Arte e spettacoliLittiratura

Fata fola circa la fata. Fata fola circa un pocu fata

asista Bad fati. Ùn Antica a so forza è putere.

foreword

Una volta ci era un pisa. Era un male, ragazza, lalala. È ancu ghjè à spessu capricciusu, ùn vulianu andà in l 'ortu è aiutu à a nesciri fora di la casa.

Mamma curputu dissi a so figliola: "Tu pronta prestu, o di voi vi purterà la fata gattivu!".

Ma a mo figliola pinsau idda assai risistenti. E appena tinutu dicendu chì hè statu dui anni, postu ch'ella vole à esse unu di li!

Ghjè chì d'Parlare

Fata fola circa la fata si messe cù un sonniu chì Marina sintia u so qualchissia di sì, ma smetti appoghja a spalla.

Cù a stentu, aprendu ochju dirittu. Orologi, chì ùn hà micca u so zitellu, mezzo, passatu trè in la matina. In u visu di una ragazza, à pusà e vucca jattu so cattigghiu. "Sardel! Solita falà "-! Un sonniu hissed Marina.

Ma lu gattu nun si fala à lascià, è solu tranquillamenti muttered sottu u so soffiu:

- U friscalettu E comu un racontu di fata circa un pocu fata ....

Avà li fimmineddi dui ùacchi sbarracati a surprisa.

- Cosa ??? Sò vi parlu à? Perchè tù ùn dicu cusì prima? - hà guasi fineru.

- lamintavanu ùn hè per chì, - dissi sarcastically à u so gattu.

Ma senza veda un tonu intelligente à la vista di la marina, cci dissi la seguenti:

- I intesu ci hè una fola circa una fata è una donna? Wizards coglia quelli chì ùn crede in miraculi. Doppu tali pazzi dura-rats, comu vi pò fracicume solu da a magia. E ancu i misgi parrannu in un racontu di fata. Si hè sappiutu u listessu vo accussi ira mi capia in un sonniu, chì ùn ci hè micca pussibilità di salvassi in tempu - chianciu Sardel.

tu I rapprisintatu truvà un'antra manera

A stu tempu, la porta creaked aperta, è intrinu in la stanza era una donna assai stranu. Idda vinni a purtari un nùavu neru. Idda avia 'na fitenti, Nozet, capelli rossi unkempt. In e so mani era certi pantofule.

- Pfrivet! - lisping salutò signora Marina ridiva e surrisu tortu, a so bocca, sinza paru dente.

By stu turnu mpruvisa di evenimenti u ragazza statu attaccatu da un hiccup. Ma u strange lady ùn perde u so è salutò a so scarpe. A e mani, Marina hè un biccheri d'acqua. Dopu à bere, hà infini dumandatu:

- E cu 'sì?

- Chi socu? - Stranger dinò letu cun irunia. - I - a fata male!

Bu, e cose ...

Casi Strozzamento, Marina blurt in lu stissu ciatu chi ùn asista fati u male. A signora sapissi dinò. Ancu i risati hè u so lisping.

- Cosa sò voi, caru miu! You micca Patrunu a prima quellu chì hà dettu chì I nun hannu. By u stradellu, làsciami presentà mmia - Kvazelyabra! - sang fata.

- Cosa un nomu un schifeghju - pinsava a idda, Marina, ma li disse onore:

- Hmm, fata fola di i cuda - è ca è veru? - l 'ragazza dumandatu.

Stu Kvazelyabra tempu latra be.

- No, di sicuru! Sti storî cullà cù u antuninu. E tali fimmineddi niscentre credi lu. a verità assuluta - solu un racontu di fata circa una fata è Uhr.

Kvazelyabra scussuni accussì, e la vèrgini di a maravigghia, videndu un verde, grannissimi scratch u so nasu.

- Um ... I pensu tu avissi a pulizziari u vostru nasu cù un pannu! - Disse di lignu.

- Sì u mio mintìrisi? Cosa sò mintìrisi? - ancu fata venga suspresu.

Dinò unu Krivozubov bocca Kvazelyabra principiu di a so puisia.

- U fattu chì vo A te a lu casteddu magicu, Marina! Tu vi amuri miu si quì. Prima, vi Mulateri Di L'svegliati in tantu, quantu ci vulete. Dopu, ùn orti. Di sicuru, ùn la scola è l 'Istituto! Quale voli à perde tantu tempu nantu à un studiu Cavatrici, quandu ci hè una animata!

