FurmazzioniEducazione è culleghji

Esempii riflessione in la struzzioni. Cunnucennu lezziò à la scola elementari

Ghjovanu duttori principianu a so carriera, à spessu lasciate sta mpurtanti elimentu di u populu corsu, cum'è un riflessu. In realtà, una fase impurtante di u corsu - riflessione - riduci à 2-3 leaflets Porte di diversi culura chì tocca à sceglie i zitelli à a fine di classi. maestru in generale à spessu forgets a tèniri ssa scena è solu dumandatu i zitelli si piacia la attività. In stu casu, secondu a nova aducazzioni P'aggiuntari hè u risultatu di a lezziò - riflessione.

Cosa hè?

Vergogna mètudu dà l 'nzignanti a pussibilità per analizà u so attività, à truvà fora u "prublemu" in locu di u materiale cunziddiratu. Riflessione hè u sviluppu di e cumpetenze di self-di sviluppu, self-migliurà i studienti. riflessione Full u classi English permette à u zitellu di custruì un chjaru catina di a cunniscenza a causa fatti in u cursu di u lezziò nsemmula. In più, u zitellu mpara a parauni di a so successi cu l 'rializazioni di i so cumpagni di scola, identificà prublemi è a superari pi iddi.

A struttura di a lizioni di i hair

New aducazzioni distinu di la prisenza in a struttura di ogni lezziò, a priscinniri di l 'argumentu tali passi comu riflessione. Più à spessu si hè purtatu fora à la fini di la scola, lu maestru pena u funzione managerial, è i principali attori sò i studianti. Riflessione - self-di stima, self-cuscenza, a capacità di show "in elli." Di u prucessu di educative, si hè vistu cum'è una pussibilità di self-griglia di furmà i so emuzioni, sapè fà è i risultati di attività teorichi è pratica.

u bisognu di pinsà

Un zitellu chì mpara un tema particulare, esse in gradu di griglia l 'impurtanza di a cunniscenza fatti di a vita avvene. In più, u studiente deve capisce esattamente ciò chì sò truvatu u so scopi si in lu corsu di favore. Riflessione nantu lezziò Russian aiuta i studienti si rennunu contu di a cuntribuzione persunale, a risolviri u prublema, fà u prucessu amparera intarissanti.

tempu

Sicondu u tipu di riflessione, spenniri su sfarente tappe di a lezziò. Stu pò esse fatta da Scarpe ripitennu à puntiddà u novu matiriali, à pruvà elementi individuale di u tema.

variità di riflessione

Ci sò parechje opzioni di classìfica di riflessione, avemu guardà sta questione in tecnica.

  1. By una cumpunenti sustanziali. Hè vinìa a scriviri, virbali, è scieccu simbolichi:

    a) simbulu stimata pigghia exhibiting Obed, eleva di u so travagliu cù l'aiutu di gesti, Reali, drawing;

    b) valutazioni urali significa i sculari capacità discrive bè i so emuzioni, à prisentà i so idei in una storia liata;

    c) un scritto versione include a cunvalidazione di a cunniscenza a la fini di na granni opera, si ne cumporta impurtante tempu spesi.

  2. By attività. Li siquenti tippi di riflessione in i scola: individuali, fronte, gruppu, cullettiva. Sta versione di valutazione di u sapè fà cchiù cumunimenti usatu maestri a scola primaria. Prima u verification cullettiva, tandu gruppu, puis log individuale studianti. Sta tècnica permette répétition multiplicità di furmari na rapprisintazzioni chjaru di schoolchildren finominu studiau, o u sughjettu sottu imbusche. In più, i zitelli amparà à u travagliu "in lu squadra", sviluppà un sensu di a cumunità.

  3. In u scopu. Hair mpricari riflessione emutivu, cu l 'aiutu di u quali u maestru evaluates la pircizzioni emutivu di u materiale in i so sculari. Esempii di riflessione in la scola pò esse figurata in u furmulariu di quistione: mi piace it (ùn piace), Foratura (I dumandassi), tasca (curvatu). Stu tipu di essai aiuta lu maistru di cuntrullari lu sfondu emutivu di megliu in i classi, a miroir a festa di i zitelli. Sè i zitelli ùn sò troppu bellu, u maestru pò aghjustà a lezziò, vene un ghjocu affranchir, cumpetizione sfarente. Si pigghia, comu boredom, Nasci u più da a mancanza di cunniscenza di u materiale, u ci spiega u maestru.

Quandu e cumu si fà riflessu

Riflessione nantu emuzioni è umore prividia tutti i corsi di a scola elementari. It è particularmenti apprupriati a prima-graders. Sti studianti sò sempre à adattà si à i scola, cusì hè impurtante ùn à "fattura" a so brama à amparà. Quì sò li siquenti sunnu asempî di riflessione nantu à a lezziò di a scola 1. I zitelli ricevenu una carta cu lu caratteri, emoticons. U scopu di i prufessori ùn coglia la carta signal, mustrà u vostru statu emutivu. À cunduce un tali log pò esse subitu dopu à u novu matiriali dopu assicurannu u sapè fà è t. D.

