ParalinguisticiUrtulami

Gigghiu Noble. Vena e cura in Siberia

Più à spessu giardinari impegnati in a cultura di gigli tigre. Dopu tuttu, un pocu-canusciutu fattu ca l 'gigli di la famigghia "hybrids Asian" la grotte sintimu ignilocu. Hè per via di stu tipu hè pussibili a crisciri i rosi in Siberia, è altri rigioni di u Nordu.

Stu variità hè tantu a diversità chì u so voline hà di più cà una duzina tracce di ciliegia, albicocca è rosa a gialli luminosu è di paglia. Più d 'iddi hannu sempri a ornate i petali di speckles viola.

Tulip: vena è mantene in Siberia

It S'avissi a nutari un impurtante di dispone di i variità "hybrids Asian". Ch'elli ponu facirmenti passanu l 'inguernu, ancu in u campu di aperta, cu nuddu mica. Iddi sò unpretentious è Sandu ancu in 40C friddu.

Nice à piglià ràdica è tali varietà di gigli, comu "Olga", "Aelita", "pock", "hè a notte", "canna", "ciliegia". Giniralmenti, a maiò parti di i variità - bulbonosnye, chi significa ca si furmanu in u axils di foglie à l 'gambu-ziteddi melenkih lukovok chì favurizeghja u so scopu.

Allura, avemu studiari l ' dove. Vena e cura in Siberia ùn micca bisognu di un sapè fà sputichi, hè abbastanza sèmplice. I zitelli da u steli fassi piglia a dimarchja di maturing è à a fini di austu o di a prima settimana di settembre di a pianta. Nterra pi festeggiari lu devi esse rinfurzata cù sabbia, ferri, fràssinu e suvu décortiquer.

How to pona gigli? Vena e cura in Siberia ùn hè micca chjaru sfarenti da quelli di u listessu azzione in altre regioni e sò fatti cum'è seguita. Ci sò facennu picculu tufone, una prufundità di sin'à dui centimeters, è li comu a picciriddi, favuriri 10x10 schema abondant pianuri. Tuttu prima di l 'nterra lu friddu hè preziosi à zamulchirovat húmus è penat pistìcciuli.

Nanzu frosts siveri vene, i nostri figlioli assai bè entrenched è vi ognuna a forza, ma cu l'avventu di la primavera campa urtulanu parechji fogli cruci, publicata versu u sole. Però, si deve esse parturitu in menti chi solu un annu appressu ancora fiore annata sò gigli.

Vena e cura in Siberia significa na certa pianta à un locu pirmanenti di residenza in l 'autunnu. Ulmetu cipolle caduta, dopu à u prima fioritura, pò esse trapiantaru in un locu più còmuda da dug à una media di 10, cm à una distanza da unu altru di 30 cm. Stu cambiamentu ùn minacce lu bulbu, perchè hè in hibernation. Pudete fà lu, è in lu veranu. Roots quandu transplanting sò Accurtatu da medità.

Features gigli sistemu ràdica

radiche Podlukovichnye crisciri da u fundamentu di u fiore, steli è ci sò saisons unu è una mità. U so scopu - assicurannu la pianta, in la terra bona e manciari. radiche Nadlukovichnye sviluppà à u veranu, nsemi a lu gambu, è in la caduta more cun ellu. Li permette u fiore à beie da u Bonifacio supranu di a tarra, tantu chjusu a terra, attornu a lu ciuri a attenti.

Avemu a arricurdari ca gigli Nun mi piaciunu, acqua stagnanti. Ch'elli ponu ccchiù un pocu ombra, u soli hè in fiore maraviglia. Appena lu primu tinnaroni cumpariri a la primavera, li tocca à esse pianuri cù una suluzione debuli di Japanese putassiu, è chjusu in terra. Dopu à ste prucedure, vi ponu annacquata à i tarreni a superficia UREA par 1 metre quatratu - un matchbox. Una volta un mese, vi ponu fertilize u Fosfaru i fiori o di clururu. Piazze Brown u fogliame di manghjà retracted cù un cuntenutu di ramu.

Avà sapete quantu à pruducia gigli sbarcaru a Siberia, sapete quantu à u rispettu bè per elli. Ferma à aspittà di l 'autunnu è piglià i primi passi di a cultura di stu preziosu u fiore. Bona furtuna!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.