SaluteMedicina

I primi aiutu per affucallu

A maiò spessu, l'affucannu passa quan u so acqua, ma ci sò casi in cundizioni specifichi, cum'è un bagnu cù l'acqua o un altru cuntenutu cù un liquidu. Sfortunatamente, a maiò parte di l'affucati sò e zitelli. Ci si deve esse in mente chì, se u primi aiuti per a affucazione hè puntuale è correctament provduta, una persona pò esse salvata. Sicondu i risultati di a ricerca mèdica, è l'statistiche in u primu minutu dopu à u salvata, si pò salvà 9 di 10 vittimi, è in 7 minuti - solu 3 di 100.

A causa più chjesa di l'affucazione hè a violazione di e regule elementari di cumpurtamentu annantu à l'acqua. Fatturisti chì aumentanu u risicu di l'affucamentu includenu a velocità di u flussu, rinfriscà, e timpeste è cusì. In parechji casi, affucannu hè duvuta à u fattu chì una persona hè persa in una situazione pocu cunzidirazioni, passa un grande effort è in veru scurdamu chì puderia nadjà.

I primi aiutu per affucari (blu). Prima di tuttu, avete bisognu di piglià in cuntà chì ùn avete bisognu di passà u tempu per circà signalli di vita, cum'è u pulsu è a reazione di i pupulati à a luci. Candu deve principià immediatamente à furnisce primi aiutu per affucallu, in particulari, per esse extract l'acqua da u stomacu è a tràccia. Per fà questu, hè megliu aduprà una elevazione, cum'è una barca, nantu à quale pudete mette u ferite o l'usu di un ciumu finu, dopu à quale avete bisognu di pressa in u spaziu di u spaziu. In seguitu, avete bisognu di purificà a bocca di a sguaccia è di alga di a vittima è fate un pocu clicks annantu à a ràdica di a lingua per induce u vòmitu. In casu chì u vomitatu hè stata appuntu, significa chì a persona hè viva è ùn ci hè bisognu di cuntinuà più risuscitazione. Hè bisognu di pruvà di scumpirà l'acqua da i viaghji respiratorii, cumprendi u pezzu di e diverse costi è facendu un sforzu nantu à a ràdica di a lingua. Dopu tricà a descarga di l'acqua, a persona a ferite devendate nantu à u so stomacu o in u so latu è friddu u frascu. È aspittà per l'arrivu di i medichi.

In l'eventu chì u riflettu emetic ùn si manifesta, hè necessariu di verificà a reazione di i pupulati in l'effettu di a luce è di u pulsu. In casu ch'elle ùn sianu micca, a prima assistenza medica per a affucallu deve cuntinuvà.

U primu aiutu à affucallu (palla) hè un crimeu direttu à a risuscitazioni. Ùn ci hè bisognu di passà tempu per rinunzià l'acqua è di trasfirimentu a vittima in una sala calidez. In casu chì a vittima hè un impastu annantu à l' arteria carotida è respira indipindente, devi esse traslatu in un spaziu caldu, si sdellu è cambiatu in ropa seca, è se pò pussibuli, da vìviri tè. Hè ancu impurtante u fattu chì quandu si stà in l'acqua fridda, ci sò i chance di salvà una persona perchè quantu era in acqua fredda. Questu hè dovutu à u fattu chì a tassa temperature posponi l'iniziu di a morte biològica. In questu rispettu, a risuscitazioni sò deve esse realizatu da un pezzu.

I primi aiuti per a affucazione deve avè da principiu dopu chì a vittima hè eliminata da l'acqua. Per fà questu, avete bisognu à ghjucà nantu à u so ghjinochju bent è posice u corpu in tale manera chì a testa hè bassa di u pettu. Dopu à questu, hè necessariu, cù l'aiutu di un pezzu di tela, per pruvà di sguassà l'acqua, vòmmule è l'objeti stranieri da a cavità orali. Allora, cù un pocu movimenti, u torax hè struitu. Questu hè fattu per chì a vittima hè acqua da i bronchi è tràccia. Hè deve esse ricordati chì a paralizia di e passa di l'aeroporti si trova circa cinque minuti dopu à l'alturas di respirazione, è l'attività di cori pò seguitu per altru 10-15 minuti.

Quandu a via aeree hè liberata, a persona lasciata deve esse postu nantu à una superficia plana è fècenu cun ellu cù respirazione artificiale da unu di i metudi cù un ritmu apprussimatimu di 20 percorsi per minuti. In casu chì l'attività cardiaca ùn hè micca audible, hè ancu necessariu di massà simule in u core.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.