News è societàPulitica

Gurov Aleksandr Ivanovich: biografia, photos

Gurov Aleksandr Ivanovich, quale biografia veni pigghiatu comu na basi a lu rumanzi di u scrittore Nikolai Leonov operatives circa u famosu Leo Gurov, hè co-autore Yuriya Schekochihina. Carlu participò à a scriviri articuli sensational journalism in "Literaturnaya" circa la furmazioni di Rispondi, intitulé "U liuni, santò."

Dopu à sti articuli, lu so nomu addivintò bastanti accanusciuta à mezu à diversi spichji di a pupulazione.

Principià biografia

Gurov Aleksandr Ivanovich hè natu u 17 nuvembre di u 1945 in regione Staroyurevskom Tambov, village, Shushpan-Olshanka.

Dopu, lassannu a scola in u 1964 fu chiamata di lu passaggiu di serviziu militaru in l 'asèrcitu. Insegni, andò à u travagliu in agenze di lege vutatu à u sirviziu navali di polizia reggimentu di i giandarmi di Mosca. Gurov statu prumossu da privati di u diputatu u capu di u navali.

In 1970, ci fù in un ufficiale di sicurezza in u Dipartimentu Investigation Criminal à u campu d 'aviazione Vnukovo. Cum'è un sottutinente di shiite, Gurov Aleksandr ghjunse à l 'attinzioni di ghjovanu per via di u còmicu cù animali Lvom Kingom, chi si tinia in a famiglia Berberova. Leo, chì participò à a Info di "The Due avventure di Taliani in Russia", attaccau l 'omu è fù tombu Gurov, hè accadutu à esse vicinu.

Dopu à dava a lu mùsculu lege di Moscow State University, in 1974, trasiu lu serviziu in a ghjestione di u CID di MIA USSR.

À u fronte, di a lotta contru à Rispondi

In u 1978, Gurov Aleksandr addivintò na Omi di Institute Research di u Ministeru di Specialista interna di l'Unioni Suvietica, unni poi fu prumossu à Chief di l 'Unit, per studià i prublemi di combating crìmine organizatu.

In 1979, si difesu u so tesi PhD.

In 1988, si guidatu i sei Ministeru di cuntrullari lu menu di u Interior di l 'Unioni Suvietica, chi fù creatu à urganizà a lotta contru à crìmine organizatu, a schjavitù, droga è corruzioni.

In u 1990 Gurov statu invitatu cum'è un ndipinnenti u Issa cosita "Over l 'urtima linia".

Da lu 1992 a lu 1994 ci fu lu primu capu di l 'Bureau de la lutta contra la curruzzioni, u primu diputatu la testa di u Centru di Specialista Public, un ndipinnenti a lu Dipartimentu di regiunale di Combating organizatu Crime, guidatu da l' Istitutu di Ricerca nantu à tematiche sicurezza in u Ministeru di Sistemi.

Participazione in corpi eletti è più u travagliu

Da u 1990 à u 1993, Gurov Aleksandr Ivanovich, una foto di u quali si pò trovu nant'à u pagine di tanti pubblicazioni, scrivennu circa lu dilittu, iddu vinni eliggiutu diputatu. Ghjunse à u cumitatu di u Cunsigliu Supreme, in u cumandante di lege è ordine è crìmine lotta.

Soon Gurov Aleksandr Ivanovich addivintau nu dutturi di logic. U tema di a tesa statu organizatu crìmine in l 'Unioni Suviètica.

Duranti stu pirìudu, "Lingua Gazette" pubbricatu dui articuli nant'à u rivitalizzazzioni di crìmine organizatu, preparatu da giurnalista e Shekochikhin Gurov, chi purtau li dui fama.

Gurov Aleksandr hè daretu à a creazione di una nova struttura, unni poi vinni canusciutu comu l 'Directorate General di Combating organizatu Canta u Ministeru di Specialista interna di l'Unioni Suvietica è i Russie.

Dapoi u 1994, in cunnessione cù u riurganizzazzioni dû drittu vutatu è i elimination di l 'Istitutu Research di prublemi daniela, si ritirò in lu Parcu, cu lu gardu di Major General Intelligence, è tandu guidatu u serviziu di sicurità di u Moscow "TEPKO Bank". In 1995, fù numinatu vice-presidente di "pugliacart".

