FurmazzioniStoria

Alexander Kononov - un eroe scurdatu di u passatu

Kononov Alexander Fedorovich - unu di quiddi miti, i so nomu hè statu persu in u sables di tempu. Per quessa, per parechje persone sta ùn hè cunnisciutu, parchì a so parsunalità hè guasi mai cascò sottu u duminiu Tecnica. Stu hè gattivu, perchè duranti la Secunna Guerra Munniali, si iddu distintu com'è un daredevil liccione, capaci di sustiniri un tuttu 'esercitu di li surdati tedesco.

Anni Pre-di guerra

Kononov Aleksandr Fedorovich hè natu in u September 12, 1925. U so locu era un picculu paesi impiccà-Utkinsk chì hè in i rigioni Sverdlovsk. I so parenti erani da una classi mischinu. Per quessa, hà finitu di quattru classi, Alexander andò à u travagliu à l 'industria silvicultura lucali.

It S'avissi a nutari ca stu casu ghjucatu un rolu impurtante in a so vita. Era quì, Alessandro Kononov amparatu à purtà un trattore. In l 'avvene si vi aiuta ci vurria cu l' T-34, chi avissi a essiri lu so strumentu di vindicà si contru à l 'accupazioni tedesco.

Great War Refrains

Sicondu à i ducumenti ufficiali, i squatri di i suldati Armata Aleksandr Kononov fù numinatu in ghjugnu di u 1943. Quand'elli amparatu circa a so capacità à purtà un trattore, si fù mandatu à u 11 di-XX mid furmazione reggimentu, unni nascia una furmazioni di basi. È in dicembre 1943, Kononov aparta la frunti comu nu cunnutturi T34 2nd Panzer Armata.

I passatu più di a guerra di u 1ma è 2da fronti Ucrainu. In 1944, a so classa fù trasfiruta a lu 2nd Front Linguistica. È in u 1945, assemi cu lu restu di l 'e truppe si n'andò à l' offensiva in u sensu di Berlin. Duranti tuttu stu tempu ch'ellu hà curputu stessu mustra comu nu guerrieru valeureux è prudenti, per ch'ellu ricevutu una abbianu da l 'auturitati supiriuri.

A vittoria brillanti supra li tudischi di Pulonia

In ghjennaghju di u 1945, unità mid alessandro Kononova pigghiò postu vicinu à a cità Polacco di Grójec. Li tudischi quì eranu ancu dutatu, chì hà purtatu à feroci resistenza da u so latu. Inoltre, in unu di li battagghi ch'ellu fù tragically ammazzatu lu cumannanti di Alexander, ma, 'nveci di panicu, u giuvanottu pigghia lu cumannu.

Cum'è un risultatu, Alexander Kononov stessu mustrau comu nu capu naturale. Grazie à u so ordini pricisu contr'à nimicu fù distrutta. In più, ci hè in gradu di scunfiggiri lu 3 di serbatoi, 4 camiò cù munizioni, 37 inlets cù una carica di tudischi, e dui platoons di li surdati nimici.

I membri di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica, mirendu un tali vittoria, in February 1945 attribuitu Aleksandru Fedorovichu Kononovu Eroi di l' Unioni Suviètica. Più tardi, si avissi a daricci la Chiesa di Lenin e medaglia "Gold Star". Però, l 'volti ùn firmavanu i giovani guerilla, è si dicisi d' andà à l 'offensiva contru à u nimicu. Cum'è un risultatu, Kononov è i so œil mid vinniru a Germania, iddu stissu, di participà à a lotta di u fiume Elba.

tempu

Dopu à a guerra, u sargenti esercitu Soviet Alexander Kononov dicidi di stari in Germany. Induve si facenu nzinu a lu 1950, e poi vinni merchenzie in casa. Ma quì troppu longa I ristau truvava dipoi trovu un locu in u trattore œil Tagil spiegà spidizioni.

In ghjennaghju di u 1952, fù a cultura, doppu chi addivintau nu travagghiu lieu maiurone. In 1953, si junceru a festa, E. Vysokogorsky, unni travagghiau pi lu prossimu 27 anni. Duranti stu tempu avìa a passari cchiù di centu di SCATENACCIASTE E. e lieu, più di chì hè accadutu senza u minimu esità.

Appoi lu cumandu partitu di ellu cum'è u megliu u travagliu, capacità à scioglie un prublemu. In più, grazia à u so travagliu, parechji novi campi stati scupertu, chì ghjera un gran cuntribuzione à u sviluppu di l 'econumìa inniana naziunale.

anni di ritirati

Jubilado Alexander Kononov fù publicatu in 1980. Comunqui, nunustanti chistu, iddu sempri cuntinuau a travagghiari di parechji anni, sottu à a bandera di u so partitu. Solu in u 1983, è infini rinunziò e si trasfirìu a l 'àutru, E. à una vita di ritirati di paci in National Tagil. Ma ancu quì, i grandi eroi si mustrò à esse un veru omu.

So, Kononov pigliò una pusizioni civili attiva. Per parechji anni, ch'ellu purtava i travagli pedagogica incù i ghjovani, accrisciri in li u spiritu di vera patriuttismu. Per quessa, in u 1995 fù attribuitu u titulu di u citadinu unurariu di a cità.

Murìu Alexander Fedorovich Kononov, 29 nuvembre di u 2006. A tomba di u gran miti di l 'Unioni Suviètica, hè in u so paesi nativu di impiccà-Utkinske, unni la sò famigghia si trasfirìu dopu à a morte.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.