A legeSalute è Seguretat

E cumpurtamentu salute in l'acqua in parechje cundizione. Regoli per u cumpurtamentu salvu in corpi d'acqua in e diverse tempi di l'annu

In u nostru paese ci sò un gran numaru di embiu di u quali pudete avè un maravore restu à l'estiu o invià a pesca invernali. Ritorna nantu à a banca di u fiume o di u lavu - hè bella, ma solu un gran numaru di genti annu annantu à l'acqua. A maiò spessu, questa succorsu durante u bathing, in particulari di e posti chì ùn sò micca previsti per questu.

Un quartu di questi sò occupati da accidenti in u kayak in fiumi di muntagna. In l 'invernu, quandu l'acqua hè cuparta cun u ghjacciu, alcune still managed di fallitu sottu. Hè per quessa hè cusì impurtante per sapè cum'ellu hè u travagliu seguru in l'acqua in diversi cundizioni.

Reguli di cumpurtamentu per l'acqua in l'estate

Hè impussibile imagine una vacanze estiu senza viaghju à u mari, un fiume o una stagione. Quandu u soli caldi, vogghiu spià in acqua fresca. In tempu caldi, ci sò assai turisti vicinu à e stagni. Hè assai impurtante chì avete un viaghju per un such un vacances ricurdatu di u cumpurtamentu salvu à l'acqua in cundizzioni diffarenti. U ducumentu, chì riflette e tutte e regule di cumpurtamentu per l'acqua, deve esse in ogni amministrazzioni è l'organizazione di rescue.

L'aire frescu è l'acqua sò fatturae attraversante, ma ùn deveremu micca scurdatu di u periculu ch'ùn pudete truvà in ghjudizii aperti. Ci hè parechji raccordji chì intratteni ind'è cunfortu:

  1. Certi malatii ponu esse una contraindicazione à l'abitudine, perchè volte à u fiumu o u mare, cunsultate un duttore.
  2. U più bonu tempu per piglià i prucessi di l'acqua hè 9-11 am è 17-19 pm.
  3. Ùn si nata, siddu avete manghjatu, deve passatu una ora è menzu.

Se si sapi quantu natari, questu hè un certu puntu una guarantzia di a vostra salvezza in l'acqua, ma ci sò parechje quandu immersi in ghjustizia acquistanu in situ situ situ situ è estremo .

Cusì hè particularmente impurtante di observà e reguli di safety per e categurìa di citadini.

Regoli per u cumpurtamentu di l' acqua sicura

U cumpurtamentu salvu in l'acqua in diverse situazioni deve esse osservatu strettu - hè l'autore di u vostru sustinzione bè rinviatu senza incidentore. Dopu chì avete vintu à u fiumu o u lavu, quandu aghjunghjite assai tempu in a strada in un carru in carreau, ùn mancunu immediatamenti pressu à l'acqua. Avete bisognu di un pocu restu, calma è crescate, solu dopu chì pudete a natari.

Per assicurà chì e vostre vacanze ùn hè micca eclissi da situazione imprevista, observe normi semprici:

  • Hè megliu si pigghianu prucessi di l'acqua in i posti chì sò apposta da stu ghjornu.
  • Sì vinutu à questu locu per a prima volta, prima di un bagnu tuttu hè necessariu di esaminà u fondu per i priggiori, d'avessi è di tuttu u basuru.
  • Ùn ci mangiu à imbarcà in un locu pocu listatu, altri pudete intarrà a testa in u pianu, ghjuvanottu o slab di concreto.
  • Se truvate un signu annantu à u bancu di l'acqui chì l'abitanti di stu locu hè statu pruibbitu, ùn hè micca risicatu a vostra salute, hè megliu per andà in altre platea.
  • Nantu à u mari, solu u serviziu di salvatuggiu stabiliscenu e boies, per ellu ùn pudete nade, ùn vi mancanu u vostru valore e misurate a forza cù l'amichi, pò esse chjucu.
  • Se vulete fà ghjochi in l'acqua, piacè fate bè: ùn aghju micca un attache di e mani o pede, pò agghiutti l'acqua è perdite a cuscenza.
  • Se in l'acqua tenete un aghju in legu, site dunque bisognu per aiutà.
  • Ùn andate in l'acqua in un state di emborgamentu, pò finisce tragicamente.

Sti regule semprici per qualchi raghjone rispettanu micca tutti quelli chì avete più tardi à accidenti.

U cumpurtamentu in situ situ imprevistate

Cù ogni persona in l'acqua, una situazione improrughia si pò esse, se u cumpurtamentu seguru ùn hè micca osservatu in corpi d'acqua in diversi cundizioni. Da e vostre actions à stu mumentu averanu da a vostra vita o di i vostri amichi.

Quandu natava in fiumi, pò succorsu chì site in una spiaggia. Avete bisognu di fallu u panicu, pigliate assai aire in i pulmonomi, sottumessu à l'acqua è pruvate, facennu movimenti cù e mani è pedi, per sbulicate da l'funnel.

