Arte e spettacoliMovies

George Yumatov: biografia, vita persunale, films

In u Marzu 2016, u ninetieth anniversariu di u nàscita di a stella di culte di a pantalla sovietica chjamata Georgy Yumatov fù celebrata. I filmi cù a so participazione cullighja cullò milioni di spettori da i teatrini. In i 1940ini è 1970, era incredibile. Gratu à i so rolli in u filmu, u ghjovanu diventò u simbulu di un noble è unchakable sovietsu ufficiale, à quale parechji militari militari in l'anni chì seguitanu.

Urganzii di George Yumatova

Georgy Alexandrovich Yumatov nascìu a Mosca. Questu succede in u 1926. Da a so zitiddina, hà scrittu annantu à u mare, ma ùn hà micca avutu l'occasione di vedà. Preparatori per a professione di u marinale, l'avvena attore si stinava à studià à a scola, è in u so tempu favuritu à u sportu. Spicciatu assai u ghjovanu Zhora (cusì Yumatova hà cuddinu à chjamà i so amichi è a famiglia) per fà u pughjilatu è u corrente. Quandu u zitellu annunzià una questa deci anni, u so so cumpostu hè statu veru - era inscribed in una scola navali. Tuttavia, ùn hà micca pigliatu longu per ralegri - a Siconda Guerra Munniali vèninu ancu à a URSS.

A participazione in a Gran Guerra Patriòtica

U primu annu di a guerra, u futuru attore Yumatov Georgy hà studiatu à a scola navali. È quandu era didimila, u zitellu hè statu mandatu à cummattiri in u rangu di un ghjuvanottu nantu à una barca di torpedo cù u nome heroicu "Brave". Dopu qualchì annu di serviziu, George hà ricivutu una prumuzione è diventenu u citatininu. In prima, "Brave" era in a flotilla "Azov". Dopu si trasfirìu a "Danubio". George Yumatov, cù l'equipaggiu di a barca participà à e battaghja per Izmail, Bucarest, dopu per Budapest è Vienna. Paria chì u destinu stessu manteneva un figliolu intelligente da u prublemu. Durante tutte l'anni di a guerra, ùn solu ùn hà solu survigliatu è prisirvatu a so salute, ma ancu hà guadagnatu l'ordine di u funziunale chjamatu Ushakov.

U primu rolu di film

Dopu à a guerra, Yumatov Georgy Alexandrovich hà riturnatu à a so patria in Mosca. Eccu u ghjovanu marinore cun una stanza bella, videndu u famosu direttore Grigoriu Alexandru, assittatu in un cafe cù a so sposa. Li piacia l'aspettu di Yumatova. È Alexandrovu invitatu à sparà in unu di l'episodi di a so nova film - "Spring". Eppuru u rolu di l'artista di cumpagnu, chì era datu à u ghjovanu Jorge, era assai tiny, a so modu di rapprisentanu è piacevule piace à ognunu. Cum'ellu in u stessu annu, Yumatova hè statu novu invitatu à stàllanu cun un rolu di suldatu in a film di Leonid Lukov "Privatu Alexander Matrosov".

A film "The Young Guard" (1948)

A manera di u ghjocu, è ancu Georgy Yumatov, piaciu assai Alexandrov. Dopu cunsigliu u direttore Sergei Gerasimov, chì hà insignatu à VGIK, per vede u talentu ghjovanu promettenti. Dopu avè esse intesu George Gerasimov rinfriscà à piglià à a scola. Ellu spiega u so attu da u fattu chì u zitellu hà digià suficientemente capacità attuale. Comu, ùn ci hè nunda chì perde u tempu in VGIK. Invece, u direttore hà datu Yumatov unu di i roli principali in u so novu film - "U Ghju Guardianu".

Questa stampa hè stata un successu sensu di u auditu. Quasi tutti l'attori chì anu fattu aduprà tenete fama all-Unione, è sei sò stati premiati ancu u Premiu Stalin di u primu diploma. Unipochi di i premiere ùn ci hè statu un futuru "ufficiale Trofimov". Ma u paese in tuttu s'hè fattu u famosu attore Yumatov George.

