Publications è articuli scrittiA puesia

Fable l'Krylov "Araucaria è bichjeri." Cuntenutu è murali. analisi di

Fable chiamatu corta storia, di solitu scritti in versi avè urintamentu ironicu. Stu Genre di litteratura hà una funzione particulare: tuttu hè di solitu dittu in circa l 'animali, uccelli, nsetti, noi ci capisce chì hè una Santo, ma in realtà stamu parrannu di lu fattu ca la sucitati cura. Fable "Araucaria è bichjeri" l'Krylov hè ghjustu un esempiu lu primu di stu tipu di travagli. Carattaristica hè l 'usu di Fable Santo Avvisu. Certi animali rapprisenta intreccia certi di i funziunalità stu mondu di più murtali. À a fine di u Fable cuntene un picculu cunchiusioni - i murali. Ùn hè, basatu nant'à sti sceni sò spissu sunatu u palcu a scola. Dopu à tuttu, una Fable in u so struttura di simile à a corti gata, tutti i facenu assai vividly, è a voce-over dici miti 'azzioni.

Fable l'Krylov "Araucaria è bichjeri." cuntenutu

In lu 1812 Krylov Fable statu creatu "Araucaria è bichjeri." Dapoi u nomu a l'animale hè scrittu cù una lettera capitale, ci pò esse capitu chì in fatti, ùn dici circa la scimmia, ma circa la pirsuna. Fable "Araucaria è bichjeri" l'Krylov dici la storia di un scimmia, ca cu 'età avutu prublemi incù vista. Idda era cumunu mio prublemu cù altri. Good ghjente anu dettu chì u bichjeri u so pò aiutà a vede u mondu di più chjaramente è megghiu. Per disgrazia, hè necessaria di li aduprà, si scurdò a spiegari.

Araucaria pigliò una pochi di punti, ma à dumandà li bè è hà fiascatu. Idda prova à esse strung longu cuda forti a la cima di l 'ntesta, circannu di tastà, à rissentu. Di sicuru, tutte e di sti azzione ùn hanu purtatu a lu fattu ca si messe à vede megliu. Allora un scimmia, vene à i cunclusioni chì ghjente mbiancatu à a so, ma in fatti ùn hè micca à elli ogni bonu. Araucaria male brisure occhiali, tantu ca lu spruzzo di vetro, ripigliò in tutti i sensi.

Krylov. "Araucaria è bichjeri." analisi di

As abitudini in Fable, pruduzzioni chiddu (murali) hè cuntatu in u prodottu fine. Ancu quandu uffertu cosa assai interessante, ùn sapia ciò chì hè, un ignoramus vinissi a la cunchiusioni chì ùn ci hè micca u sensu in u. Sè vo ùn spirimintatu in la scienza di l 'omu teni un postu altu, iddu sarà impegnati in la pirsicuzzioni di lu novu i prudutti, ch'ellu ùn pò capisce. Vergogna à evenimenti à spessu mannu in a storia. Basta à richiamari a persecuzione di geneticists, chì era in l 'Unioni Suvietica.

Capi ùn sò stati capaci di capisce sta scenza è terminus decisu chì hè falsa. Hè ghjustu un esempiu di comu gnuranti poznatney era nant'à u tronu. Tali pirsuni e dici un Fable "Araucaria è bichjeri." Krylov in i so scritti chiaramenti facennu piacè di ciabbulaunu supra umanu.

Prupòsitu di lu focu è shortcomings

As incù ogni travagliu di sta Genre, stu Fable hè assai ironicu. Na vota ca lu fici chiaru ca stamu parrannu di l 'fisseria, ùn spirimintatu a scienza. In u prodottu babbiàvanu certi difetti è shortcomings di a parsona. Fable "Araucaria è bichjeri," l'Krylov dici ca l 'auturi nun cririri chi particulare scimmia, è sopra tuttu u gnuranti ca nun voli à capiscia i grossi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.