FurmazzioniStoria

E di turisimu: da a li tempi antichi a l 'attuali ghjornu

Viaghju à l 'antichi' omu hè iniziu ogni viaghju. I nostri antenati anu à vuleria quantunque uni pochi di mutivi: la brama à scopra novu tirritoriu, di più favurevuli di casa, è, di sicuru, curiosità, spechju di a cunniscenza di u mondu.

Dopu, quandu i soldi è u gruppu di genti nta diversi ordini, furmò la categuria, sò custretti à viaghjà sempri. Storia di sviluppu di u turismu à u stadiu iniziali di u so furmazioni hà i seguenti carattiristichi unica:

- U sviluppu di u cummerciu. Hè per via di u so populu à suddisfà a so vulintà di capisce u mondu. Di marcanti custruitu un Tavern, agricula, vi pudia dì, u primu albergu. U serviziu ùn hè sin'à par. In più, sti istituzioni avia a reputazione di brothels.

- Accunciamentu di vari faiths cuntribuitu à viaghjà in i tempi differente, ma in particulare in u medievu. Migghiara di pilligrini falava à altri paesi à vede u sepolcro. Per elli, creatu da l'albergu, ci eranu pasce, ch'elli eranu dittu e amparatu à i lochi santi. In generale, noi chì tuttu ciò chì hè oghje usatu per servizii turistica.

- U sviluppu di l 'arti e la cultura. Storia di u turismu, ci sò parechji categorie di viaggiaturi, s'ellu chi Bo vulia à vede lu straneru e abbitùdini di un altru paese, o di àutra lingua, pigghiànnusi educazione u strangeru.

Ci eranu genti ca si tramutò in ordine per migliurà a so salute, per truvà una casa cù un clima di più favurèvule per elli.

A tutta a storia di u turismu hè divisu in 4 passi principali:

  • Cù l 'arba di civilisazione di u 1841 - u stadiu nizziali.
  • 1841 - 1914 anni. - u parcu di a nascita di u turismu organizatu.
  • 1914 - 1945 anni. - la criazzioni di l 'industria di u turismu.
  • 1945 di u nostru tempu - a mundialisazione di u turismu.

i veìculi

U più pupulare hè u trasportu, acqua. Ma in più casi si spustò in u animali, o nantu à pedi.

Popularity transports, acqua arrivava u so massimu in lu piriudu anticu. Ancu in quelli ghjorni la navi era a marchja. Cusì, avemu messe à custruì un novu statu nant'à i costi di u mari.

In u 18-19 seculi divinni Billets pupulari. Tuttavia, stu veìculu avia tanti scorda. Hè statu sacrificatu, stretta, ùn pudia riceve un grande numaru di ghjente.

In l 'età di i Lumi a storia di u turismu accuminciò a prividia una classi piacìa, chi, comu' na regula, sò viaggiu 'estiru pè ottene una educazioni. Senza ùn pò cunnosce a principiatu a to carriera.

Fa crìsciri la quantità di tempu libaru dinù cuntribuitu à u sviluppu di u turismu.

U parcu mudernu

Oghje populu viaghju, soprattuttu à u riposu, un cambià di natura. A filiera turismu hè s'arricorda jennu avanti a rincursa. Criazioni di novu attrazioni, alberghi sò esse custruitu. As in u passatu, ùn ognunu pò abbastanza à marchjà.

Storia di u turismu hè intrutu in una nova tappa. Oghje, certi paesi sò vivant à u dannu di viaggiaturi. Quissa hè a so principali fonti di rèdditu quasi. Per esempiu, Cyprus, Bulgaria, in Egittu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.