SaluteMalati è Cundizione

Fisioterapia con hernia spinali: un gruppu di esercizii

A furmazione fisica fisica in l'hernia di a spina hè creatu per migliurà a cundizione di u paci è curà a so malatia. Inoltre, cù l'aiutu di l'infurmazioni necessarii, pudete rinfurzà i musculi è stende a spine. U cumplessu di esercizii (eserciti fisioterapia) pò esse prescritto da u mèdicu attente per prevene i malatii di tutte e parte di u corset.

Qual hè una fernia spina?

L'Hernia hè un cundutu seculu di dislocazione di u discu intervertebratu, carattarizatu da a manifestazioni di u dulore severu, chì ponu reducià significativamente a qualità di vita. Questa hè una malatia seria, è ùn hè micca impurtante ùn curreva, perchè una hernia crònica precisa intervenzione kiruritica. Ancu, l'eserianu terapicu da a herniata spina hè assai utile. Puderà reducir l'attache di u dulore è ancu eliminà a necessità di a cirurgia.

Chì ghjè l'esercitazioni terapia

Questu hè un cumplicamentu di esercizii, secondu l'urganisazione di a malatia è a prublema di u spine. Hè capacità individuali di una persona, e caratteristiche di a so cundizione fisiche, anta sò stati rializati ancu.

Oggi di terapia di esercitamentu

LFK (exercitivu terapicu) ùn hè micca cusì una medita preventiva, perchè ùn hè micca adattatu per tutti. Questu hè più una metu di reabilitazione, chì esige un accordu individuu per ogni paci. Per u passatu successu di u periodu di reabilitazione, a persistenza è a restrizzioni di pacienza hè necessariu, postu chì qualchi sperimentali ponu esse dati cù gran difficurtà, ma sò necessarii.

L'esercitu terupètticu cù una fossa di a spina hè designatu per facilitate e spasmi musculari, per assicurà un flussu di sangu. È dinò a migliurà u metabolismu di i tessuti rotulati di u spinu, restaurisce e rinfurzà i musculi di a struttura di l'osteria.

Regoli per eserciti

L'esercitu terapeuticu per a so back è cù i so matessi. Prima di fà esse sianu esercitu, avete bisognu di eliminà u sindromu di u doru. Hè necessatu puru à seguità tutti i reguli di l'urdinamentu, cumu per fà l'esercizii ùn sò micca d'utilizate incorrectamente è ancu puderanu fessi assai danni.

Cosa hè bisognu à fighjà

A fisioterapia cun una fossa di a spina imponente prestu cura à i so sentimenti. Hè necessariu di rializà solu l'esercizii chì ùn aghjunghje micca a cundizione è ùn portanu micca u dolore. Siccome chì u saliu di u spinu puderebbenu esse in ogni direzzione, i medichi sustinendu assai chì si usa pocu lotta speciali chì ùn ponenu micca molte inconveniente, perchè elli seranu veramenti utili per a vostra malatia.

In ogni casu, succede chì a cultura fisica cù l' hernia intervertebrale incù cunfortu leve. In questu casu, l'esercitu deve esse fattu cun cura e cura. Ma si causanu un dulce dulce in u spinu, avè bisognu di impedisce d'appiecà finu à u momentu quandu u vostru cundimentu mellora un pozzu. Se dopu qualchì tempu di furmazione ripetirete questu esercitu, è ùn hè micca troppu doloroso per voi - site in a direta propriu.

Duranti a prima furmazione, evite e pusizioni chì anu realizatu "atticciamentu di u troncu", in quantu l'esercitu attivo è altre attività fisica chì impone u saltu. Ùn permettenu micca siccati e chjappi in u spinu.

L'exercitu terpiuticu cù a hernia precisa un exercitu perpendiculare, à dì l'esercitu di 2 à 6 volte in u ghjornu. Distribuisce parechji lotterdi di u cumplessu in diversi tempi: dumani, dopu è in notte. Ùn fate micca movimenti brusgiate è ùn anu micca aplicà a forza ind'è i loci induve ùn anu prublemi cù a spina, cumincianu a furmazione cù amplitude minimu è carica. Aumente pocu.

Ùn ùn pruvà micca di ricuperà in un ghjornu, perchè ùn ùn saria micca pussibule di "rimbursà" tutte e vertebra è discu cusì rapidamente. Ritorna a vostra salute poligonamente, acchianannu a cungregulamentu di u sangue in a parti pocu insurata di u spinu.