- Una volta nantu à un tempu I hè u listessu cum'è voi, chiamatu Masha. È cum'è voi, eru quasi lagnusi à svigliatu a la matina, ch'è tuttu, vai à traversu l 'slush & è fretu induve aghju ancu pruvatu à insignà. Un ghjornu, hà chjusu i so ochji, è fattu una cosa à diventà una fata. Di sicuru, u so sonniu era un nùavu rosa, è a mossa. List ghjunse è veru. Ma i tinti fati relies vistitu è pantofule magicu - cuntinuau Kvazelyabra. - Dipoi I campà quì, I mai lavare i so panni, I nun piaciu a bagna, lavà i piatti è leccia, pulizia è Brushing denti. Just I durmiti chiui I fighjulà TV è cummedia ghjochi nant'à u urdinatore è u scrive. Per quessa, li cosi a picca, comu snot verde, à a so 'nasu, ùn parlà custata. Ma oghje ùn vi piace, è tù - una fata sinistru finitu.

visita fitenti

- Arinella, abbasta cultura. Vene, vi mostra lu casteddu! - revitalized Kvazelyabra.

PP magicu pantofule - e la porta si grapì.

Ancu senza escia fora di lu lìattu e firmaru na singula passu, Marina hè assai livari. Fata fola circa la fata paria à u so cusì alluring è attrattiva. È in fatti, dritta fora di la porta hè una muntagna di piatti Nozet di anni. Da i muri stava una spiderweb, grannissimi surci in giru. In u mezu di a grande stanza hè una tavula cù una TV, un urdinatore è à un tavulinu. Vishinu si ripone scraps pisci rilativamenti freschi.

- Quanti anni, ùn vi sò puri, Kvazelyabra? - Marina dumandatu a taliallu.

- Pfonyatiya nun sacciu - un schifeghju munching gum & masticava, la fata li disse. - I micca di studià in a scola, ùn cunnosce i numari.

- Ma sta ùn hè micca chjaramente u significatu di a vita chì mi interessi - dissi Marina aiutata. I vogliu micca à campà cum'è voi! È l'amaru, schifiusu! All 'accordu, è avà ch'ella vi svigliatu principiu di liceo, è tandu - a la scola. I vi bisognu u pianu ogni ghjornu è una volta una settimana à lavà si, è pigliu u vostru denti senza un ci ramenta. I aiutà mamma cu i piatti. Dopu à tuttu, chi àutru avissi u so aiutu, ma la lingua menu?! È prestu I finiri di l 'ortu è divintatu un attore studiente in scola - blurt fora la vèrgini di comu si idda si leghje un testu Priparati.

Kvazelyabra è mucchia di vecchia in i mé Piengu di un ochju sicuru acqua.

Hè tempu di mamma

- The Disco di fata pari a sò mandati vo 'ncasa - mittennu zampa grisgiu u so' ragazza spalla Sardel disse in a so arechja Marina.

- Hè assai bona. Ma ci sò uni pochi di dumanni di l 'animali più intelligenti in u mondu - cù ochji ardenti si vutau a lu zitellu Sardelyu.

jattu Flattered fattu u più, seria bonu, chi solu ch'ellu pudia, è hè prontu per u cumplessu edizzioni di l 'universu.

- È ùn ci hè un Santa Claus? - dumannò a Marina.

- Di sicuru - Disse a macchina cù un surrisu. - È quì, d'un altru - na faccia arraggiata, iddu aghjuntu. - Hè veramente veru ca i misgi veramenti nun piaciu essa tiratu da i cuda, tirannu fora da sottu à u lettu.

A stu puntu, cosa hà cambiatu. L'archi di l'essenza, castello, scumparì, è nant'à u zogliu di a stanza, vitti 'na matri terra, chi vinniru a svegliammi a so figliola in liceo.

fini filici

Di solitu, marina Coglia, chì ùn pò esse, pisendu a la matina, 'na badda trasaltò fora di lettu, e cu so mamma, assai forti, ciò unintelligible:

- Tu qui, mi sentu mai dinò aller lalala! I vi sempre svegliati in u tempu, cuntenta di marchjà in l 'ortu e tu m'aiuti attornu a la casa. È ancora - ci hè a fata gattivu. Fola avvinta m'insignò chì.

Tandu cu la matri ancu di più, è chjusu i so ochji per una stonda.

- Cosa un sonniu orribili hè - taliallu ragazza parsi a idda stissa.

Stu mumentu cunt cun emuzione veghjanu da una fata à pusà nantu à u stipu. Solu avà ch'ella era in u padrona rosa pràticu è bichjeri, mezzo-di luna. Affably fàricci tanti matri Marina, ch'ella hè andatu. Un antru mumentu, in l 'aria ristau na traccia di una mossa, ma prestu ch'ellu era partutu.

Latra Sardel dopu à l 'aspettu di la cammara, si n'andò drittu à a cucina, a manciari la salsiccia, tantu AMMACCANTE lassaru supra lu tavulinu.

Si nun si scanta di essiri 'ngagliatu. Perchè u mio mamma era affaccendata è sora Marina dinù li piacia a si trovani in lettu, prima di iri a travagghiari, e poi nesci currìannu di la casa, gridare ch'ellu era tardu, è facia a ou se u cravatta incù un ferru calda.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.