U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Fiera di San Panteleimon di u miraculosa di 'anima è corpu,

By a fede è a ntircissioni di santi, tanti k turmintava cristiani, tragettu. Qualchi santi di Diu, hè datu un abbrazzu particulare di u malatu. À mezu à elli hè un gran faisselle, è chì hè natu in Nicomedia, chì hè oghje sottu duminiu Turkish. In a so ghjuventù ch'ellu era una tistimunianza di u miraculu di fà i morti, da u so prichere. Stu miraculu aiutò à avè a fede è esse battizatu. Quandu lu nomu di Diu, si spiccava u cecu, è ricevutu u battèsimu di lu so 'patri, l' ex nanzu u pavanu. In u nostru tempu, u prayer of St. Panteleimon - i primi mezi di dumandà u Signore, per aiutu parenti malatu.

Cumu hè vicinu à u suciale i rivindaroli?

In u indirizzu di u santu è a fede s'annunzia a lu fattu ca si tratta direttamente in fronte di u tronu di Diu. E la manera si esiste fora di noi, a la Cresia, frà i faisselle sè stessu è a so imagine in la forma di suciale sò vicinu à ellu assuciatu. Sam hè vicinu à Pantelimon Ghjente di u Signore, è si ralegra à lu. Si hè datu u grazia à fà miraculi in a terra. In tanti monasteri vicinu à l 'icona di St. Panteleimon hè assai di essayer d'oru. So ringraziu parisians martiri di succorsu di u so ailments. Spessu i k è faci andà sottu à u pesu di Panteleimon ntircissioni e preghiera di a fede.

bessrebrenik ghjustu

I santi ùn vulete qualcosa per sè stessu, è hà sempre cotti è ùn ripiglià stu cunsigliu. Per devozione e fede Pantelimon ricevutu un statutu putere i malati. Ma avemu a arricurdari ca di li miraculi fattu bisognu a ringraziari lu Signuri è ùn difinnìa in u so visu. In gratitùdini, di solitu ordini akathist chjamata "À ringrazià à Diu per tuttu." Santa Lucia Panteleimon - Rom, prighera si chiama miraculi in a vostra vita. Era più cà ghjustu un dutturi. Iddu guaritu, ùn arrimbendu si nantu à u vostru core è a cunniscenza, è dumandatu lu ntirventu di vuluntà di Diu. Di u purezza è buntà di lu Signuri 'ntisi la canzuni di la giuvintù. So santu à u Signore, s'avvicinava assai musulmani.

U principiu di i malati - drentu

Fiera di San Panteleimon i Rom ùn discriva i malatii chì dumanda di i malati. Stu ùn hè micca una lista prezzu di u polu di salute. Prima di tuttu, s'arrizzò è dumandendu di u pirdunu di i so peccati. È à aiutà à ailments in u pathos dici assai più tardi, è solu una volta. Pricava chiama lu cori ruttu. Stu significa ch'ellu ricunnosce u incorrectness di a so vita, capisce u lushuria è apostasy da i principii bona nutìzia. A "spiritu di Megliu" significa ch'ellu hè vuluntaria à suppurtà criticà, ancu i so shortcomings puteva è cumpritamenti. Fiera di San Panteleimon hè di ricunnosce 'omu a so shortcomings murali.

Perchè hè tantu sarsa i decisioni di i piccati? U fattu chì u corpu e menti sò èssiri culligata. Micca sempre i k mangianu a causa di u peccatu, ma spissu si tratta. E quandu unu si mittissi lu gradu di u so fattu, hà un casu à guarisce. Ma u Signore, ùn guarisce tutti, ma solu chì si hà da esse tandu interessante di anima di calchissia. Hè issu scopu di cuntene una prighera di St. Panteleimon vicinu à la fini di lu. Chi è, qualchi pòpulu di a salvezza hè megliu à esse malatu. It ricìa li Megliu è aiuta ùn sianu grandi peccati. Di sicuru, u laziu nurmali à esse sano, e forti, ma avemu a arricurdari ca Ddiu ghjudici micca solu di l 'azzioni, ma dinù relazione à a so vulintà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.