News and SocietyCultura

"Enchanting" hè una parolla presa, ma chì significa?

A menudo, a ghjente usa parole in u so discorsu, i significati di chì ùn sò micca entenuti bè. Per esempiu, una dichjarazione pò esse criticata: "E l'affari avà à u partitu era ghjustu!" È tuttu perchè l'autori di sta espressione ùn cunnosci micca u significatu di a parola chì usa. Dopu tuttu, "fata" hè una fata, magica, maraviglia. E pò avè l'avete esse maravigliu è magicu?

L'urìggini di a parola "incantevule"

Stu aggettivu curtu hè vinutu da a parola francese "fee", chì hè statu traduzzione cum'è "fata, sorceressa". In seguitu dopu a listessa ragiunale derivata "feerie", chì significava "spectaculu magicu". Hè stata in questa forma chì migraru à noi in parola russa. Di sicuru, era usatu principarmenti in lexiconiu di libru, in produczioni teatrali, quandu era necessariu di sustene u patale di i caratteri. Un pocu dopu, a sola parola "extravaganza" in a lingua russa acquistò un significatu più largu, cumprese l'opere di u artu littirariu è teatrali. Una qualità ferma impurtante: a definizione di "enchanting" hè un indicazione chì u tipu di l'oggettu o di u fenomenu scrittu hè necessariu cunnessu cù fantasia, magia, miracle. Cusì, per esempiu, i famosi opè di Alexander Green sò chjamati storie extravaganza, perchè i so stori pute esse attribuiti à un pocu fabuloso. Iè, è "Maestru è Margarita" Bulgakov si riferisce à u stessu generu.

Parola purificadora

Sfurtunatamente, ci sò parechji prudigi in u mondu, a magia ùn hè micca assenti nunda, secondu a scienze atheist. Prussicò tuttu hè spiegatu cientificatu. È a parolla still lives, ùn importa ciò chì! È tuttu perchè oghje u significatu di a parola "incantevule" hà cambiatu pocu. Piuttostu spessu hè usatu in un sensu figurativu. Dopu tuttu, in i bocca di scrittori, poeti, persone entusiasmu chì amanu una bella sillabba figurativa, ùn pò esse una magica noite, se parlemu di a so bassessa straordinaria, a cascata pò esse un conte di fata. Per quessa, a frasa "U flussu di l'acqua era spulatu, è a so apparizione era bella!" Hè stata chjucu ... "Questa rende stalva a bellezza insùdia di a cascata, cumparendu à un spettaculu fantasticu.

A definizione di "enchanting" com'è un diploma eccellente di capacità

Quale chì disputarà cù u fattu chì spessu un travagliu maravigliu realizatu hè paragunatu à un miraculu? U stessu hè dettu di u prucessu stessu. Spicciamenti à u travagliu di attori, cantanti. Un esempiu hè u testu: "Charlie Chaplin - talentu, u so ghjocu hè cusì encanente chì ùn hè micca putente di fighjulà da quì l'omu ridìsticu! Eppuru stu attu pussidia boni funziunalità, era assai valinciatu è flexible, seriu è pensativu, intelligente è hardworking. "

Hè pudemu cunclutà: a parola "incantevule" hè adupratu solu per spressione impresi pusitivi forti, chì carattirizza solu qualità è fenomeni pusitivi. E, sicuru, hè ridículu di usalla in dialogu, cù l'espressioni vernacula.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.