A legeStatu è Drittu

Duty Officer à a checkpoint: duties, instructions, responsibility. A carta di serviziu internu di e RF Forces Armati

Ogni omu sapi chì u cumandante di u funziunale hè in u checkpoint. I dritti di a persona chì ghjè ellu sò numerosi. È dinò a so rispunsabilità hè alta. E vogliu scriveete bellu pezzu tutale di tuttu.

Basic Provisions

Chì deve u primu? L'Obligazioni sò diffirenti, ma l'usu principali hè l'admission di equipos, unichi è individhii à u territoriu di l'unità militari, chì si porta eseguitu dopu verificà tutti i documenti pertinenti.

Hè vale à sapè chì sta poste ponu solu esse occupatu da a persona chì hè un diploma o sargentu. Hè obligatu di monitorizà u cumplimentu di u regimimentu di accadimentu à l'intrata à u territoriu, è seguità dinò a rimuzione / aghjuntu di a prupietà. Per via, elabure a funziunalità di u regnu o u so assistente. Hè ancu dinò annunzià nantu à a rendizione o l'accettazione di u postu.

Chì deve fà?

Allora, in generale, hè chjaru chì u cumpagnu di u drittu hè nantu à u puntu di cuntrollu. I diritti sò i seguenti chì aghju vulemu lista.

Prima, l'esercitu dopu u divorziu si mette inventariu, l'equipaggiu è a documentazione.

In siconda, prima di permette à passà à u regimentu hà arrivatu, u cumportamentu duveraghju cuntrollà i so documenti. Inoltre, elabure passes un tempu, se ne necessariu. Ma solu cù l'autorizazione di e persone chì sò stati appruvati in una lista speziale da u reggimentu cumannanti.

Tercero, deve esse infurmatu à u funziunariu di u regimentu di l'arrivu di questi chì a credibilità hè dubbitosa.

Quarta, l'esercitu ùn hè micca permessu di liberà da u territoriu quelli chì sò in u travagliu urgente. In casu stu disposti, u dumiciliu duveru esse verificatu chì u suldatu hà in uniforme è cù documentu permessiu. Ùn hè micca permessu di liberà un cumandariu da u territoriu di a notte, senza signalazioni luci. O senza bandieri, se hè lume fora.

E sicuru, u funziunaria di u dirittu in u checkpoint ùn devi micca u so postu. A carta dispunia questu. Pudete falà, ma solu cù l'autorizazione di i superiore è cun un abandone in un postu.

Saluti

È altri u duverebbe nantu à i funzioni CPR. Hè bisognu à tutti i senior in a classificazione chì passanu à u puntu. Sì si sò ufficiali di una altra parte - u serviziu di u deziu deve ancu presentà. Pò esse parechje cusì: "Comrade Major-General. Sergeant Alexandrov, funziunaria à u puntu di cuntrollu. " Dopu a salutazione, deve esse infurmatu in arrivu à u superiore. In questu casu - à u regimentu di travagliu.

E, sicuru, a regula micca dichjarata, chì, incidentale, hè scritta in a charte generale, hè l'observazione di cortesia è u rispettu per u sviluppu è l'arrivata.

Dà acceda à u territoriu

Comu chjamatu prima, ci hè ancu un assistente di u cumportamentu di u drittu in u checkpoint. E hà i so funziunalità. Ùn sò micca menu di quelli di u persone à daretu.

Allora, unu di i sargenti o suldati hè numinatu per questu postu. Ci sò sottumessi à u cumpagnu di u drittu per u puntu di cuntrollu per a durazione di e dardi d'un assistente. A responsabilità hè a stessa - cuntene l'admission à u territoriu di u regimentu di e persone è l'esporà / impurtazione di prupietà.

Ci sò parechji matessi. Tutti i servitori di u so regimentu sottu u cuntrattu, deve passà à u territoriu nantu à i cartoni d'identità. Ma se sò cunnisciutu da ellu in persona, pudete puru e senza presentà e documenti. L'impiegati - solu nantu à i dimucrazziuni. Inoltre cum'è un documentu carte d'adverbe adattate, reguli, certificati di viaghju. Tutti l'autri persone passanu attraversu u territoriu nantu à passi spiciale.

Un altru mè?

In più di l'altitudine, l'assistente di guàrdie, cuntrollà u passatu permanente o un tempu, avissiru paragunà cù e mostru. Contenenu ogni puntu di custruzzione. Inoltre, ùn deve prestu attentu à a prisenza / assicuranza di un segellu è verificate a persona chì presenta u ducumentu cù una fotografica in questu. In a data di u disproportiu, anu da vede. U passatu ùn devi esse postu. Ciò di u documentu interimu? Havi bisognu à marcà a persona à quale hè stata a passata. Quandu un cumannanti regimperu arrivò à u puntu di cuntrollu, u so sustitutu o ufficiali da una parte, l'assistente devi avvede infurmatu immediatamente à u funziunariu.

A prupietà impurtata è esporatu, da a via, hè verificatu da un passatu. Per ellu, hè publicatu un dumu. In quale hè indicatu, cumu esattamente è in quale quantità specìpula ponu esse exportatu. È i veiculi sò permessi di scrive, troppu, solu dopu chì u cuntrollu hà presentatu un mandibula (una badge di materiale).

