Arte e spettacoliMovies

Film "U campanile Bigliettu": l 'atturi mostra lu spittaturi una situazione difficiule è una manera fora di lu

U Premiere di stu melodrama si tinia in uttobre di u 2012. Cori di u pubblicu di li primi minuti, pieni cù simpatia per u caratteru principale, chì a vita cascatu in un testu seriu. U racontu dettu in i filmi "U campanile Bigliettu", l 'attori chì sò cunvince à tutti i vicissitudes di a vita di Santa Maria, vi ponu ghjucà più reliably.

Trama. Ciclicità

À u caratteru principale Marii Osipovoy maritu mori Ivan. A so morte era cunsidarata una raghjoni valevule per l 'arrestu di a vèduva. E ghjè propriu micca cuscenza debbule è intelligenti, donna, ùn si pò capisce chì si tratta di nucenza.

U fattore umanu, un gruppu negativu di circustanzi, è dinù i cumpleta appiattu di arnìsi aiutu legale da i partiti interested in sta materia purtatu a lu fattu ca la dunnetta micca pussutu scappari la punizioni ca idda nun è digna.

Jury Maria di statu cunnannati a dudici anni, in una s'imponi dittatura per assassiniu. È stu nunustanti lu fattu ca era propriu micca rispunsevuli di ciò chì hè accadutu.

Chì hè cumu u cosita principia, "bigliettu ritornu". L'attori indiati in a Issa, u pubblicu pocu-canusciutu - peu Patrick, Konstantin Konstantinov, Nelly Nevedina, Oleg Maslennikov ...

Trama. cassia lyrics parole

A figlia di cincu-annata di u caratteru principale - picca Sasha - hè un paroli urfaneddi. Idda pigghia a so 'soru avi Ivana - Svetlana. Idda prova à piglià cura di i girl, nagovarivaya tutte e speci di e cose brutta circa a so mamma. Più di tempu, stu "anima bona" face ancu Sasha puru in casa mamma.

E Maria Osipova , intantu, hè stata in prigiò una longa sei anni. Idda vinni pubbricatu principiu di bonu cumpurtamentu.

U rollu ghjucatu da una donna, ingiustamenti accusatu Elena Elena Podkaminskaya. Idda fu capaci à mustrà i inghjustizia chì hè accadutu à a so, è cum'ella era pruvatu pè ottene a ghjustìzia.

Essa un activist primurosi, Maria hè in gradu di strutturà a culunia, induve ella era sirvizziu una sintenza, attellu di mùsica e lu tiatru amatoriale gruppu di prigiuneri. Hè per via di u so cori festa mittite stassi ogni annu, chì hè assai hà accettatu da cullaburatori di l 'ulannisi. A ballu chì culava Maria di esicuzzioni, glurifichendu u Cuntrastu è u pòpulu maravigghiusu chì ebbi u mondu da a lu fascismu.

Cusì, di sviluppà u tarrenu di i cosita "U campanile Bigliettu". U nomu ca cci stesi, ancu un picculu rollu, à cuntribuisce à l 'intiressi di spectators à sta storia, ùn more.

Trama. risultatu

Vultà à a so cità nativa, Maria prova à truvà a so figliola, è surella di u so maritu. Ma ella, deve aiutu, perchè ùn pò risista cu lu solu. È scontru cù a mamma di a ghjovana donna ùn aghjunghje uttimisimu, parchì ch'ella ùn hà tornatu a so figliola a mo affezzione.

Pale Igor, chì ritrova accasu Maria, aiutò so se rendre à la raskladchitsey bè supermercati. Prestu ci hè una sosula scontru casu cu la soru-in cui u caratteru principale hè à esse interessante, puru siddu si tratta troppu viulenti. surella di u maritu cuntrari attivamenti Maria. Nunustanti lu fattu ca Svetlana sapia chì Maria era ghjustu è chì u so maritu avia suicidiu, hà dettu nunda à u prucessu, è u dirittu chì a donna di vittimi di nucenza.

Ghjucatu u rollu hà digià statu mintuatu sopra. L'altri i caratteri ghjucatu da Andrei Patrick (Yuri Kashin), Nelly Nevedina (matri Masha), Maxim Vazhov (tenant in Igor), Olga Gagarin (Svetlana), Alexander Anoprikov (Dima guardia) e àutri.

Un ghjornu, Santa Maria, videndu u so figliola in casa soia più cresce a creatività è pruvatu di parlà di a so. Ma nunda di bonu vinniru di la, perchè l 'ragazza hè sempri insignatu chì a so mamma era un omu assai male. Ragazza-zitellu hè infuriatu à a so mamma, chì era cusì longa ùn hà ghjuntu. Masha hè inùtuli a grande, hà statu aspittava. Avà ch'ella avissi a vai à tutti l 'ambienti di lu nfernu, à u so carìssimu figlia à capisce è a so pardunà.

Ma hè assai pirsistanti è micca à tintatu di truvà almenu qualchi terra, cumuna cù i più cari di u mondu di a so little man. Falsi dipositi neve indiferenza è zerga strughja luntanu da u so affettu è sentimenti sinceru.

miti rallye face solu una situazione difficiule: lu piriculu chi amminazza la salute di Sasha.

Film "U campanile Bigliettu" estremità una nota arquantu pusitivu. Atturi pruvatu à pòrtanu lu pubblicu tutti i sivirità è cumplessità di a realità, chì culpisce u caratteru principale, è sô dami pigghiò sta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.