Casa e FamigliaI zitelli

Felicità à u babbu in u so anniversariu da i so divinità

L'anniversaire hè un fegatu luminoso. Preparate un bellu ghjornu di annunziu ùn solu per i parenti di u sangue, ma ancu quelli chì purtàvanu u primu figliolu à a chjesa. U materiale darà variane scelte per ciò chì deve esse u felicitazione à u babbu in prosa.

Erode di e vacanze

U mondu cristianu hè assai spirituale. A grande impurtanza in questa religione hè datu à u sacramentu di u battèsimu. In l'avvene involutanu a ghjente intimidate in u spiritu à a famiglia induve u zitellu nasciu. In cunseguenza, durante u rituali u zitellu ùn riceve micca solu l'angelu guardianu celestru, ma ancu u sicondu, i paisani. Cusì, i paisani avianu da guidà u zitellu à a fede è aiutanu cun boni cunsiglii, cumunu cun ellu amargura, vacanze.

Auguriu hè un avvenimentu impurtante. I pausti ùn ponu micca solu cumprà un rigalu bonu è desitgatu per u so figliolu o figliola, ma ancu preparanu belli affissati. A felicità à u babbu ci vole à pienu di saviezza è calidez vitae. In ogni casu, quandu l'anniversariu hè sempre assai picculu, hè necessariu di applicà à i genitori di u zitellu.

I seguenti paroli ponu esse dedicati à a mamma nativa è u babbu: "Amici amici! Oghje nantu à u calendariu hè una data insosone - u anniversariu di u nostru babbu. Vogliu desiderà pacienza, forza per l'educazione è assai saviezza. Chì u zitellu crèscenu in una bona e amare, anu rigottu è sorpresii cù novi rializazioni nantu à una basa di ghjornu ".

Toast for the schoolboy

Quite una situazione differenti, quandu u vostru figliolu era, per esempiu, 7 anni. A festa d'annata appiega tutta a parolle di i boni. Parenti à u babbu di u annunziu annunziatu à a scola, pudete aduprà cù e seguenti parole: "Beni amicu! Aghju desiderate lezioni hilariarii, longu vacanze è lettres simprici. Chì i maestri eranu aggrancati davanti à voi. Scopra più and more diligently, play more often and spend time with friends. E più importantissima, listene à i vostri parenti in tuttu, perchè sò sti dui e persone più impurtanti in a vostra vita. Vuliu tutti i vostri pettini è sperienite per fà realità. Speru, cù i nostri rigali, avemu da cumprà parechji volti chì vòglie.

Parenti à u babbu di u babbu di u padrunu pò ancu esse: "U mo pocu, ma già stu figliolu più altu è grandore! Felicite à u vostru anniversariu è vulete cultivà un omu veramente. È questu significa chì hè brave, valente, forte è scantu. Fate chì ogni domanda difficili aiutanu à decide l'honesty è a ghjustizia. Sò un supportu è orgogliu di mamma è dadu. Studiu cura, rispettu l'anziani è apprezzate amici. Chì a vostra zitiddina hè felice.

U cuntestu uriginale

A felicità per u godson per un annu hè ancu assai impurtante. In ogni casu, hè assai lamentate chì u zitellu stessu ùn ùn scurdate di e belli parole. Per ciò chì l'avvenimentu era bellu brillante, vale a pena scrivite carte per u futuru o creendu un rapportu. Per u messagiu video, avete da preparà l'equiperi di sparati. Per annunzià, spiecanu à i invitati chì avà participà micca in u cuncorsu. Ogni visitatori avissi da diri un pocu di palori belli à l'anniversariu di ghjornu in fronte di a camera. È in parechji anni u zitellu pudarà vedà stu videmu sentimentale.

L'altru opzione per un divertimentu such è lettera. Parenti à u babbu ci sò scritti nantu à un pezzu di carta. I sordi s'annunciavanu in una casula, chì u zitellu hà apartu in parechji anni. Per esempiu, nantu à u 15 anniversariu. Un veru divertimentu serà micca appellu micca à i clientene chì creà cartelli postale, ma ancu per un zitellu chì riceve ghjunti da u passatu.

