ViaghjuI posti esotico

Fortesi genuvese in Sudak

Unu di l'impurtatorii stòrici più impurtanti di a Crimea hè a furtizza genuvese. Sudak attrae un grande quantità di turisti, ma se ùn hà nunda intrigante, salvu stu custruzzione, era ancu sta cità facissi milioni di visitatori. Fortificazioni genuvese sò un monumentu architetturale univariu medievale. Hè bisognu à visità u tempiu, custruitu in a furtizza. Sicondu i stòrici, prima era una mezcheca ermita da i Seldon. Allora fù ricustruita in una Chiesa Ortodoxa. U tempu passava, è i culunisti italiani riani in una iglesia catòlica. Quarta volta sta struttura era ricustruita, quandu a furtizza genuvese fù catturata da l'hordes de janissaries turcu.

Allura, sta struttura di difesa hè stata imposta sobre un arrecife di coral petrifié, è micca in una muntagna, quantu parechji credi. Questu locu in a lingua tedesca hè chjamata Dzhenevez-Kaya, u nome più anticu hè Kyz-Kulle-Burunu. Hè cunnisciutu ancu com'è a Fortress Mountain. Eccu avutu una culonia di Genuva, una cità-stata italiana. Ma quantu prima questu questu in questu locu eranu posti avanzati di i Scythians, Alans, Taurians è altri populi chì campanu in Crimea. L'uggetti difensi fu custruitu quasi semi centu anni. Infine, in u 1414 u grande di u travagliu fù rializatu - è a furtizza genuvese divintò un postu di i colonisti. In u futuru, nantu à l'urdinamentu di i cunsoli, parechji alcisti anu migliuratu. In fattu, era una cità assai densamente populata, vita in quale hà raramente pacífica perdu Ataszioni freti. A furtizza genuvese si cunsidereghja impregnable è hà ghjucatu u rolu di una basa per i tradutti italiani. Ma in u 1475 un grande esercitu turcu scunfissi l'arcuni di difende guidati da l'ultimi cónsuli, Cristoforo Di Negro, distinti per l'honesty e curaggiu. Per questu, un assaltu hè statu guvernatu da u nordu nord. Dopu una fatica battaglia, un picculu distendu ledu da Di Negro retiratu à u tèmpiu. I Turchi, per evità di più per bisognu, decisenu micca di piglià u coppiu per tempesta, ma u settore nantu à u focu da ogni uccisione. Un prugettu di difendenti di l'avanguàrddumi abbruciati cù u tempiu, chì l'invaders recuperonu dopu un tempu. Hè stata messjica.

A furtizza genuvese hè divisa in dui corpi principali - cunsulari è protettori. U primu cunsistenti di parechji massi à altitudine ottati alture cù volte di arcata. U nivellu cunsulari hè più altu, representa a residenza di u regnu. À a cima di questu hè a Torre di Watch, o, cum'è ancu chjamatu, a Torre di a Vèrgine. Una tradizione interessanti hè assuciatu cù questu. Un capu di a furtizza avia una figliola bella chì si chjinò in amore cù un pastore corrente. Per impedisce un maritu inugee, u patri hà arrangiatu a morte di questu. Disse à a borda di a nave, dà un pocu cumitariu insignificanti, è u capu di a barca hà urdinatu per rimette da ellu. A figlia di u regnu hà ricunnisciutu a morte di u so caru. Allora, in la dispirazioni, a zitella satau da a stessa torre, gridendu: "Ùn sapete micca u putere di l'amore!". Da questu edifiziu, quandu era sopra à a furmazione sopra à tuttu u fortefortu, avà sò solu ruins.

A furtizza genuvese in Sudak hè stata gravamente danucata durante a Gran Guerra Patriòtica di bombarde. In u nostru tempu, u travagliu hè sempre attivu per ricustruisce è restaurà. Ci era una tradizione di mantene in ssi murti ogni settimana l'avvenimentu "cavalleriu tournament".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.