News and SocietyEmi di a donna

Hè pussibule di natari cun un paduni? Ci truvate a risposta

In l'estiu, nantu à a spiaggia di u reservatu, ùn hè micca putigenti di ricusà u vostru piacè di bundanza per natà in l'acqua fresca. A volte chì ùn hè micca solu un desideriu, ma dinò una urgente necessità - una longa stonda in u sole di u sole di u lugizianu pò pruvucà un soprapprementi di u corpu, è ancu un breve difinitu à l'acqua aiuta per esse di stà l'effettu desagrante di i prucessi di a spiaggia. In questu sensu, hè megliu, sicuru, perchè i rapprisentanti di a natura sessuale più forti anu micca impone restrizioni à stà in l'acqua cum'è e femine, è mandonu ghjornu critichi mensili in quandu i prucessi di l'acqua sò in quistioni.

Prima, risponde à sta dumanda: "Pudemu i bagnu durante a menstruazione?" I medichi-giniculini ùn imponenu restrizioni spiciali nant'à i ghjorni crìtichi. Pudete swim cun un tampon, più predefinitu, avete bisognu à fà questu cun questu. Duranti u periodu menstrual, e femine sò più suscettibile à infizzioni, è un tampuni aiuta à reduciru u risicu di i germi è di i bacchi chì entra in a vagina.

Bagnare cù un tampon hè parechje funziunalità, chì avemu da parlà annantu à quì sottu. Fighjemu una riservazione à l'ultimu, aduprà gastaghji nantu à a spiaggia di a menstruazione ùn hè micca necessariu: in a sangue menstruali scorri da a vagina, è per quessa l'usu di spina hè primu è primu di un capimachu di higiene è u rispettu per altri bagni.

A primu dumanda chì spessu excite l'immi di a femina: "Pudemu cù a vinu di tampon?" Perchè micca. A nostra vaġina hè dispunibule cum'è una manera cusciosa chì quandu si aghjusta u pratunamentu inseritu insinsatu ùn sarà micca moltu di umidità. Dunque, nisuna restriziunità di a virginità à l'usu di tampuni ùn impone micca. Hè bisognu di usà tamponà di a dimensione "mini" per a so propria comodità.

A siconda dumanda, spessu interrugata da u sessu fieri: "Pudeme cù un swab in u primu ghjornu di a menstruazione?" In questu questu, pudete rende solu à e caratteristiche di u vostru corpu. Alcune di e donne sò u pienu forti forti in i primi ghjorni di a menstruazione, in modu megliu evulanu u soprappindulamentu in u sole o a natazioni, per ùn aggravate a so cundizione. In generale, l'unica peculiarità di a risposta à a quistione di se esse permette di natà cun un tampon in i primi ghjorni di a menstruazione hè chì hè necessariu di cambià tamponà à questu tempu cusì spessu. Hè megliu per fà questu immediatamente prima di l'acqua è immediatamente dopu a fine di e prucessi d'acqua.

In generale, ci sò parechje regule, sottu a quella dumanda: "Pudemu lavà cun tamponà?" - cissarà ancu à suscitarà in a mente di dumande inquisitivi. Hè abbastanza per ricurdate di quandu anu utilizatu stu modu di intimi higiene, è pudete usà tamponie in nudda parte, in quandu.

- Installa u tamponamentu correttu, è per quessa - più profonda per chì ùn manca micca interferende cù a cammella o a natazioni. Se sente chì u swab hè troppu inchatu è provoca disassoziu, ùn hè micca stabilitu troppu profundu, è avete da rimpiazzà subitulu cù unu frescu.

- Piglia a manu davanti è dopu a stallazione di u tampon, e nisuna infizzioni ùn deveri micca scary.

- Se pensa di passà parechje cun un tampon in l'acqua, a corda hè di megliu di cumprà a vagina, per ùn avvicina - u tamponà pò esse acquistate a più rapidamente.

Guidati da sti règuli, pudete furnisce i prucessi di l'acqua in ogni mumentu di u mese, inveci di u vostru ciculu, perchè i tampuni pò sempre venenu à salvà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.