Ginnastica per l'hérnia intervertebral

A furmazione fisica in a vernice vertebrali implica l'esercitäli:

  1. U primu exercitu hè fattu in a postu nantu à u stommacu. Acepta a posicione principale: mantene e dui gammi diverziusamente disprezzati. Fasce i vostri ghjinochji, aghjunghje i vostri turmidi cù e mani e pull it up versu a testa. Stu ejercitamentu ùn hà micca travagliatu per voi a prima volta, ma avete da pruvà di fà facite perchè rinfurzeghja a spine, face più flexible.
  2. L'esempiu di seguitu hè un pocu cum'è l'vechja. Posizione di prossimu: prilyagte nantu à u stomacu, portanu i tacchi. Pilarete u casu, tirava a testa. Se sente a tensa versu u zuccadori - site per tuttu. A postura hè particularmente utile à e persone chì soffrenu per una fernia in a regione lumbriciana, cervica è toraa.
  3. Allora travagliammu in a parti infermali di a spina. Fate nantu à u to stomacu, pianu lentamente u to cattivu per u pianu. Tire di i vostri braccia, strucià u fustu, piglià u collu in viaghju è sopra. Intuccasione finu à u pussibule.
  4. Avemu da stretchjà i musculi è migliurà a circulazioni di sangue. Per fà questu, avete bisognu à l'aghju cuscini chì i cadaveri sò paralelli à u pianu. Fate nantu à e mani è a testa in u pianu.
  5. Stand nantu à u "Ponte". Se necessite assistenza esterna per questu, dumandate à i vostri parenti vicinu à questu. Questu hà rinfurzatu a spine è migliurà a so nutrimentu.
  6. Allora finiscinu nantu à e to back, mani à i custumi. Aghjunghjite i vostri zuttati è i maletti, fate li gammi in i articuli di u ghjinochju è cù i vostri punteggio, stendi finu à u pianu darrgiu di a testa. Sè gestite per fà stu uttèsimu, mantene sta pusizzioni per 8 seconde. Allora riturnate à a pusizione normale è rilassate.
  7. Pettene nantu à i vostri pedi è pùtene cun elle di modu cusì ch'elli sò l'allargate. Fasce a perna è fate u pede nantu à a cima di a seconda stima. Stretch your arms over your head and connect your hands. Pute u to pede nantu à u tope è stenderaghju u vostru corpu. Questu manera ti curretene a postura è caccià a tensione à u fondu di u spinu.
  8. Appena, stannu nantu à i vostri pedi, pusendu largamente. Da magre da u lugneri, attraversu cù una mano à l'angoi, è ripaghjate l'altru. Avà in l'altra direzione. Cusì, pudete spende a spine è diventà più flexible.

A ginnastica terapeutica cù l'hernia intervertebrala rinfurzate i musculi principali, ritendu a prissioni annantu à a spine.

Chì l'educazione fisica si dà

LFK rinfurzà i musculi, aumentà a so attività, è stimulà u sistema immune umanu. In u periodu di ricuperu, avete bisognu à prestu attenzioni particulari à l'eserciti, postu chì hè dunque chì dani l'effettu massimu è u benefiziu, aiutanu à restaurà a salute.

Posizioni per parechji partie di a spina

  • Se u prublema si trova in a spine torique, pudete piglià trattamentu ancu in l'uffiziu. Tutti questi bisognu hè una catedra cù una forte volta. Pòglia a manu nantu à a reta di a testa è dàchanu torna in modu chì pudete sentate a cima superiore di u spinu di a catedra cù a spine. Avanzate cun tranquillità fora di u bacinu è a maglia in avanza. Fate l'exercitu 3 o 4 volte.
  • Se tenete un vinu dolce, mettite nantu à a spalle, posate e mani in i costi, stince e so gemme. Lentamente pute u corpu, stà presu per 10 segundos, è licinzià u corpu à u pianu. Ripu 10-15 piace.
  • Cù una federa di a cervica, si posanu nantu à una sedia, pusendu i vostri braccia à a cunfine, turnate a testa 5-10 volta à a direcia è l'abbandunà.

Contraindicazioni

Qualchì settore di esercizi contra cuntestazioni è l'exercitivu terapicuu cù l'hernia vertebrali hè nudda eccezzioni. Ùn pò mancu fà esse attraversu fisicu fisicu in u periodu agutu di a malatia, cù e malatie crunulò, l'hemorrardia è i disordini cardiaci.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.