Carrera in Film

Malgradu a mancanza d'educazione attuale, parechji direttori di quellu tempu cun grande piacè fate un ghjovanu talentu. Hà avutu una bona preparazione fisica, una apatia universale, chì permette di ghjucà i langue, campagnari, suldati. Inoltre, u zitellu avia una bona vuci è un sonu chjosu. No sorpresa, assai pelle cù Yumatov pronto prestu nantu à e schermu. In u iniziu, i roli eranu chjuchi: u pilotu in "Storia di un Manu Reale", Kasyanov in Zhukovsky, Balandin in "Vortici di l'Ostili" è altri. Ma prestu hà statu un film "Heroes of Shipka", induve George era attribuitu unu di i roles principali - Sashki Kozyrya.

In quelli anni, l'attore hè incredibule in a dumanda. Era un tipu di signu di a qualità di a film, sidènza ancu u Yumatov. A biografia di l'attore in questu anni hà assai roles belli. Hà stella dinò in e filmi chì seguitanu: "U Poem Pedagogicu", "Difatti Fate", "Eranu u primu", "A Vicenda", "U Ghjuventu di i nostri Babbi", "U Primu Data", "Dui Vides", "Tre ghjorni dopu Immortalità" E autri. A volte chì George era carcu di un rolu chjaru, ma l'attore hà sappiutu per falla un pianu brillanti è unforgettable. In u 1969, mentri travagliavanu di a film "Tour Dangerous", George Yumatov met Vladimir Vysotsky. Era quellu chì hà insignatu l'attore à ballà è cantà in u cinema.

A film "Uffici" (1971)

A fini di l'anni sittanta è l'iniziu di l'anni settanta era u megliu piriudu in a carriera di l'artista - era sempri invitatu à i roli principali. Ellu luce in u filmu "Attenzione, Tsunami!", "Unu di noi". E, sicuru, a scena di "Uffici" hè a carta di telefuni di Yumatov. Cum'è esse un marinore militare in u passatu, l'attore in parechji rispetti era vicinu à u so caratteru - Alexei Trofimov. Dunque, hà sappiutu trasmette cù strachjata straordinariu l'emozioni è u sentimentu di u so eroi.

I partitu in u settore di l'attore eranu attori Vasily Lanovoy è Alina Pokrovskaya. Dopu u liberatu di a film, tutti ùn anu micca solu populari, ma si cunvertinu in l'eroi, nantu à quale a ghjente era uguali. E a stessa fimmina si fici un cultu. Dopu qualchì tempu, sempre in vigilia di u Vittore Ghjochi, a film "Uffici" hè indicatu nantu à a television. Yumatov dopu sta film per tutti i televidenti per sempre hà sempre un fighter, un guirreru senza teme è reproach.

Carrera in i 70-90

Dopu un successu fenomenu di a film "Uffici", l'audienzia era pronta per andà à ogni cinta se Yumatov hè filmata. In ogni casu, per via di l'imaghjini di l'uffiziu inculcatu dopu à ellu, i diritori ùn avìanu pruspettatu per dà i roles principali. Ma i caratteristi minuri eranu troppiati da Georgy Yumatov in questu piriudu . A biografia di l' artista ùn hè micca cumplicata, per ùn esse chjamà a film chì era di supposed to play, ma ùn hà micca travagliatu. Hè nantu à u lighjendariu "Sun Bianco di u Desert". Originamenti, u rolu di u cammellu Sukhov hè stata apposta per Yumatov. Sutta li pieni sò stati costrati, hà insignatu u testu, hè stata cun belli cù i passi scènti. Ma causa di circustanze familiale, l'artista hè stata obligata d'abbandunà u rolu. È in u so postu hà pigliatu a Kuznetsova, per quale sta cinematografia era u più riescita in a so carriera.

A fini di u seventies è in l'anni vuenti, George Yumatova u sciccareddu. L'audience anu avutu novi eroi è attori preferiti. Malgradu a participazione à u filmu "Petrovka, 38" è "Ogarev, 6", l'anni di successu erani digià vicinu. Un fattu interessante: in u 1979, l'artista hà fattu un rolu episodicu di ellu in u film accattatu a l'Oscar "Mosca ùn crea micca in lacrime". A so mòglia hà ancu fattu un rolu chjucu in questa film.

