InternetBlogging

I Cinque Misuccepzioni più cumuni Comu Associati cù Blogging è Blogging

In l'ultimi anni, blogging o blogging hà intervene molti persone chì vulianu fà soldi senza abbandunà a casa.

A verità hè chì a rialtà di a blogosfera ùn pò micca justificà l'expectativa iridescent, basée in un sorpreneur (generalmente fictitized ou embellished) stori di rapidu successu chì avete probabilmente avete intesu.

Per quessa, hè impurtante chì site capite sanu e rapprisenta a parti di a rivista di u blog. Questa hè necessariu per ùn esse di disappruverà è ùn anu abbia si a vita di u blogger ùn hè micca cusì bellu cum'è l'appassiuta. Di sicuru, nimu dici chì i blogging ùn valenu! Hè vale à pena! Ma cù a mente. E micca cun fantastoni fantastichi ma veri.

Cinque di i cuncetti eccuti più cumuni chì i bloggers principianti sò affruntati quì sottu. Puderanu a valuta apprezzativamente se blogging hè una scelta bona per voi o micca.

1. Hè assai prubabile, ùn fate micca assai di soldi

Se vulete crià è mantene un blog solu perchè avete intesu assai di e persone chì anu ricchutu in blogging, è micca per chì anu avutu i cunniscenze o e so capacità chì vogliu avè partitu, è ponu esse utili à qualchissia, i chancei di successu Pocu pocu.

Ci hè alcuni bloggersu chì guveru sei figuri à u mese? Sì, hè quì. Elli stessi se dite di questu quandu avè publicità i so corsi di furmazione. E trà i vostri amici sò questi? No, ùn hè micca. E perchè Perchè a grande parte à ottene parechji centu centu mesi à u blog, o ancu più menu.

Quelli persunalizate chì guverenze sumeri seduzivi cù parechji zeri in i so bloghii ùn sò micca una norma per a blogosfera. A comunitat di bloggers ùn hè micca un club milionariu. Tuttu, cum'è in a vita verita. Blogging hè un travagliu duro, in quali quelli chì travaganu sò ottinici successu.

2. Per esse bè, hà da travaglià dura. I travagliate assai!

Se vulete esse un blogger riescitu cù un blog populari, avete bisognu di passà assai tempo è sforzu bisogna à ghjunghje i vostri miri. I Bloggers ùn sò micca solu pubblicà publichi. Stà dinamamente un dialogu cù i visitadori cumandamenti. Anu passanu e analizà u studiu di l'infurmazioni da altri blogi populari, etc. Promulneranu u so blog in parechji modi. Tuttu chistu abbisogna assai tempu, abiliamenti spiciale è pacienza. U sònniu di trè o quattru settimuli di travagliu un ghjornu avarà da esse postposta per un pezzu.

3. A genti si mette in folla

Ùn pensate micca chì avete da piglià un blog, cumenciu per contu i vostri stori duve, è parechji cintunarii di piacè di piacè accade à voi, disposte à glurificà è discute u vostru travagliu. No, ùn hè micca. Sò dastatu. In Internet pudete scherri assai affari negativu di sè è nantu à i vostri posti. Cumu più a vostra popularità, più chjaru vi vene à voi invevule e in autri oghjettati. E duvete esse fiducia à questu. Avete bisognu à esse pulitu assai grossu per diventà un blogger pupulari.

4. A ghjente, prubbabbili senza dubbiu, arrubarà a vostra infurmazione

Sfortunatamente, e lege di copyright ùn avianu micca aiutà bloggers chì veramente creanu u cuntenutu uriginale è publicanu in u so situ web. Sì, pudete puru cuntattate u propiu di u situ è rende una vittima di i vostri copyright. Ma di solitu rispùnenu cù u silenziu. Avete bisognu à esse preparatu per u fattu chì u vostru cuntenutu serà publicatu nisun locu senza alcuni riferimentu à u vostru autori.

5. U visitori ùn devenu micca appena rapidamente

Fighjendu un blog riflittendu riesce u tempu. Solu a publicazione d'articuli interessanti, fotografia è video ùn sò micca abbastanza per l'aspettu di parechji lecturi. A lotu di u tempu hà da passà à prumovevi u vostru blog cù tutti i metudi. Hè pussibule chì avete da esse di gastru soldi nantu à questu.

Pacienza infinita, perseveranza è u desideriu d'apprendre constantemente - queste sò e trè funti chì anu pussutu necessàricamente pussite quelli chì vulianu esse un blogger riescitu è ricivete a so ingaghja.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.