Se fate tuttu ciò chì hè bè è più importantu, cun tranquillamente, pudete esse da pudè esse da fà cun facilmente. Una altra situazione chì spessu occuru hè a natatione di un fiume o un pezzu per una disputa. Pudete micca fà calculà e vostre forza, ùn hè micca putente di predizioni per chì u vostru corpu hà cumportatu sottu una sobrecarga.

Se sapete cumu nantu à l'acqua, stendu nantu à a vostra volta, invece a mità di u prublemu, pudete vencerà a disputa, forsi sì. Ability to relax can be useful for you and if the foot in the water is tight. Questu hè assai periculoso, perchè nimu pò esse rapidamente aiutu à una distanza bona da a costa, ùn pudere solu pudè cunfidallu.

Per cunse casu, sempre pigliate un pinu cun voi, dite, hè un bon regnu per cramps in l'acqua.

Seguretat di i zitelli in corpi di acqua

I Regoli per u cumpurtamentu salvu in i corsi di l'acqua in i tempi diffusioni di l'annu sò sanu per i zitelli. In l'estiu i nostri figlioli ùn si ponu arriccà da l'acqua, tutte e pruibbii ùn travaglia micca, per chì hè bisognu di seguità riguardu a seguenti cunsiglii:

  1. Pudete piacere cù i zitelli solu in locu insuluratatu.
  2. Ùn lasciate micca u zitellu senza custate, ancu s'ellu hè ghjucatu nantu à a spiaghja.
  3. Ùn permettenu micca di i zitelli di scopre.
  4. Dopu una longa stonda nantu à u caldu in l'acqua, ci vole à passà pianu, altri di una forte temperature di respirazione di a temperatura minimu pò stà.
  5. Pruvate entre un gran nùmeru di zitelli per amparà à distinchjà i so zitelli, crede à mè, ùn hè micca piacevule à tutti.
  6. A quantità di u tempu in l'acqua hè dipende à l'età di u zitellu, ma deve esse assai più menu di l'adulte.
  7. Ùn permettà nene à nàscita in i piazze induve i barche di prupietari è i barche corsi, è ùn avete micca fà questu stessu.

Hè bellu difficultu di mantene ochju nantu à i zitelli à l'impannillusi, soprattuttu s'ellu ci sò assai di elli, cum'è, per esempiu, in campi. Perchè, per a ghjustificazione di a sicurità in parechji centri di salute, l'acqua hè impedita per impedisce un accident.

E règuli per i zitelli di bainu in acqua aperta

L'urdinamentu di u zitellu sò assai boni è sani, ma a principale hè chì hè salvu. Perchè assai riposanu cù i so genitori nantu à i banche di fiuma è laghi, mandonu "salvaje" à u mari, vale a pena valore qualchì regule universale:

  1. In l'acqua, puderete andà à u zitellu se valore à 22 gradi, è in a strada in u stessu tempu, almenu 25 gradi.
  2. Hè megliu natà in a mattina.
  3. In u primu paese, 2-3 minuti di sughjornu in l'acqua hè abbastanza.
  4. Ùn immerse un zitellu in l'acqua cù una testa.
  5. Dopu avè esciutu da l'acqua, avete da asciugare u corpu seccu è u restu.

Ritorna nantu à u fiumu fiumu hè una grande opportunità per migliurà u vostru corpu è avete assai emozioni pusitivi. A cosa principal hè di sceglie l'estu trunati. Caratteristiche di u statu di i corsi di acqua in staghjoni diffarenti Differ, è questu ci vole à piglià à cuntà.

U cumpurtamentu in corpi di acqua in winter

Pare chì l'inguernu hè ghjuntu, u ghjocu hà cupartu tutti i fiumi è i laghi, è puderebbe skate, play hockey. Ma hè bisognu di dì chì i reguli di u cumpurtamentu salvu in l'acqua in l'invernu Ci vole ancu esse osservatu.

Eccu alcuni regni chì vi aiutanu à salvà a vostra vita è a salute nantu à una stagno in winter:

  • Una persona pò sostene un ghjacciu, almenu 7 centimetri gruchi.
  • Quandu parechji valdi, u ghjacciu, per regula, ùn hè micca troppu forte.
  • Ùn cuntrollate a forza di u ghjacciu cù una ghjurnata .
  • Se si movenu in un locu friddu, hè megliu di seguità a strada di trampled.
  • Quandu andà da un gruppu, a distanza entre voi deve esse 5-6 metri, soprattuttu se u terrenu ùn sò micca familiale.
  • Hè megliu cuntene una malva in una spalla per l'utilizà cum'è assistente in una emergenza.
  • Sì questu succorsu è cacciate da u ghjacciu, dissozià i vostri brazze anch'elli è aghjunghje nantu à i canteri di u ghjacciu per ùn passà sottu à a so testa.
  • Senza senza panu, fate falà da a polynya, rattendu cù u to pettu è piglià e so perte.

In ogni situazione imprevisa, unu deve esse tranquillità è calma, è per esse scurdate questi casu, unu deve sempre u ricurdate di u cumpurtamentu salvu in l'acqua in qualchì situazione.

L'acqua è u periculu sò cuncetti chì sò stati assai vicinu à l'altri, questu hè per questu depende di voi, severu diventeranu un locu per un bon restu o un disastru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.