Sti tipi di riflessione in la scola aiuta i prufessori di stabiliri piena cuntattu cù i zitelli.

U maestru pò ghjucà musica da u crève, dritta nant'à u sughjettu di a lezziò. Persunalizà i ziteddi u pircizzioni di a materia si sia rimi, currículum da classica opere. Riflessione à a fine di u prima di i hair seti scinni quistione chjaru: "Chì hà vi amparà una lezziò? Comu ùn pudete fà in scola? Faci u modu u corsu hè sempri? "Cù sti dumanni, i zitelli amparà a griglia di u so statu emutivu, cuntrullà emozioni. un tali approcciu aiuta i studienti più à truvà argumenti à difenda u so puntu di vista, si rende cumpetenze lusso publicu.

Riflessione di l 'attività pedagogica

Sta funziunalità hè adattatu per cuntrollà Scarpe, a prutezzione di prughjetti criativu, mentri raffurzannu nova canuscenza. In issa attività Letteratura analizà u so attività, identificà prublemi, circà di modu à ghjunghje i scopi.

ozzione

Quì li siquenti sunnu asempî riflessione in classi à una scola elementari. Pò esse mossu à a scala di ragazzi successu. U zitellu hè rapprisintatu comu un omu arrampicata i scalini. U più i studianti pena lu compitu, accussi si sarà sempri. I zitelli analizà u so prugressu, parauni a so risultati cun quelli di classe, ci hè una cumpetizione sana.

"Interés". Ogni compitu à effettuà si da un zitellu hè prisintata com'è un carru. Sè l 'riflessione hè rializatu à u stadiu di alessandria u sapè, pudete fà u 2-3 carru. Sì u zitellu risposte currettamente à i quistioni hè maestru in a vittura ci hè una "passageru". Prima di l 'annu novu, vi ponu "ornate joca Christmas l' àrbulu di Natale ', cumplettani accussì la classi tradiziunali nurmali. Riflessione maths facili bè, per esempiu, vi ponnu canciari lu testu di a cunniscenza di i caratteri cumuni è figure chì i zitelli avianu piacè in classi. As stimata di u livellu di i zitelli a cunniscenza ricevutu ponu dinù esse cunsideratu un arvulu di a riescita. Trunk fà u listessu per tutti i studenti, ma i casci vi hannu un altru culore. Sì u zitellu arrispondi à u maestru di e quistione currettamente, accumincia lu virdi fogli di u vostru àrburu. Cù un gran numaru di numarosi casci sò rossi in culore, è in lu casu di inaccuracies maestru dà foglie gialli. Da a fine di u populu corsu, ogni studiente vi hannu lu so arvulu, culore, foglia hè facile definisce come bè u zitellu hà amparatu u materiale in quistione. Sta lezziò Upravni rara - di i signali maestru.

U mètudu di

Sè una volta hà un mudernu bordu interattivi, su si pò deduced prughjezzione cù frasi

  • On ... I amparatu una lezziò.
  • Era difficiuli ...
  • I era capaci à amparà à ...
  • Si paria à mè sfarente ...
  • I voli à sapè ...

Sutta lu novu mudellu fidirali Upravni lezziò à la scola elementari significa nfurmazzioni di u tippu di riflessione, u tempu di u so matematiche.

Ci sò parechje esigenze chi dumandà à una lezziò mudernu in lu librettu elementari. À mezu à elli, u curatu di salute mentale è fisica di i studienti.

À scuntrà i bisogni di i hair hè impurtante a evitari caricà i zitelli, i so exhaustion ntillittuali. S'arricorda riflessione purtatu fora di ghjunghje li vari scopi: la nfluenza supra la sfera emutivu, attivitati mintali. New statu standard dont propie à generica sapè, quali cumpetenze è riflessivo. I zitelli deve ammaistrà u so cumpetenze chjave chì formanu u fundamentu di a capacità à acquistà cunniscenze. Si vultò, i studienti più in attività cugnitiva attiva hè truvatu da riflissioni.

Studi francescani Case

Traduttu da a parolla latina chi signìfica "arrière-affruntàrisi". Da a capacità di u maestru à influenzari l 'emozioni di i so carichi dipende direttamente nantu à u sviluppu di i zitelli. P'asempiu li siquenti sunnu asempî specifichi di a riflessione nant'à a classe, ci pò esse citatu tecnica culore. Per esempiu, cù u ", fiore, fata", u maestru hà da esse in gradu di capiri lu attitudini di i zitelli in scola. Sicondu u culori di u Insignia vuluntà pò sceglie zitellu, vi si darà u so vuluntà di u travagliu in gruppu. Dopu à i zitelli di sceglie u individuu petali, u maestru hè un fiore, cumuna.

