InternetBlogs

È tù sai, ciò chì ùn l 'cera?

Hè ùn sicretu chì ùn ci hè nisun omu in u mondu mudernu, chì ùn si sà ciò chì un Porte. Forsi parechji sarà sapia cumu nascinu caratteri tasca. Iè, è di sicuru hà da esse bellu, trascrittu di emoticons, ciò ch'elli sò per.

Cosa sò Cultura?

Chì l'principiatu cù i definizione. Cù Porte English traduciutu comu "finta". Cusì, emoticons - un picture stilizata soulunatics di na pirsuna, sorridente. N particulari pupulare sò i currispunnenza è SMS missaghji online.

Tradizziunarmenti surrisu spranza cum'è un circulu gialli, dentro, di cui ci sò eye-stain è un arco neri quì in bocca. A versione urdinatore di pari quasi lu stissu. A sola diffarenza - la linia prisenza di-acquavita, chì hè situatu trà l 'occhi e vucca e lu nasu c'è. Tuttavia, in ùrtimi anni spessu usatu la forma corta senza u prughjettu di u mezu. Oghje valori emoticons dipende di u locu di l 'arcu e tanti àutri sustanzi.

Quandu ci emoticons?

Most fonte sustennu ca prima surrisu vinni rializzatu Harvi Bellom ncarricatu da unu di i cumpagnii finanza. A cumpagnia vulete avè u so logu hè micca solu famosu, ma dinù strumenta a canusciri in quelli chì volenu aduprà a pulizia di i so cumpagni. Per stu logo, l 'artista ricevutu una tassa di $ 50. Allora, tanti clienti sò stupiti: ciò chì ùn la cera à lu Distintivi di i cullaburatori?

Ma i veri anniversariu di stu segnu incidente hè cunsideratu à esse 19 di sittèmmiru, 1982. Era tandu chi Scott Fahlman pruposta à intruduce in u lessicu urdinatore di un novu simbulu. U prufissuri pruponini parrari un surrisu cu l 'aiutu di l' dui punti, un trattinu è una parentesi ura. un tali appillazioni, secondu a scentifichi, hè a mostra chì u missaghju è spiritosa in a natura è ùn deve esse stata una cria. Cusì ci fù una versione urdinatore di si.

Perchè Cultura?

Impara à cumparisce emoticons, tu forsi sò pinsava, è ciò chì sò quelli di? Tu nun te dumandatu a quistione di ciò chì custituisci una conversazione nurmale? Hè solu parolle? Di sicuru micca. Avemu piglià in contu a cumunicari micca solu e parolle, ma dinù a cadenza, gesti, è in particulare i sprissioni facciale dû parraturi.

Ma cumu pò tuttu stu currispunnenza, pi fari lu micca cusì secca? Mostra l 'altra persona sapiri chi vi sò tristu o idea, chianci, o caisse? In fatti, ùn manera. Hè chì cù emoticons.

Sti segni incidente avemu bisognu di lu in ordine di trasfiriri a so sentimenti è di sensazioni, quandu i lati ùn vede autra. Cù elli, ùn basta à scrive longa spiigazioni, vi ponu scrive o di piglià una Porte, è tutte e diventa chjara. Si rimpiazza i nostri tonu è sprissioni di facial, è li aduprà quandu cumunicari u Internet hè divintatu un avi. Sè tù è a to 'cumpagnu di sapè chì quì emoticons, u cunversazione addiventa assai cresce è più intarissanti.

Cunnizzioni d'usu di emoticons

Ci si pare chì l 'usu di emoticons ùn micca bisognu di u sapè fà di l'autore di ogni di i reguli. Ma hè? A Canzona di circà à qualchi minichichje da u regulars Internet.

  • Prima di tuttu, si pò dì chì ùn si pò aduprà emoticons senza "occhi". Chi hè nicissariu di scrive: :), micca sèmplice).
  • Dopu, ùn aduprà skobochek parechje. Stu pò nnicari la prisenza di parechje chins umanu.
  • Terzu, hè rimarcatu chì una parte di u "nasu", chi è, un acquavita, vi ponu sempre tanti sauti.
  • Quartu, ci hè impussibile a muffa stessi Cultura vicinu à u testu. Si avissi a fari un spaziu trà l 'urtima palora è "surrisu".
  • In agghiunta, lu Jè lu puntu, accussì nun pinsari à mette una punctuation mark doppu la Porte, o nanzu.
  • Dinù, parechji sò cunsigliatu à poco da l 'usu di moine rari è mezu. Ùn ognunu pò capisce u so significatu.
  • Tù ùn deve aduprà assai di "smileys" cum'è à a fine di u filaru, o missaghju. Abbasta per unu o dui. Hè necessaria à sapè quandu a firmavanu, ancu in i sprissioni di emozioni.

Smileys è u so applicata

Prubbabbirmenti ognunu di noi stupiti lu significatu di sìmmuli pi parrari sentimenti. Dopu tutte e, sapennu chi quì emoticons, avemu da pudè aduprà li bè. Quì sò qualchi esempii:

  • :-) :) - dui disignau Porte surrisu;
  • :( :-( - usatu pi rifèririsi a tristezza;
  • =) = -) - sti cumminazzioni ricaccià la cuntintizza;
  • > -> - comu lu paese Internet, o giggle;
  • :} -} -, ma cusì hè spressu sarcasmu;
  • ;)! ;-) - sè vo vulete à un'ochjata à l 'altru partitu, selezziunà unu di sti ozzione;
  • : -F - cù issu, pudete basgià interlocutore Porte;
  • : S: - S - si embarrassment;
  • > :( - zerga hè palesa da i mezi di sti cumminazzioni;
  • ~ 0 - sti emoticons espressai a taliallu;
  • @ -> --- - una rosula, vi ponu dà u altru partitu.

Di sicuru, stu ùn hè micca una lista cumpleta di emoticons usatu. A partita di elli, parechji di li arquantu difficili a capisce senza sapiri i so cumpagni. Ma in stu articulu avemu datu u più cumuna.

Ebbè, avà sapete, ciò chì ùn l 'moine e quantu à aduprà li bè. Sai la storia di lu so 'urìggini, ancu s'è ùn ci duvia esse rimarcatu chì guasi unu in dui spicificu American a iddu l' idea di crià moine. Ma avemu datu a versione più accéder è bè cunnisciutu-. Avete amparatu e quantu à truvà emoticons cumune. Hopefully issu articulu hè stata interessante à voi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.