In l'eventu chì u cumandante di u funziunalu o so assistente avvisti à u ritornu in u documentu, ùn anu micca u dirittu per permettà à u so purtatori per passà in u checkpoint.

Preparazione prima di l'adopzione di u postu

Prima di introduverà u puntu di cuntrollu, l'armata duverà preparà. Prima di tuttu, si tratta a so aspettu. Ancu l'urdinamentu di u funziunaria di u postu di cuntrollu cuntenenu stu articulu in u stessu. Dopu fattu a so apitzu per esse, un militare vole vene à u divorziu.

Dopu l'accettazione di documentazioni, i prugetti, l'equipaggiu è l'ordine internu nantu à a pintura, l'uffertu di trettu envia un detour à u detective, chì anu deve verificà l'estatus di i locali di l'ufficiu è e tecniche tecniche sottu prutezzione.

Hè ancu deve cunforme cù e reguli di u servizio internu di e forze armati senza fallu. Mantene in una rettitria pura è urdinata, se ne necessariu, eseguisce una purtazione in paduli, vigilate a correczione di u serviziu per u so assistente.

Se visitanti arrivanu

In a unità militari spissu venenu e persone chì ùn sò micca culligati cù l'armata. In a maiò parte di i casi sò quelli visitori chì venenu à visità i suldati. In questu casu, u publicatore obligatu hè ancu obligatu di fà una quantità d'azzioni.

Prima, scuprite u scopu di a visita, cum'è quale hè u suldatu (chì a identità hè ancu esse specificatu) hè ghjuntu. Dopu à esclarir tutti i matrimonii di u visitore, dumandanu un passaportu è u registrà in u libru in u libru in a forma prescrita. Prima di una persona chì entra nantu à u territoriu, devenu esse dichjaratu di l'ora visitante.

Tutti i visitatori in un state di intoxicazione o forma sospitale ùn ponu micca missu. In modu, ancu u dumicurariu (o u so assistente) hè obligatu à dumandà da a persone per vede u cuntenutu di sacchetti chì anu attaccatu à ellu. Tuttu chiddu chì hà un arma di focu o un arma in biancu cun ellu ùn hè micca autorizatu da entre in l'unità militari.

Qualchì interdizioni

Ci hè ancu una lista sana di ciò chì u servitore ùn deve fà micca à u puntu di cuntrollu. U statutu regule tutte e provisions in detail.

Naturmente, hè pruibitu di abbandunà u so postu di serviziu. È per trasfirimentu u sviluppu di i so funziunalità à l'assistente sò permessi solu dopu a notizia di avè i superiore. Hè pruibitu ancu di mantene a prupietà intranzu internu. E cumportanu in una manera impurtante. Per esempiu, ùn mancanu l'educazione elementale, fumu in i posti erani è ancu più in u publicu, vede sloppy, etc. In generale, hè pruibitu a viulenza di tuttu ciò chì hè avà. Chistu significa u charter di u servizio internu di e Forzi Armati è, riguardu, a logica. Per a vuluntà averà per purtà u punizioni.

Obligazioni di altri mandati

In cunfurmità di e disposti di a Cartula, ci dettu qualificà stu tema. Cumu hè vicinu à quellu chì toccu nantu à e prublemi cuncernate à i funziunarii di l'aghjuntu à u CPT è i so assistenti. Allora falà dinò pocu à ella.

U funziunamentu di u battalone (o, cumu dicenu, da l'unità di sicurezza di u regimentu) hè ancu nominatu da u sargenti. O da esami. E hà obeys ancu u dumicurariu in u regimentu.

E so dumande sò numerosi. È sò casi quì chì sò quelli di l'assistente di l'empresa (quale hè distinatu da i sargenti), solu più putere. Hè permessu di dà u cumandimu "Smirno", ma ancu deve infurmà à i quistioni suprana nantu à l'arrivu di quasgi di i cumandanti diretti di u persunale o spegatori.

Se u battalioni si trova separatamente da l'altre unità regimentale, u dumiciliu in u so postu hè numinatu da eseddi o ufficiali. In questu casu, hà pussutu maiori putere. E duverebbe ancu. Anu sò assuciati à quelli chì sò spessu fatti di u regimentu di travagliu.

Azione à l'accettazione / di rimborsu di un postu sò tutte l'identità. Ma quì, dopu, duranti a so sopra à i spalle di i militanti ghjate una grande rispunsabilità. L'uffiziale di cumercii, per esempiu, s'impegna à suscitarà persunale in casu d'alerti è per avessà i so cumpagni sottu u cuntrattu. Pigliò dinò a implementazione di a rutina di u ghjornu è a prumove. U funziunaria di obligatorià duverà cunnosce a situazione di a cumpagnia, è u numaru di persone in l'attire è la misura. L'arma hè ancu sottu u so cuntrollu. In casu d'un incidente sviluppu, l'accumpagnamentu di a cumpagnia aghjustò immediatamente e cose in modu, avè u tempu d'informà ciò chì hà successu à i so superiore. È questu hè solu una piccula lista di i so funziunalità.

Comu pudete vede, ogni militare, da u so funziunaria in u puntu di cuntrollu à quellu chì seguia l'ordine in a cumpagnia, hè assai rispunsevule. Tuttavia, ùn hè micca surprisante. Dopu tuttu, parleremu di unità militari, ma tuttu hè seriu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.