A griglia di u gradu di u piacè di i studienti in una lezziò, u maestru pò aduprà lu mètudu di "culore partitura." I zitelli sceglie crayons chì culore chì currisponde à u so statu dopu à u corsu. Ognunu t'hà una certa bagagliu u generale image: l 'erba, u sole, i fiori. U risultatu hè u ritrattu megliu, chì vi danu u maestru i so sculari festa dopu à què novu matiriali. Vergogna cuntrolli pò esse purtatu durante u quartu, è tandu, cù a tecnica di culore Max Luther, arrivare un 'idea di u statu emutivu di i zitelli.

Psychologe porghju accuglienza ntirissanti di riflessione in lungimi 1-2. Technique veni chiamatu "Sun". U maestru dumanda à i figlioli à compie a sintenza: "I mo festa oghje cum'è ..." è prupone risposti: sole, nuvola e pioggia, nuvola, trona e di li lampi. Di tralucenza, u bordu, particularmente media di u soli, è i ragazzi scinniri di lu maistru nuvola, nuvole, raggi. Quelli zitelli chì guditi u so travagliu in a scola, hè particularmente à i media, i raggi gialli di u sole, è quelli chì sò priatu cu iddu in la scola, chiudi li raggi tuchkami. Maestru a la fini di na classi cuncludi, datu u ritrattu isciutu "beddi".

Ci hè dinù una manera tali cumuni di pruvà u sfondu emutivu di schoolboys giuvini comu "smileys". Guys arrivare leaflets cun "l '' omi-Porte". No emuzione in issi omi ùn sò, chì duvia piglià i studienti stessi. In aghjunta à l 'emozioni pò esse a picca l' omi a finiri lu saccu, un mazzulu di fiori, palloncini, chi è, mostra u vostru core.

attivitati riflessione cuntribuisci à a uttimizzazzioni di u prucessu di pedagogica. Cù u so studienti aiutu amparà avellu embodiments travaglià incù u materiale. Iddi sò ingaghjati in a dimarchja pedagogica, cresce u so efficienza e jammi. Sta riflessione ci permetti lu maistru a griglia di i travagli di ogni zitellu in sfarente tappe di a lezziò. Cù u riflessivo mètudu di "trafficu di luce", nantu à l 'usu di drawing in trè culori: rossu, ghjallu, verde - u maestru riceve un "pack", analise la pircizzioni di i zitelli di un cumplessu pedagogica materiale.

Reception "Bouquet" aiuta à u sviluppu di e riflessivo, cumunicativa e aducativi attività di preparazione schoolchildren. Ogni zitellu riceve da un maestru culurati, fiori. Madrelingua pruponi turchinu a manu, fiore, una zitella chì era in la scola più garbatu. , fiore, Green hà cambiata a solita, pirsiviranza cumpagnu. , fiore, viola, a manu più umili zitellu. Allora u maestru riassumi è eccu i zitelli danu u so mazzuli.

Meaning cuntenutu riflessione di u materiale

Presa à a fine di u prima di riflessione, hà divintatu fixe. Cù u so aiutu, u maestru cuntrulleghja u statu emutivu di i zitelli, cuntrolla u gradu di assimilazzioni di novu a cunniscenza. Receptions di pò esse varià. Certi ozzione cumuna selezziunà "filaru sanu." U principiu di una tale pruposta pò esse parechji:

  • Oghje aghju amparatu ...
  • I li piacia ...
  • I vuleti à sente dinò ...
  • Oghje I te ...
  • Ora I sapè à ...
  • I vuleti à dì altri ...

Ci hè dinù una tecnica cumune cum'è "cinquain". Si permette di voi per capisce u rapportu di i zitelli à scrittu in u cursu di order, to valdi nova canuscenza cù quelli chì e cumpetenze chi facemu digià statu fattu à a scola. Quale hè u "cinquain"? Stu cucina di cinque lìnii.

A prima ligna hè custituitu di 1-2 parolle fundamentali chì definisce cinquain cuntenutu.

A seconda ligna seti aggittivi chi chiamau lu cuncettu sottu imbusche.

A terza linea deve cumposti di 2-3 verbi chi mostra 'azzioni nant'à l' argumenti.

U quartu ligna hè corta a pruprietà di ragiunevule diretta à a materia studiatu.

U quintu linia cuntene un sinonimu di u nome principale.

Quì hè un esempiu di cinquain intitulé "Litteratura di Pushkin."

  • Title "Litteratura di Pushkin."
  • Aggettivu: maravigghiusu, celesti.
  • Verbi: iddu ama, pensa e sonnii.
  • L'essenza di i temi lezziò: vene bè sentimenti.
  • Synonym: geniu.

cunchiusioni

Senza stu primu passu, cum'è una riflessione, hè impussibile à fà a lingua di oghje. U mudellu di guvernu fidirali quì chiaramenti a scelta di una versione maestru di u pinsà, ma emphasize u compulsion di u so spettaculu nant'à ogni lezione. I zitelli chì in lu corsu di sta forma di furmazione amparà à analizà u so sapè fà, evaluate u sapè fà, ùn avemu prublemi cù ugguali, generale. Hè la criazzioni di self-stima - u compitu menu di tutti i tipi di riflessione in una scola elementari.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.