SaluteSalute l'Women

How to utilizà un tradus per a prima volta: punte

Bonghjornu, chì l'parlanu trà noi donne nantu à un sughjettu dillicatu. L'unu vi un pocu s'affrunta di discussioni cù a so mamma, o un amicu vicinu. Sai chì in a vita di tutti i ragazza, ci vene u tempu di maturità. You crisciri, avanzava forma girlish, u to corpu, matura, è appronta a principiatu una nova la vita. In scola, voi, di sicuru, dissi in classi bioluggìa, chì hè menstruation. Ma, par disgrazia, assai picca pirsuni si dà un coppiu di cunsigli pratica nant'à u sughjettu. Per esempiu, a scola ùn hà u labellu à utilizà un tradus per a prima volta. Ma voi vi accordu ca dumannava su tali e cose à qualchissia ùn tene lu. E appena ca nun vulemu esse una persona è più tutti i sapè è fà?

Cù u trabucinata di menstruation vi sò cunzidiratu ragazza amatoriale. , Ma, purtroppu, in più à a gioia di crescente, su, si spremi cu lu Tu me: duluri, dizziness, è, di sicuru, Folliculinum. Ùn àbbia paura - appena di sti ghjorni, u nostru l 'industria publicitariu vinnitta prumove a usu di bonus fimmininu: dinner è Tampon. Cù i primi-poi, furtuna, tuttu hè chjaru. Ma a quistione di quantu à utilizà un tradus per a prima volta, ùn hè micca sèmplice. Ma sti fondi sò volte nicissariu - senza elli, vi hà da perde assai di i benefici. Bè, pensi lu slogan "Ùn a vèstinu bianchi, ùn vèstinu ira, è infini, ùn a ballari?" Va bè, cù Tampon tutti issi attività durante menstruation divintatu disponibile.

Chì mi vi dicu di più di quantu à utilizà un tradus per a prima volta. Prima vi tuccherà à coglia u prodottu i diploma Bramati di Jardinière. Iddi, cum'è Leone, differ in u numeru di droplets, pittatu di u pacchettu. Sè vo avete solu pocu principia in u vostru primu routes mensualiser, di solitu distinzione ùn hè micca assai forti. Allura, voi arquantu abbasta Tampon incù dui gocci. Iddi, da a strada, è u pesu di sòlitu un pocu menu restu. So, how to shove un tradus? Cumincià, firmavanu Oliver. Stu prucessu hè assai sèmplice, è ùn ti fà vi ogni male. U più vi scantati, lu di più postu l 'allungamentu di l' pelvis & è Vera Chjesa, tantu inconvénient à utilizà un tradus. Lavari a vostra manu, ùn parlerà u bonus dita fitenti - accussì si pò purtà una Ciak in l 'scupi bursae. Leghje i instructions, in l 'articulu - ciucciata di solitu images chi vi dicu, quantu à utilizà un tradus per a prima volta. Eccu, vi tuccherà un pocu pusà, li ammi aperti. O - si tantu vi sarà più còmuda - pare una gamma è mette nantu una sedia. Avà libarà u buccal da u job prutittivu, strata piglià a so manu dritta. Manca siparatu lu vinculum lati è rimusciu di sì, però di trasiri nta lu Vera Chjesa. Prova à spinghja lu spechju, si non vi caduta, di sicuru, ma ùn vi causari voi Toleranzdosis quandu stradali, s'ella si trova abbastanza luntanu. Ricurdativi di lu lezioni di anatumìa - la Vera Chjesa hè di solitu situatu in un angolo, cusì ùn pruvà to shove un tradus vertically quassù. Stu prucessu corsu cumplessa solu. Ghjustu un coppiu di provi, è vi Patrunu sicuru à trattà lu. inserimentu Correct di u tradus ùn hè micca vede da u fora. U so prisenza di turnà solu la punta di lu sò disposti, per cui hè favurèvule à scumpressà lu strumentu usatu.

Comu vo pudete vede, hè ùn hè micca necessariu di esse a paura d 'iddi. Ùn panico s'è i nostri mesi hà da principià sùbitu, appena sapere chi voi sapiri assai bè cumu a Usu Tampon. Cecceccu e 'na pocu d' oru in u mio portamuniti, inveci di emergenza, ch'elli ùn vi chì vo falà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.