma si la vita hè, tramonto, è tutte e di la fimmina vents Francese persa quantu a esse in stu casu,? Allora noi vi aduprà lu postu di "cum'è guariscenze». No, in sta situazione, no unu Cristal à circà una amanti, puru siddu sta funziunalità ùn hè cacciatu fora. Ma ci hè una manera di "supravviviri", cum'è un aiutu à quelli chì sò peggiu di voi. animi persi à spessu truvà una via di succorsu genti cun disabilities, animali abbandunati, la suffirenza di cura, affettu, amuri. À quelli chì vi obogreesh in volte difficiule, per risponde à un tale sensu vivi di un ritornu, chì sulitudine vi recede in fondo. È avà, pensemu à u destinu di l'omu à i quali si veramenti bisognu. Amore, è esse amatu da a vuluntà!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.