News è societàCultura

How to esse bè? Avemu tutti bisognu di amore

A canzona "esse bè" hè diventata più pupulari. È s'ellu si diventa di più pupulare l 'idea - cambià di u megliu? Iè, populu vulemu divintari megghiu, ma, atlɑs m, parechji sò cherche ùn hè micca nostru Ridinturi. Citadella da u tuttu in una jardinier intelligente di a parolla "pari"? Perchè ùn hè rinumatu per esse bambini?

U significatu di u suffissu

Pirsuni ca cunfùnninu dui cuncetti: u bè è Dobrenky. U prima conversazione tardi, è oghje - per u secondu. suffissu piggiuratìvu ìnnica ca li buntà ùn hè micca vera. Piu, troppu, ghjuntu in parechje forme. Prima, u pòpulu spineless debuli chì solu ùn pò o ricusà à castigà (sò vo vistu accussì li maistri a scola). Dopu, hè u populu lagnusi chi ùn ponu dunque un servitore, pirchi nun azzarda, hè più fàciule à surrisu è ùn clog la testa. Infine, hè hypocritical pirsuni u male chi 'finta di essiri bonu per un prufittu. L'urtimu categuria - i più curtisia è periculosa.

pari forti

Essa bè ùn hè vulia dì à esse scintìfica. Solu un 'omu forti, pò pagari la simpatia, calori è abbituatu. Dìciri francu, sti puru a fari bonu umanu. È quandu si veni à un omu forte, tù sai ciò chì pari ùn hè da self-interessu è micca da a mancanza di caratteru. Intentions - tantu pò cunzari à dà senza aspittavanu di réciproque. U veru bona genti rispettu e amuri. Ricurdativi di lu image of Melanie da "Un dimanche Cù u ventu." Di aspettu inconspicuous è abbituatu c'era unwaveringly forte parsunalità, era soprattuttu nutava quandu si veni a li valuri murali.

Cuminciamu cu te

A Bibbia chiama amuri altri cum'è noi amore nui. Cumincianu cu lu fattu ca tu te. Stu ùn dì chì vi pò "tuccherà tantum" l 'self-di cuntrollu è di calà i caffè per te. Stu significa chi avete fà sparte u emutivu e ntillittuali "I". So tanti pirsuni dì ch'elli vulete esse "sona" à u risultatu. In fatti, si vulete ghjustu ritornu. Troppu assai decide di strana di u male versu ellu perchè spicificatu difficiule pè ottene attinzioni. A inquadramentu di un surci, pruvucannu preghjudiziu peddi più matinu. Pensa chì vo avete un best friend chì face sbagli. Cusì, sta hè u best friend - voi. A priscinniri di l 'casi è numarosi, vi tuccherà un callu e modu suppurtatu. Esse bè circa invece hè una bella lingua, ma si tratta di issu bisognu a accumpagnari la strata a buntà.

Sè a fede ùn rimpianti?

Pudite bisognu di u sustegnu di pirsuni ca vulissi essiri bonu. In sta situazione, si rifiriscinu a li fideli di u dénomination à ch'ellu apparteni. In ogni religione tradiziunale di misericordia è pari in u prezzu, truvà i cridenti sinceri à mezu à i so amici - è amparà. Cerchi, a Luna vene da l 'buntà di cura à ellu è capisce ciò chì intravene in l' arma. Si deve amparà da, forsi, leghje l 'òpiri di basi di lu Sacru Fathers, per esempiu, "Philokalia", o "Bielorussia".

Ancu s'è vo ùn sentu un talentu naturale di a so misericòrdia, esse benigna si pò ampara. Just pruvà à circà u bè à noi stessi, è altri - è larga. Chì principia à i nostri menti, sempre per nantu à a rialità. È ùn hè u "sicreta", ma la verità, citatu in a Bibbia. Good populu ùn campà cunsulari.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.