Arte e spettacoliArte

Picture V. D. Polenova "Moscow Yard". Sì Ghjè stu Moscow?

Quale pò truvà fora à Mosca, un mudernu capilocu cun dodeci pupulazione millionth (sta hè solu i dati ufficiali, in fattu vicinu à vinti millioni d '), costruzioni, high-ascesa, Disco, parchi, acqua, tantu àutu, ca ancora nun stava bonu tutti i veìculi, tempurale, shopping vins, stu intimi quietest munnizza? È induve hè ellu? Ci hè solu un ritrattu di VD "Moscow Yard" l'Polenov.

peintre

Vasily era natu sottu à u segnu 'aria Gemini. Stu significa ca nun hà u caratteru di luce (micca à esse cunfusu cu metalli), mobile, mobile, simpatica. Polenov hè un Orléans, figliolu di u archeologu è Bibliographe. U so talentu di disegnu ricevutu da a mamma. Moscow, spartu in u picture, tandu ùn ci hè statu un picculu, ut soprattuttu ind'a Ring Garden. A grande successu di a so vita hè una riunioni cù un brillanti maestru di tracci P. P. Chistyakovym. Cerchi, a natura hè impiantata un longu tempu, ma Chistyakov pussutu sfracicà un linzolu strasurdinariu di carta, ittatu supra lu tavulinu è dice: ". Draw" Sta scola di disegnu hè andatu, ma mi pari, pi sempri. Chi hè u trasmissioni più precisamente di a natura, una dimarchja assai prufessiunale à u disegnu, è in particulare di a pittura, cum'è un inseme.

Incertezze è Supremum

Vasiliy Dmitrievich Polenov a prima cci pinsò: accumincia a so licenza lege è musica u valore. In ghjiru à l'età di trenta, iddu veni cumplitamenti ditarminatu da l 'artista. Nantu un stasgiu in Paris Polenov arriciviu u titulu di academician. Tandu l 'artista n'andò in Italy. Rome parsi a iddu una cità morta, ma cascatu in amore cu Venezia, Polenov è script studiau cu Paolo Veronese. Era u strangeru, iddu si metti a chiamari ch'ellu - un pittore paisaghju. È unu di li primi cosi scritti in Russian nant'à u so ritornu - un ritrattu (Polenov) "Moscow Yard".

At a mostra chì SC

A pittura, mostra u principiu di statina, la matina, lu principiu di chjaru i beddi ghjorni. Cumenciu, gira attornu a l 'occhi, senza dissiminati nant'à i ditagli, i tutti i paisaghji, vasari l' erba e furmiculi, è pista è altu campanile bianchi e la cresia di cincu-bombé in la luntananza. È ci hè la mprissioni di una casa è un silenziu spiciali chi nudda pò turbati. MLP - chì, apparentemente, la struttura generale di u ritrattu. Ma induve appuntu lu dipinci un ritrattu VD l'Polenov "Moscow Yard", ùn hè cunnisciutu. Hè statu dettu chi in la carrughji daretu à l 'Arbat Tiatru. Vakhtangov. Ma avà, ùn ci hè nunda di like this è ùn truvà.

Abitanti di stu curtigliu s'ammiscau cu la natura. Ci càmpanu tranquillamenti è naturalmente. Lifestyle ùn hè micca u capitale. Da u pocu di campagna cù un friscalettu va à l 'beni, l', donna, pianu pianu. Avemu hangar dug, circannu di vermi, gaddini. Hè sempri nicissariu, ma forsi appena vi mittite a terra move in u modu un cavallu harnessed à un génie. Insignamentu di u sole si pesa, è po hè tempu à andà nant'à affari di bassu. Tutti stu ritrattu VD "Moscow Yard" l'Polenov dici poetically cù note elegiacu. White serate dedicatu chi tocca palazzo casa, jade, è dopu da a tirari di scherma pari want arburi, verde. Sopra tuttu sta gira tranquillamenti, cielo, blu, nuvole cù biancu lume.

Quandu ci era sempre un milioni di abitanti, in 1878, facirmenti è veru, stu ritrattu hè statu creatu in Moscow. It has been manifestanti à u spaziu di u SC. L'artistu hè assai pinseri chì ci hè ùn urintamentu ideali, mustrà a vita di u pòpulu marturiatu in u so ritrattu. Ma stà sempre in i nostri ghjorni, a so vita surpà di un sèmplice picture of VD "Moscow Yard" l'Polenov. Essay deve riflette strana persunali à a vita di Muscovites più di centu anni fà è à u sguardu u sguardu di l 'artista mirendu entre sta vita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.