U sviluppu intellettualeMisticisimu

How to chjama un jig è hè pussibili

Nun vi mai avutu a chi fari cu quarchi cosa di mistiche è otherworldly, quarchi cosa chi facissi pi lu scantu longhi e trimannu in u corpu? "Di sicuru!" - esti tu rispunni. Cosa rutazioni genti a tali chi facemu? A risposta hè unequivocal. Più di tutte e - si tratta di curiusità umanu. Almenu - curaggiu è a passioni di u scunnisciutu. Sè vo riferighjenu à l 'ùrtimi categuria di ghjente pruvate à chjama funzione. È cumu fà lu? Avemu Mulateri Di L'mustrà vi avà.

Cusì, s'ellu vi pò vene in u nostru mondu hè una criatura diabolicu, è cumu a chiamari un jig currettamente, guardà in u nostru articulu.

Cosa vi tuccherà

Sti dischettu sò più spone à purtà fora on Friday 13e - hè una funzione favuritu di data. Cusì, per sta cirimonia sò pè dumandatu à priparà un filu neru, a rulli, un pezzu di carta, crayons o pens culurata.

Risponde a quistione di fà a chiamari lu diavulu, lu S'avissi a nutari ca stu essendu abbastanza ntilligenti e nichiduta.ro?. Per quessa, quandu facennu un d 'deve esse assai fate, altrimenti si po' fari l 'manera ùn vi hà m'aspettu. So, piglià un fogghiu di carta, nantu à cima di grande scrive tutte e lettere di u santacroce Russian. Fondu - numirali Arabu da zeru à dece. Dopu, ci vole à mustrà a so criatività - à piglià l 'assai, invece. No mpurtanza comu voi mettiri, la cosa principali di nutà i funziunalità principale di u caratteru (cuda longa, corpu, neru, neru ochji, mani clawed, corna, stomacu, etc.). Sè vo pensu comu a purtari l 'bona veri diàvuli, ùn overdo lu. Piglià, per esempiu, un surrisu nantu à u so visu, e la cuda lippia. So avemu messe in u puntu mediu di u linzolu è piglià un jig.

Doppu ca, piglià un filu neru è folds lu in mezzu. Entri si in l 'occhiu di la flûte, è à la fini di la cuntintizza lu gruppu.

sessione Start

Prima di chiacchiari i dimònii, selezziunà u più persone curaggiu, chì ùn hè micca a paura di sacrificà a so sangue. Chì ellu nfilanu la manu dritta ditu mezzu a rulli. Ùn vi scurdate di disinfect u rulli nanzu si. So drips u sangue nantu à l 'na navel tiratu una "eroe".

Si deve esse rammintai chì nanzu u funzione d ', vi tuccherà à abbiari i so Churchbild. So fà nantu à a luci è accende una lumera. A stanza di deve esse un silenziu deathly.

Unu di quelli prisente (a unu ca punctured ditu) ci vole prima chjama un jig 3 volte: "un jig, un jig, ghjuntu!". Allora vi pò dumandà dumande, u primu di u quali avissi a essiri: "? Sì tù quì". À rispondi à ingarà a rulli tantu chi si stava più di u traduttore. Sì iè, cuntinuà à dumandà custioni. Dopu à l 'sessione cunfine, dicu 3 volte: "un jig, un jig, vai via!".

How to chjama un jig cu 'acqua e arruciatu

À fà stu rituali, notte, hè di più espedienti à pudè impedisce più penetrazione di u diàvule, in u nostru mondu. So, cumprà un picculu specchiu. Una cundizione impurtanti hè chì u attribuilla principali deve esse una forma tunna. Ricordati, ùn vi pò circà in lu, altrimenti lu specchiu pò ricurdari a vostra riflessione è un ospiti una jig nicissarii à dispone di lu per u so prugettu (esse monitored è cuntrullata da i vostri pinsamenti). By u stradellu, issu hè spessu usatu da sorcerers chì praticari danni guida per e persone.

Doppu ca, piglià un vasu, cu 'acqua chianu. Megliu s'ellu si sarà brillanti e beddi. Pablo siducia sempre cose uriginali e brillanti. Also, ghjè acqua, ùtule è sacru. Cun ella, vi ponu cuntrullà u cumpurtamentu di veri diàvuli.

Prima di chiacchiari un jig, smarisce da i loca tutti spicificu religiosi (suciale, croix, San , etc.). Allungau la luce, accende i cannileddi e principiatu una sessione.

U prucessu di cridenza ribumbarà

Postu lu specchiu nant'à u fondu di i funghi, l un pocu acqua, ci è dice: "veri diàvuli, vene, apparsu accantu à mè fala à truvà si vende!".

Avà, pudete circà in lu specchiu. In riflessione, abbasta enough, era quellu chì deve cumparisce. missaghju anniversariu prestu è a so brama di vin qualchi 'acqua santa in una tomba. Ricurdativi di a pinsari megliu chè materia di qualcosa, per esempiu, una casa, una vittura, etc. Sè a to brama di cuntena Romanza, quì u diàvule, ùn hè micca una lingua.

À suvità com'è u dischettu ponu esse cum'è longu cum'è u specchiu hè cupertu cu sidimenti. In stu casu, si deve guariri di lu. A fari chistu, l 'acqua e cci' arechja lu specchiu cu 'acqua santa. Doppu ca, ittari a induve si hà mai è nimu hà da truvà. Sè vo vi fate circa cumu a causari l 'veri diàvuli tandu, risponde: "Buy una nova specchiu e sentu liberi torna una sessione."

Cosa si l 'omu, reflété in un specchiu

Sè colpu cusì si hè accadutu chi 'nveci di tuppuliari features, apparsu, reflété facci di na pirsuna, sapete, quellu chì vole ci fici' nsigna. You facirmenti cci pò puniri punendu circa sta funzione. Iddu vi impurtunà più u attacker cum'è longu cum'è u specchiu vi esse in un vasu.

Ricordati, u diàvule, - chistu è lu solu caratteru chì hè à l 'estremità d sbagghiati o di a sessione inaccurate, ponu cuntrullà u vostru core. Per quessa, a evitari tali situazzioni, ùn vi scurdate di l 'acqua santa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.