I prublemi in a societa, ricustruzzione, mudificà u sistema di valurizazione è assai più culpite assai micca solu nantu à a moralità di l'attore, ma ancu in a so billetola. In l'anni 90, dopu à u collapseu di l'URSS, l'artista pruvucà à truvà u travagliu, ma cum'è a maiò parte di i so culleghi in a buttone, Georgy Yumatov hà da survivalà literalmente, vendi pezzi valori da casa è accunsente à tutti i roles pruposti, indiscriminadamente, Per sustene a famiglia.

Georgy Yumatov è Muza Krepkogorskaya

Ancu à u gruppu di a film "Guardia Ghjuventu" Yumatov hà scontru cù l'animale intriga di l'cumpagnia, studiente di VGIK Muza Krepkogorskaya. Ellu in sta stampa hà u rolu d'un traitore di i ghjovani travagliadori sottupulari. U zitellu, quasi subitu, anu in l'amore di a zitella. Eppuru u scontru ùn mancava micca per esce, cum'è Georgy Yumatov è Muza Krepkogorskaya si maritò.

Malgradu a so famiglia fenomenali trà e donne, l'attore era di tutta a so vita cù a so mòglia. Ancu li lingui maligni sustiniennu chì a so vita era micca bè. Questu hè attribuita à u fattu chì dopu a "Cumpagnia Ghjuventa" chì pruieva a carriera Krepkogorskoe ùn era micca dumandatu. I roti ùn anu micca ofertatu à sta bella donna, ma l'episodi era spessu invitati. Sora di successu, cum'è Larionova o Mordyukova, Muza stà aspittendu u so avvinte. Per quessa, ella refusau di dà nascita à i zitelli, anzi à scaccheri da i failure in un maritu riescitatu.

Ancu u so matrimoniu era problematicu, a coppiu cuntinuava a campari alloghju. Per aiutà u so amatu, George Yumatov hà trattatu cù i direttori: in tutti i film cù a so participazione, u cuniè anu ricivutu ancu roli, ancu episodi. Cusì, in a maiò parte di i film di l'attori, tutta a so famiglia di a so funzione hè filmata: Muza Krepkogorskaya è Georgiy Yumatov. A vita persunale di l'attore, anche tutti l'sforzi, cuntinuau a timpirallu. À l'annu passò è chjaru chì a grande stessa Muse ùn hè diventatu. In più, cù l'iniziu di perestroika è u colapse di l'URSS, a situazione finanziaria di a famiglia hà degratu significativu. Yumatov è Krepkogorskaya cuminciaru à beie assai è spessu. I figlioli ùn anu micca apparsu. È tuttu u so amicu ùn amu l'attore trasferitu in una petite - u cane Frosya.

Crimtu è punizioni di Yumatova

In u marzu di 1994, u cane di l'attore predilettu era mortu. Ci era in a so famiglia per odeci anni. Era assai attaccatu à ella. Cunnette à cunzidiretore locu per aiutariete intarrà a petite, dopu Yumatov invitò l'omu à andà in u so appartamentu è "ricordu" u Forti. Dopu qualchì numaru di caratteri trà l'artista è u so invitatu, si truvò una disputa, in u calore di chì Georgy Alexandrovich hà pigliatu un cannone è u disparu u cunsigliu. Subitu l'attinente fù arrestatu. A sosgrafìa accuminzau. Ùn ci era micca tistimonii. A so moglia era in casa. Ma per esse appiicatu cusì chì era successu di quellu ghjornu infieru, a storia falla.

Sicondu u stessu artista, u so invitatu scuntatu a vittoria di l'URSS in a Gran Guerra Patriòtica, chì offisa l'ebbabu Yumatov, chì ellu stessu participò à i lotta è visti l'horrori di a guerra cù i so ochji. Sbarcatu, l'artistu scattu u guest. Certi amichi è vicini fubbe e prumovi teorii chì in fattu l'assassinu di u stupidu consigliatore era Muza. Un maritu, cum'è un veru omu, hà fattu a culpa per ellu stessu. Qualessu di e versioni hè vera - nimu hà da sapè.