Torna à serviziu

Dapoi u 1998, Gurov Aleksandr dinò turnaru a la polizia e guidatu da Istitutu di u Ministeru di Interior Russian. Iddu dinò, servi cunsiggheri à u capu di u guvernu francese.

19.12.1999 Mr. Gurov diventa dinò parti di u Russian State Duma. Ch'ellu era a terza in u listinu fidirali di u francese bloc Electoral "Piazza". Cundimentu ppâ u listinu hè Sergei Shoigu. Hè ancu pussutu esse trovu lu nomu di l 'ripetutu Olympic campiuni wrestler alessandro Karelina. Da u partitu "Piazza" Gurov purtatu u cumitatu di sicurità State Duma.

U prossimu State Duma di u quartu di Maria in a dicèmmiru di 2003, si n'andò da u partitu "United Russia". Da issu Fraction, si semi-intrutu cumitatu di sicurità l'Duma.

In u quintu Maria in di u Statu Duma in dicembre 2007, Lieutenant-General Alexander Gurov era dinù nant'à u listinu fidirali of "United Russia". Iddu avant-intrutu in u Cumitatu Sistemi, oltri ca comu divintò u capu di u Statu Duma di u diplumata Cumitatu.

femu parlamintari

A. I. Gurov mustrò una attività nant'à l 'articulu di scelta di u pòpulu.
12.12.1991 di lu Cunzigghiu Supremu, iddu scigghìu lu pruposta à ratificà micca l 'accordu firmatu in u Forest Bialowieza, in u quali l' Unioni Suviètica, cessatu a raghjone.

In u 1991, trasiu lu Cunzigghiu Supremu di i cummissioni chì investigated l ' "Case di i 140 miliardi $."

I vutatu per u pruposta di u suspinsioni di i sei articuli custituziunali, chì enshrines u rollu di u partitu di a vita publica.
In 1992, addivintau un membru di lu gruppu parlamintari "Società Civile," chi unitu u unione radicali, debout, in opposizioni à Boris Eltsin e Egoru Gaydaru.

Gurov fu datu autorisazioni di cunduce u essais di l ' "urighjine" di l'impresa sottu à u cumandu di A. Tarasova.

Travaglià nant'à a lege "On Police"

Gurov - membru di u gruppu di scrittori chì sviluppatu u drittu "On Police". In u 2010, in l 'autunnu, li cuntò circa sta lege hà dettu chì i giandarmi hannu a travagghiari pòpulu in uniformi, guidati solu da u intaressu generale è ùn so sacchetti. Currispunnenti, si palesa un parè chì ùn vi deve pagà attente à u costu di matematiche di sta lege, ma avissi statu bonu. In pòpulu, i giandarmi à parechji diffamannu, tantu rinumate è à i giandarmi deve esse un veru passu ver di riforma di u dipartimentu di polizia, hè indispensevule di u sviluppu di u mudernu statu Russo - pinsau Gurov.

Sicondu à ellu, in ordine per francà un crollu cumpleta di l 'ordine suciale, lu crollu di sicurizza nazziunali, comu puru l' sciugghìu accelerated di a sucetà è l 'avventu di la fini storica di u statu francese, ci duvia esse seriu riforma di agenze di lege vutatu.

About pusizzioni, tituli è volti

Alexander Gurov, Lieutenant-General, parte di u Cumitatu Civil National, hè incaricatu di azioni cun lege vutatu, puteri legislativu è ghjudiziarie, comu un membru di a so presidium.

Ghjesù hè u Avocat pdf di Russia. Attribuitu un numeru di volti statu, 'n particulari, la Chiesa di pieve è l' Order of Friendship.

A vista di i meriti forti e granni cuntribuzione persunale à u sviluppu è di rinfurzà di statehood Russian in 2003 Gurov statu attribuitu u primu gradu Order Petra Velikogo.

Per suprattuttu cuntributu a sicurità di u paese in 2002 è statu attribuitu a medaglia d 'oru, è u titulu di u vincitore di a Andropov Award.

In u 2001 fù attribuitu u Badge d 'oru di onuri di ricunniscenza publicu.

A. I. Gurov hè un membru di Union u Cristianisme Russian ', hà più di centu è una cinquantina di munugrafie, babbone è a ricerca scentifica. Iddi publicatu parechji libri. In u 1995, havi pubbricatu "Red Mafia" - un libru circa organizatu clan crìmine duranti lu crollu di l 'Unioni Suvietica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.