Arte e spettacoliArte

How to piglià un ritrattu di un crayon

Parechje sketchers principiatu cù un picculu e basi storia, ma sò a paura di piglià u grande picture, u più a paura di piglià una matita. Ma grande scala solu aiutà praticava un caffè e cumpusizioni. So s'è vo cridite, quantu à piglià un picture of, ma avia mai usatu una grande forma, ci hà da esse tandu interessante di voi qualchì punte à crià un bellu disegnu matita.

1. partenza cu l 'idea di pittura, bisognu, à spessu ispiratu artisti photos, spissu fari rubbings da elli. Ùn ci hè nunda di male, si nni pensi chi l 'images disegnata in matita, hà u so propriu cum'ella hè, è da quì u bisognu di canciari na foto crayon - srisovyvanie thoughtless quì ùn funziunaranu.

2. A basa di ogni travagliu - cumpusizioni. On si voi tocca à piglià cura in anticipu. Piglià un ritrattu di u più ponu esse dapoi è chiaramenti prisente in u capu cum'è u vostru scopu deve assumiglianu su carta, solu. S'avanzanu valuri rifletta à ciò chì furmatu vo vulete azzione u so pianu, perchè si dipende dinù nant'à a cumpusizioni.

Sè vo vulete accord effettu di amaigrissement slimming, singularité, hè megliu à sceglie un furmatu decise quassù. Per azzioni dinamica pienu lu rectángulo. allargamentu verticale eccessivu hà una "libru", è hè ubligatoriu l'usu di cumpusizioni panoramico horizontale. Di cumpunimenti fermu prupizia quatratu, si ponu dinù esse dumandatu s'è u maiò "Foglie" in tremenda. A forma dipende sanu nant'à u locu di u principale oggetti di i so cumpusizioni.

3. In ordine ùn fà sbagli nant'à un grande fogghiu, megliu à principiatu cù un pocu di storia, tantu ca doppu, à pusà nantu à una grande, foglia, ùn a pensu, how to paint - un ritrattu hè necessaria à u travagliu fora in anticipu. Ponts ponu esse mudificati nant'à u scopu, scambià, è dopu da a varietà di variazioni à sceglie u megghiu formi supra lu quali avemu s'appoghjanu, pittura, un ritrattu. hè bisognu di i formi, ancu s'è u ritrattu vi l'andava à fà rubbings, comu micca tutti i poze sò prupizia di un ritrattu.

4. Dopu à voi fari u sketch in degne, pudete puru principià à travaglià nant'à un grande fogghiu, sulu pi fari sicuru chì tuttu hè pensatu di sicuru, ma ùn anyhow. Piglià un ritrattu di l'artistu maturità megghiu cu 'idea cuncreti è chi. A prima cosa à fà, lassannu lu disignu cun storia in u furmatu di grande - hè à pricisà u principale linii di u ritrattu. Hè impurtante ùn andà prematurely in tecnica, ma bastone à i reguli: da u ginirali à u particulari. principianti spissu fari lu stissu sbagghiu - à una sola sughjettu in lu ritrattu sò paghendu più primura, ci tira, quannu lu restu di u travagliu hè sempre à un palcu a mane. Cum'è un risultatu, si pò mettiri un mudellu appartamentu di parti disparate e differente fattu ricerche precise. A casciuni a tecnica i muri à i puzzicheghji ùn hè micca tene u - tu bisognu di mettiri un ritrattu di u mondu, è in lu prucessu di criazzioni di tena à menti tutte e di u so 'elementi.

5. Quandu tuttu l 'elementi sò pronti per u vulume vo vulete à sceglie u primo è "arrubbari" uggetti fondo, daretu. Solu in sta manera un effettu tri-tridiminsiunali si pò uttene. Tu avissi mai jri cu cuntrasti, hè megliu à l 'ultima tappa di valurisazione è fari uggetti di cavalleria di più precisa chè à parà un gruppu di gomma, circannu a efface fondo.

Five picculu punte - è vi digià sapete cumu a mettiri un ritrattu. A picca a pratica è risistenza - è tù ùn ti cuntu come da l ' "maturità" hè divintatu un prufessiunale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.