Per l'assassiniu, in a cumissioni di quale l'accittò confessa, era pruvatu. Hè statu minacciatu cun un periodu di trè à deci anni in prigiò. Tuttavia, dui ghjorni, George Yumatov hè stata imprizzata in prigiò. A biografie di l'artista, i so meriti è numerosi premiu, ancu l'amuri di milioni di spettaturi furzavanu à i ghjudici à suvranu u verificatu. L'avucatu prontu allungò l'omu sottu abbunati. È dopu una chance fortunatu hà cuntribuitu à u fattu chì u casu era chjusu. E turnò divintò un omu liberu George Yumatov. Amnistia per i suldati nantu à u cinquemètre anniversariu di a vittoria - hè quellu chì aiutò l'artistu per affaccià a situazione. Cum'è combattante, marcatu da un capu d'ufficiale, l'attore ricivutu una justificazione completa. A casu d'assassinatu era chjusu.

L'ultimi anni di George Yumatova

U cunsumu longu di l'alcoolu in quantità grande, i scontrani nervi durante l'investigazione è una stati di sughjornu di quattro alloghju sottu à e repertorii fermamente affettivu u più artistu ghjovanu. U so state di salute deteriorate catastròfichi. Una volta in l'uspidale, Yumatov sintì un diagnosi disappruvdu: un aneurismu di l'aorta abdominal. Pigliò una operazione cumplicata foru eliminata. Ma doppu un certu tempu rippre. Questa ora Georgy Yumatov rifiutta à farfantarìa di a tavula quirúrgica.

Fate u famosu attore in uttrovi di u 1997. È dui anni dopu a so mòglia, Muzyka Krepkogorskaya, ùn era più. E so miscelati sò vicinu à u cimiteru Vagankovskoye. Inoltre, a mamma di a mamma hà enterta quì. Per mezu di l'sforzi di amichi è aderbuli di u talentu di l'attore, un munumentu hè edificatu nantu à a tumba. In u 2013, in memoria di l'eroi di u filmu "Uffici" fù scupertu una cumulazione scurale, mostranu unu di l'episodi di a film. Dui caratteri principale di u pittura sò illustrati quì: Alexei Trofimov (Georgy Yumatov) è Ivan Baravva (Vasily Lanovoy), è ancu a so cumpagnia di u direttore Angela Alexei (Alina Pokrovskaya) è u so nidu Ivan.

George Yumatov: film è un libru per u so travagliu

Hè triste, ma i pelle di a creatività di stu grande artistu cumincià à esse sbulitatu solu dopu a so morte. U primu di elli hè publicatu in u 2007 nantu à u canali "Russia". Era una figura sottu un nome simbolicu - "L'ultima Funzione di George Yumatov". In u 2010, una piccula edicione di u libru hè publicatu da Natalia Tendora. Hè chjamatu semplice: "George Yumatov". A biografie di l'artista, i ricordi di ellu è u so travagliu, prova à capisce ciò chì hà fattu stu simplicissimu unicu attuutu Moscu, questu hè questu travagliu.

L'annu dopu u Primu Canale presentava u so propiu film nantu à l'artista: "George Yumatov. A tragedia di un Uffice ". In u 2015, TVC pubbricau un documentale filmale "George Yumatov. Circa l'eroi di i passeti ghjorni.

Comu pudete vede, l'artiste hà campatu una vita longa è piacevule. Ùn avianu tuttu ciò chì hà evolutu cum'è era chjamatu. Tuttavia, dopu à sè stessu, abbandunà assai filmi chì eranu, sò è sempre seranu pertinenti. Hè una pity chì in u cinema di l'oghje ùn ci hè nisuna articuli chì ùn sò micca artisti di a tali quantità cum'è Georgy Yumatov. A biografia di questu l'attore, u so travagliu cuntinuatu nantu à ellu stessu, i sbagli è l'attempu di corrigene l'ellu - questu hè chì deverà diventà micca solu una lecite, ma un esempiu per l'artisti contemporaneu è per tutti l'altri populi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.