Arte e spettacoliMovies

Emiliya Foks: Biography è Filmographie

L 'Inghilterra - u locu di parechji attori, célèbre, unu di elli - Emiliya Foks. Oghje, i so 40 anni, ma hè piena di forza è vitalità. Ch'ella hà una gran 'ombra fiche, ma Em, comu si chjama u so' amici cchiù vicinu, ùn si puderà à firmavanu ci. Ci hè sempre interessi in televisione, teatru è sinemà.

Emiliya Foks: Biography

Born stu gran attrice è sulu 'na bella donna, July 31, 1974, in u capilocu British in una famiglia di atturi. I so parenti - Dzhoanna Marco e Edvard Foks - a ddu tempu èranu 'attori accanusciuta ntô Brasìli. La famigghia avìa tri figghi. I Staghjoni un fratellu, Freddie e soru Lucy Arabella. About so zitiddina ch'ella dice Emiliya Foks cum'è unu spittaculu tiatrali. A vita di una zitella tinia darreri lu sceni. Lu primu istitutu pedagogica addivintau lu School Brighton, puis à l 'Università di Oxford.

la vita parsunali

On la vita parsunali di un publicu, attrice sà pocu. Dopu tutte e, comu nu cuvernu, ghjente bè cunnisciutu-sò cunvince à tena sta infurmazioni sottu serratura, è fundamintali. Emiliya Foks hè micca eccessione. Tuttavia, sapemu chì u attrice à spessu spisu tempu in la sucetà di Attore Real Rivza, in i chiacchiari stampa circa a so lingua rumanzisca. Ma in u 2005 l 'attrice moglie Attore British Jared Harris. La diffirenza tra Mariée era 12 anni. In u 2008, l 'attrice firmò incinta, ma suffertu un miscarriage, chì hà purtatu à una ruttura cù u mo maritu. In u 2009, Harris prisintatu di divorziu. In u 2010, Emilia è a so lege cumuna maritu Jeremy Gaylli figlia Rose Gaylli. Oghje, u attrice stà cù a so famiglia in u qartiè quartieru di London Notting Hill.

Participazione in a seria, u principiu di una carriera

In 1995, si principia una carriera di una ghjovana attrice francese. Emiliya Foks ghjucatu un rollu Frutta Secca dans la serie TV "Pride and Prejudice." In u 1996, u mondu amparatu circa lu attrice, fighjulendu unu di i prughjetti più successu cù a so participazione - serie TV "Silent tistimuniatu". In ella, hà ghjucatu u rollu di Dr. Nikki Alexander. Stu travagghiu purtau Emilia pupularità. rolu Next hè cum'è un miniseries pulizzeru, publicata in cìnema in 1997. "Rebecca" - l 'accussì-chiamatu novu travagliu aspiring. In sta seria, hà avutu un rolu maiò.

filmi principiu

Cunziddiratu, à un palcu principiu di a so carriera, u attrice hè invitatu à u serie TV, ùn lu filmi piena-lunghezza. Emiliya Foks ha statu capaci di a lompi a so putinziali, accussì comu un attrice piena-cuncritu finu à u 1997, à ghjucà un rolu maiò in u secular drammatica "capelli altura", ca era bedda arrizzà accolti da audiences e critichi. Dopu à u so travagliu in i filmi TV hè u filmi circa la vita di Frantsa Shuberta.

L'epica dopu à a vita di l'attrice pò esse chjamatu cumplettamente serials. Emiliya Foks étoilés in tali seria cum'è "Tower Round", "Üniversäle." In 1998, u attrice vutatu in u prughjettu "Primula Crimson", chì fù accoltu ricevutu da u pubblicu. In lu ch'ella hè un rolu di recurring Orale Rolland. In 1999, hà statu attivu in u seria "David Copperfield", Francescu u rumanzu da Charles Dickens, Cast Clara Copperfield.

In u 2000, l 'attrice avutu un pocu più prugetti. Emiliya Foks, filmografia cumpleta chi da ddu tempu cumprinnìu di più di 12 òpiri, ùn hà disclosed so piena putinziali e cuntinuava à agisce in serials. S'ellu l 'Directors ùn custata a so talentu, siddu l' agenti ùn hè troppu briunendu. Ma, più siguita di mostra cum'è "U pulizzeru è Eulalia," "Coupling", "altri zitelli di pòpulu", "Storia di Britain".

I filmi più successu

In 2002, u attrice si sciogli pupularità. Idda étoilés upposta Edrianom Broudi in Polanski l'Roman "The Pianiste", dici u racontu di a vita duranti la Secunna Guerra Munniali, Vladislava Shpilmana, un famosu Pianist polacco. Film hà ricevutu numerosi volti è onori. ghjocu attrice statu apprizzati da critichi.

Un altru successu u travagliu - u cosita Roberto Faentsa "Sabina", publicatu in 2002. Film contàt u travagliu di Sabiny Shpilreyn - la suffirenza ammalatu da a un cumplessu disordini mintali - Dr. Jung di tecnica di Freud. U ritrattu hè statu un successu in u scatula ufficiu.

In 2003, videndu la libbirtati di "Elena Troyanskaya", in u quali Emiliya Foks ghjucatu un rollu sicundariu di Cassandra, la principessa di Troia. In u listessu annu, u attrice hè primura cacciatu, à i schermi fora uni pochi di filmi incù a so participazione - "Three cecu surci" è "Paese Love". In "Enricu VIII» attrice jeux, unu di i mistresses di u rè, Dzheyn Seymur. A pittura hè pupulari cu pùblìchi.

In u 2004 fù u seria "Gunpowder, tradimentu & Plot," l 'attrice hè dinù intarvena in parechji episodi di "Miss Marple."

In u 2005, di u mondu, videndu dui filmi funzione cù a so participazione, hà accoltu da micca solu u pubblicu, ma dinù i critichi - "Tiger è i Neige" è "Keeping mamma". Doppu chi Emily ghjucatu Emi Dadli in "The Virgin Queen".

Stu statu seguita da u travagliu in u cosita "Ritorno" - la cattedrale di u filmu cortu ducatu.

In u 2008, Emily étoilés in u cosita "Flashbacks di un Cando" cù Daniel Craig. In u 2009, ci era una cosita cù a so participazione di i giovani bugiardu Dorian gréé. In u 2010, u mondu di sinemà creata a pittura di "The Way a vita eterna", in u quali ghjucatu u rollu di matri Emilia. In u 2013 fù u seria "Ùn quelli chì ragazzi" cù u so participazione.

Cusì, Emiliya Foks filmografia quale biografia hè pussutu ntrizzati cu iddi, hè unu di l 'attrici più bellu di u Regnu. A data, u attrice étoilés in 72 filmi.

facts, intarissanti

Emiliya Foks hè una sumiglia pulivalenti. Idda lu sapi parechje lingue, kick, patrone di parechji strumenti musicali. Attrice cunduce una vita sana, cumpritamenti dannu, su fumo è alcolu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.