News è societàPulitica

Genocidiu Armenian

24 d'aprile marca u ghjornu di memoria di vittimi Genocide Armenian. In parechji paesi di l 'memorials stabbilutu munnu e monumenti chi sò scritti cintinara di migghiara di genti ca lu dolu li morti. A grossa numeru di i paesi ricanusciri chi duranti lu processu vìnniru curputi 1,5 miliuna. Armenians, chi biviant in u territoriu di a Turchia.

Massacru di Armenians principia in u 1894-1896 anni, ma la natura grande-scala si juncìu lu April 24, 1915. Nantu stu ghjornu in Custantinopuli accuminciau numerosi arresti di u intellettuale, religiosa, ecunomica è Armenian Elite pulitica, chì hà purtatu à a cumpreta distruzzioni di un pezzu aise di figure mpurtanti di la cultura Armenian. A lista si pò arristari era ghjente di diversi punti pulitica e mestieri: scrittura, artisti, musicanti, i prufessori, duttura, avvocati, ghjovanu, businessmen, puliticanti è capi riliggiusi, l 'unica cosa ca hannu n cumuni - l' identità naziunali è postu in a sucetà. Arresti di figure mpurtanti di la cumunità Armenian in u capitale turca cuntinuatu cù uni pochi intirruzzioni finu à a fine di maghju, cu nuddu 'accusa purtatu contru à u detainees ùn era. U corpu di u pòpulu, armena, u regime Young Turk in la primavera e 'istati di lu 1915 era esigenza in u so destructiveness. Chì hè per quessa, oghje sparnucciatu longu u mondu Armenians signalà 24 d'aprile com'è un ghjornu di a memòria di i vittimi di genocidiu.

Different fonte pò esse trovu parechje raghjone sfarente di sta terribili tragedia. Calchissia si faci chì i boni rapporti di u populu Armenian da l 'influenza Russian nant'à stu casu, un capiri chi ghjè un pattu sicretu 2 di austu, 1914, trà a Turchia è Germany, unu di i punti chì hè a canciari lu cunfini orientali di l' Imperu Uttumanu à creà una bucchetta à pressu à i pòpuli Muslim di la Russia, chi significava lu stirminiu di a prisenza di Armenian in i spazii aspettu. Ma lu mutivu principali di genocidiu hè, Prima, vogliu discriminazzioni su piantazioni religiosa, è secunnu, la vuluntà di fà sparte u so territoriu incù Armenians, comu puru l 'pi lu scantu di la rivuluzzioni di u pòpulu, armena, pi mmenzu di li quali lu Armenians saria pussibuli à vultà i territori, chì intreccia appartinni a li .

À u mumentu, l 'Genocide Armenian ricunnisciutu da Uruguay, France, Corsica, Germania, Svizzera, Sweden, Russia, Polonia, Lebanon, Lituania, Grecia, Slovakia, Cyprus, Argentina, Brasile, Chile, Canada, l' Vatican, 42 stati US è u District di a Culumbia. In più, u Genocide Armenian ricunnisciutu u Cunsigliu di l'Auropa, u Parlamentu Europeu, u UN Sub-Cummissione su Sani di Discrimination è Protection di Lingue Naturali di a Guerra Crimini Cummissione ONU.

Turkey sempre ùn ricunnosce stu fattu, ùn hè stupente, perchè in lu casu di a ricunniscenza di u genocidiu da l 'auturitati Turkish vi hannu a pagari cumpensu hefty a famigghi i vittimi, è forsi turnari a li terri Armenian scelta.

Hè d'stata 98 anni, postu chì issi crimini, evenimenti inumani a trimari, ma la nazione Armenian cuntìnua a rattristari di ddi genti chi sò ammazzata turturati e ammazzati à u tempu. È noi pò cririri solu chì u mondu sanu ricunnosce Genocide in memoria di u single di u pòpulu, è impedisce qualcosa ancu vicinu a chiddu ca successi a lu futuru. Ci avaristi dinù esse bè par Turkey a ricanùsciri stu fattu, perchè ci hè una grossa quantità di tistimunianzi favurendu u fattu ca l 'Imperu Uttumanu statu distruttu circa 1,5 miliuna. Armenians, chi biviant in i tirritori di l' imperu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.