A lettera in soluzione

Di sicuru, dopu chì offre un tali cuncorsu, i paisani sò sempre prontu à scrive u bonu è raghjunatu. U testu per u video o u messagiu pò esse: "Caru miu! Oghje chì hà spesu particularmente. Avà hè un annu. E ancu s'ellu ùn hè micca questu data in a vostra memoria, hè un avvene impurtante per noi, i vostri padrinos. Semu assai cuntentu, perchè sì felice, sanu è allegru. Avemu urganizà una tipu di càmpula, chì avete apartu dopu à 14 anni. Esperemu chì facemu esse davanti à a listessa cumpagnia cum'è l'oghje. "

Cumu cun felicitazione annantu à l'anniversariu di u babbu pò principià. Dopu à undughjite, i seguitori andà direttamente à una altra parte: "U mo anghjulu pocu, vogliu desidereraghju bè salutu, una felicità di l'infinitu. Hè assai sogni, perchè hè l'uggettu è i piani chì spinzendu à l'accion. Stude beni, perchè ùn dispite micca più tardi l'opportunità perchita. Rispettate i vostri parenti. Mamma e Papà sarà u vostru sustegnu è l'omicidiu fidu a so vita. Andate à u futuru cù a parolla di u Signore. È chì u vostru anghjulu celeste vi mantene in ogni locu.

Ode per un adolescente

In ogni casu, se u vostru zitellu hà digià crisciutu è hà datu un salottu per ellu, ùn avete micca u tempu, pudete leghje u testu in più cum'è una bella tostata. Tali felicitazioni pò esse recitati per i parenti susteniti personally. Inoltre, à i tostati previsi, pudete agghiuncite cunsiglii utili.

Serà guidatu da u testu persunale: "Carusu, figliolu! Avà avà un ghjornu impurtante. Cù sta data, scaricate guasi u quadru entre a zitiddina è l'adultu. Qualchese qualcosa di a strada, fate sempre bella è bona. Allora ùn avete nunda chì si vargugnarà. Sè ora sì in amore è i vostri sentimenti sò tràggichi o micca reciprocal, sapete, andaraghju prontu. In tempu, vi scurdate solu e cose boni. Cusì cercanu cù cù amicizia, perchè e genti intornu à quellu chì hà prubabilmente, fermeranu cun voi per a vita. E più impurtanti - ùn pudere micca creà! A zitella hè un tempu assai cuntenutu è alegiu. "

U listessu discrive pò esse scrittu per l'avvene in una lettera à un zitillùcinu (2 anni). Felicità cù i consiglii sò assai impegni.

Una struttura instructiva

In cori tempi è affizienti di sustegnu annantu à anniversariu, micca solu i zitelli, ma ancu averebbe bisognu. Per quessa, i figlioli maiori è e figliole dite belli beddi pani in i vacanze. U baptismu hè un ritu anticu è putente. Hè bisognu à stu ritu chì a ghjente riceve un anghjulu è diventà visibleu à u mondu celestru. Dunque, vi pudarete felicità u vostru figliolu nantu à una legenda interessanti.

A storia ci conta chì un ghjornu dopu a morte, una persona cumunicata cù u Signore, u hà invitatu à vede a via di a so vita. A strada turnava in una spiaghja di sabbia, da quale duie parechje di pezzi pudessinu vede da u principiu. Invece assai spessu una stampi scumpare. L'omu hà guardatu à i signali per un bellu pezzu, è poveru avvishume chì era solu per avè tragedia o fallimenti.

Tali congratulations annantu à l'anniversariu di un figghiu avutu, è micca solu per ellu, ma ancu cunse l'invitati.

L'essenza di u rituali

A ligenda hà una continuazione. L'omu ùn pudia capisce chì u Signore hà e pace in i periculi più difficiuli di a so vita. Cù sta dumanda volte à l'Omnipotente. A questa riezzione, Diu solu hà rimannutu à u focu, è disse: U mo figliolu, quandu hè statu minatu da u piacè o averebbe, ùn pudete micca cammellu stessu, vi purtate nantu à e mo mani finu à chì fate più forte.

Questa istruttura è bona storia puderia esse cunsulidda cù sti paroli: "Una persona ùn hè micca solu. Ghjè accumpagnatu in ogni momentu da u Signore, custodiat di un anghjulu. Dunque, benamatu u figliolu, hè sempre fiducia in u Supreme saviorente è misericurdie. Chì Ellu ti benedisciarà.

Tali congratulations à u statu di u babbu di u babbu è u padrunu seranu stampatu in particulari, in particulari cunziddi l'essenza di a relazione trà i destinatori è i zitelli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.