U sviluppu spiritualeMisticismo

Erode di liggi è miti di a Grecia Antica: u diu di u sonnu Morpheus

A natura misteriosa di u sonnu ha interessatu persone da tempi antichi. Intrattenituri, oraculi è visionarii pruvatu di spiegà avvenimenti strammi, i participanti o testisti di e quali eranu dormenu. Allora ci era un libru di i sogni - libri, interpreti questi visioni chì anu visitatu una persona durante u restu. L'anziani cridètenu chì ùn sò micca un sònnu per noi hè cusì cusì. Sò mandati à i dii per rimesse o punizioni. E l'Hypnos alluviale è i so figlioli, Morpheus, Fobitor, Fantazus è Ikelus, sò tutti cunzuddinate di sta stampa subconsciousu è di parcorsi.

L'embiu di Morpheus

In u tempu di u sèculu persone, quandu era accustatu à spressione grazia è grandilocu, l'omu aghjustatu avia dettu: "Morpheus diffuse l'alpi nantu à ellu"; "Si andò in l'arme di Morpheus." Diu di u Sò Morpheus hè l'eroi di legends e miti grechi. U poeta-stòricu Ovidii ci conta in detail per i so pedigree è i atti à i so Mitamorfosi. U nomu stessu di Diu hè traduciutu cum'è "forma" (cunfrute: amorfu, ie "formless") è significa "accettendu qualsiasi forma", "omnipresent", "all-pervading", "shaping sueurs". Tali interpretazione ùn hè micca fundata. Sicondu i leggje, u diu di u sonnu Morpheus possu una capacità stuposa di accettà l'apparizione di ogni persona. Hè ripruduzzione perfetta l'abitudini di l'altri abbitanti, gestiti, espressioni faciale, movimenti, apparizione. E siccomu per un caratteru Morpheus era stupidu è divertitu, amava bè cù i belli, spessu u so talentu. Per piglià a forma di una persona famosa, a so cumpagnia era sceltu da a caverna duv'ellu hà campatu cù i so parenti è i fratelli in a terra di Cimmeria, è andò à u populu. Ci hè u diu di Morpheus chudil, spalleva ogni tipu di belliatelli, stupidu di tutti. È l'omu, in nome di quale ellu avia divutu, per un bellu pezzu dopu chì Ghjesù mossi a so testa in stupidu. Speru sicuru chì ùn hà micca fattu qualcosa! Ancu più spessu, a criatura alla sempre anu parechje in sònni, ripruducendu novu quarcunu. E sti sònni eranu veramenti ch'elli ùn anu distingue da a rialità.

L'ambienti divinu

Ancu si diciunu chì u diu di u sonnu hè Morpheus, hè più precisa di chjamà u maestru di i sogni. Dopu tuttu, un sognu hè mandatu è i putenti Hypnos hè rispunsevule. S'ellu vole, micca solu i povani, ma ancu i di diventati sò immersi in un statu sonatu! No wonder the great Zeus e altri celesti trattanu sempre Hypnos cun qualchissimu apprehensione è ùn hà micca veramente fiducia in ellu. No menos forte, misteriosu è insidioso hè u diu di dorme mamma Morpheus - Nyukta, a dea di a notte, a bughjura, a bughjura, l'abissu. Sicondu altri fonti mitulogichi, Nyukta era solu a so avutra. È a mamma era una di e gràzie chì avianu u cacciatore Artemisa in i camigliere per mezu di i boschi, u Pasiphea. Hè veru, ùn era micca innocu, cumu pare com'è u primu sguardu. À a dumanda di u maritu, ella mandò alluducazzioni in i travagliadori. Per diventà un genitale hè una altra famiglia: l'uncle di mamma hè u terribbili Tantos, u diu inexorable da morte. I fratelli più famose, in pariglii cù quale Morpheus hà realizatu i so funzioni, hè u diu Fobetor, personificazione di terribili pesce di pesche, anima terrifienti di visioni; Una fantasia chì sminia i travagliadori in i sogni, intaglio di ilusione realizabile, ma dolce; Ikelos, à rispunnià chì ci era sueutu propheticu, predictivo. Mandate à i persone, pruvò à turnà a trama, perchè u sognu hè diventatu cum'è realisticu è cumprendi più possibili. Eppuru u so putere, i zitelli l'ubbidì à Morpheus - ellu solu puderia cuntrolallu i sòveri, micca solu di l'umani, ma ancu di i diu di l'Olimpiadi, l'eroi immortali, i dimònii è altri criaturi chì abbitanu u mondu terrenu è celestial.

A mio luce, mirror

Li grechi anu vistu l'apparizione di u grandore di i sogni in parechji maneri. Sicondu parechji liggi, era un zerri alto è slanciatu, capeddu, guventu, cù l'aleti petali à i so tempii (una fonte) o detta a so back (sicondu l'altri). À a so testa, hà ancu una corona di pepite, è in a caverna un lettu di poppies hè preparatu - nantu à stalla Morpheus. A strada, i rospi sò una donna di sopra, un beie calmante hè statu prumuvutu da e so graneddi durante un bellu tempu. È una di e droga - morfina - hè chjamatu per a stessa raggiuni. Sicondu à l'altri fonti, Morpheus hè un omu vechju grisgiu e capriccio. Cammina à a notte in un capatoghju cù l'argentu, è in e so mani tennule una tazza cù una poza di papane. U simbulu di a divinità hè a porta di a mità à u regnu di u sonnu: a mità di elli (ivori) ponu riprisentà i sòni vitturi, fantasìi significati, quandu da a realità. L'altru (di u cornu) - i sòni sò prufeti, veritiusi. A più chjucu hè di amparà à cumprenderà o dumandà à Morpheus per rivolviri enigmi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.