BellezzaHair

Hairstyles in u stilu grecu

Hairstyles di stile greco - sona assai impressiunanti. In fattu, in a nostra vita di u ghjornu ùn hè micca pocu cumuni. Dittu chì tuttu hè in Grecia, cum'è sempri, hè ghjustu. Tutti i cose più belli chì avemu avemu l'oghje, venutu à noi di i primi anni: musica, pittura, scienza. È noi, arrogantemente chjamatu dipendenu i ghjente mudernu, attribuiscenu tutti invenzioni per noi.

Sò stili di stile greca populari è se populari, per què? Per risponde à sti questi, avete prima di vede u pezzu in l'articulu grecu più vicinu.

Per un pezzu di moda in Grecia antica, un pilami longi hè necessariu. Hè stati fugliali in parechje manere. U pittore classico più famosu chì hè vinutu per noi di stu paese hè u nuddu grecu. In a Grezia antica era modesta à curlà i capelli cù l'onda è assai bassu per abbandunà nantu à a frunti. A frunti alta era fora di moda, era amparatu sottu u so capelli. In i capiddi puderia aghjunghje canti o rete di u filu di oru. L'omi ùn micca micca cuncede à e donne in sperimenti nantu à i capelli. Ma ancu da l'ora di Homer, era una divisioni in hairstyles "adulteri" è "adulti". U ghjovanu à parechji tempi eranu suprattuttu di qualchì ghjustu longu o pocu cortu. À i capelli, pudete sapevenisce in quale a cità a persona hè nata. In Sparta, propensità à l'ascetaziu, i guerrieri anu cutatu u so capelli u più curtu. In Atena i so cappiati sò sempre longu. I capelli di un veru Athènimu d'avè bisognu à curled. Sì ùn anu micca curlatu da a natura, hanu u perm. Hè da quì chì i primi forchette parevanu appressu. L'omi, cum'è e donne, avianu un set di capelli faciale . A rasatura capu hè statu solu permessu di atleti prufessiunali.

Se vi interessate in hairstyle greco-style, pudete fà fà fà in casa. Comu chjamatu prima, anu bisognu di pilami longu, in particulari pà e donne.

Opzione 1.

Fate una partenza oblicu da i tempii à u centru di u capu. A parti suprana di u capeddu di una banda hè tatuata in un torniquet, assicurata cù una pinza. Per d 'altra banda, torna torna in un torniquet. Fate liberà u capelli da u fassi è travagliate e cordami. Oculze i so fini un sottu à l'altru è aghjunghje cù e studs.

Opzione 2.

Pentece u to capelli. Sittite a parte da a corona. A parti principali hè stata cun una banda elastica in u curu. Torna a cuda in un torniquettu sanu e atturciate in ghjiru à a bunga. Secure the beam with the studs. Stà u gruppu chì resta in u pane nantu à a manu ghjuste è da quì sopra, securità cù l'imaghjella.

Opzione 3.

Puderanu a parti suprana di i capelli à u spinu di a testa. Amu u capeddu in un filu. A cuda resultanti hè fatta cun un fasciu fasce. Pi curriri dintra. Allora accuminciassi u nuddu è aghjunghje i stoni di i dui ganghi. I fini di i capelli in curl inward.

Opzione 4.

Sò i capelli in a cuda in u spicu di a testa. Divide in mette è ferite dui treni fini. Da a squadra restante tissu una braccia rossa. À u stessu tempu per capiscenu chjerchji maggetti, ma micca da u principiu, ma per mezu di diversi ligami. Scusalla è aghjunghjela da ch'ellu hè in u centru di e treni. Comu pudete vede, i hairstyles in l'stile grecu sò spessu sottu.

Opzione 5.

Hairstyle, per quale hè bisognu à avè un capeddu assai grossu. U capelli si deve esse spartutu nant'à a partitura diretta. Una parte hè torcida cun un tourniquet in a direzzione di a casata. Quandu i capiddi chì mancavanu fà fà l'altru. Hair hairstyles di sguillà, l'intrepite sfuce intercepte a band elastica. U finale liberu pò esse tene in una tanzunata o fà una cuda.

I biddizzi di più sò solu una frazzioni di a quantità enormi. L'scelta hè assai diversa. Cumu fà un capelli di capelli in l'stiliccu grecu hè oghji cumpatibule. Pudete vede filmari à l'antica Grezia, induve i costumi è hairstyles di i eroi sò ripprisentati da a maiò precisione. Un bon sculacciato hà bisognu di sapè cumu fà una cosa bella. Ci hè solu bisognu à i capelli. Pezzini grechi necessanu un capelli grossi chì significheghja a salute assoluta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.