Food e bevandeRicetti

Cake "Pavlova" - luce e schjuma

A grande numaru di ghjente, rispunniri a na dumanna circa ciò chì vi tuccherà à dece piatti sicuru di pruvà à u mìnimu una volta à a vita, isolé Cake "Pavlova", chì hè un dessert, di Oceania è hè u pourrissement di i migliori ustarii in u mondu sanu. In la terra di la ducizza di 'amuri e lu chiamau "Padiglione". Hè bellu, chì in a so priparazioni à crià dischi. Per esempiu, in Santa Maria di Castellabate eru ispechon, dessert, in u quaranta-cincu metri in larghizza, e Hawk-Beye - sissanta-di quattru metri.

Cake "Anna Pavlova" componi di trè Bonifacio di lemon, è hè studiata cù crema, e frutta.

A prima drop custituita di una torta, chì hè industriale da chjarate prune in una sciuma masiv, L'acitu di vinu, vanillin, è àmidu granu da chi s'affaccia supra lu croccante shortcake appartamentu, e drentu ferma Chjara.

A seconda drop custituita di una smantana bassu-grassu, chì diventa aria tantu chì s'assumiglia à un nuage.

U terzu drop custituitu di frutta e frutta (fravuli, banane, i parsichi, rubi, è t. D.).

It S'avissi a nutari chi i frutti è i crema hè aghjuntu nanzu in prighjò. Cakes sò industriale à u listessu nanzu tempu è tinutu in u fornu, micca in lu frigorifero. Dessert ùn deve esse impregnated, accussì comu micca à perde u so gustu.

It devi esse rammintai chì u pane "Pavlova" deve esse schjuma è luci comu un muvimentu dancer, chì hè per quessa ch'ella hè chjamatu in onuri di lu bailarina Russian.

Liti circa induve hè megliu à priparà issu, dessert, ùn firmavanu finu à avà. Nant'à sta occasioni ancu hannu un ciò chì si pò sente in New Zealand: "U megliu, torta còciri a mo mamma è sora è Zia Pat."

È cumu hè cucinatu incù noi? Guardà sta dumanda in più tecnica.

So, priparà la torta "Pavlova".

Sbuchjate e cipolle

Di u pane: quattru prutiìni, una tazza di zuccaru, di trè tablespoons di mais, u sali, mezzo, cucchiara, unu cucchiara di limone, unu cucchiara di acitu di vinu, di dece grammi di zùccaru vaniglia.

Di l 'crema: dui centu cinquanta grammi di crema, dui tablespoons di zuccaru cû, parechji frutti è frutta.

Girolamo panatteria pergamena su chi piglià un cerchju.

Vanilla è terra, zùccaru piaghja in zuccaru Julienne, pigliatu trè Linguri, è u restu hè mmiscatu cu àmidu. Prutiìni cù pompe à suchju, limone, a furmari na scuma Chjara prune, agghiuncennu pocu di zuccaru. Dopu à quessa, i megghiu cuntinuà whisking finu finu à una sciuma friscura.

Nantu à a superficia di a messa prutiìna hè spartu un mistu di àmidu è zuccaru comu l'acitu, messa strata arreri e si sparse in una diminsioni maiò cìrculu liata panatteria. Industriale, torta è una meza ora (mentri ca tempu si devi esse cupertu cu na crosta Duria) è, senza toglie lu da u fornu, lassai mi falà.

Cake "Pavlova" hè guasi pronti, ferma solu a priparari l 'crema. À mi sta crema hè mmiscatu cu lu zuccaru cû e chef finu à una messa matinu. Frutta è i frutti sò lavau è obsushivayut.

passata Korzh in un piattu, à u so crema a mità di-diffusioni, cima, studiata cù frutti freschi è frutta.

Cusì, sta, dessert, fù creatu in onuri di lu ligginnariu ballerino Russian Anna Pavlova. Sè ci hè una quistione di ciò chì vi ponu priparà Pane di l 'annu novu, a risposta hè cunfusione - u pane "Pavlova", I Stundi legeri è airiness.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.