FurmazzioniStoria

Diogene. Canna di Diogene com'è un modu d'accord la vita parfetta

Diogene, la canna di cui purtau iddu fama, vissutu più di dui mila anni fa. Avìa a so vista di a vita, chì hà vistu in la facilità è messa fora di a cunvenzione è ricchezza.

Iddu eni cunzidiratu unu di li cchiù spertu rapprisintanti di la scola cynic. a vita cumuna, hà sceltu a 'asistenza, comu un cani, chi hè necessaria per a felicità di un locu di dormiri e manciari. As una casa, hà sceltu u saccu. Sta scola dopu divinni la basi di l 'Aphorisme bè cunnisciutu-.

Cosa hè cunnisciutu circa la vita di nu pinzaturi? Nun Diogene durmia in sta canna? Cosa hè vulia dì da "Cave Diogene?" Stu pò esse vistu in l 'articulu.

infurmazione generale circa Diogene di Sinope

Tutti i infurmazioni canusciutu circa lu filòsufu sò firmatu da l 'antichi storie di u scrittore, chì stava in u terzu seculu, Diogene Laerziu. By issu tempu, doppu la morti di Diogene di Sinope hè stata più chè cinque centu anni, tantu s'appoghjanu nantu a sputichezza di u infurmazione hè difficiule.

Diogene nasciu, campa una canna, versu 412 aC. E. Hè cunnisciutu ch'ellu era u figliolu di i soldi-Cash. Un ghjornu, ci addumannau l 'oraculu di ciò ch'ellu hà da fà. A risposta hè la frasa: "revaluation di valori". L'omu piglia a dicisioni chi iddu avia a fari muniti overstriking, ma poi capiri ca lu sô chiamari - a filosofia.

Pitàgura intro Ateni a Antisthenes. At prima iddu mancu fàricci a iddu cù un bastone, à chì Diogene mette u so capu, è disse chì Antisthenes ùn truvà un bastone chì pò fà si vai luntanu. Dapoi chi tempu, addivintau eleva di Antisthenes e cuminciò 'na vita assai sèmplice. Iddu ci venenu davanti a so casa in un modu intarissanti, chì hà purtatu à a nascita di phraseologism chì Diogene fù durmendu in una canna. Hè stata trova vicinu à i varri Agora Atinisi - la ville carré, chi era u centru di a vita suciale è publicu in u tempu.

L'antica filosofu Grecu Antisthenes hè eleva è un riprisentante altura di la scola cynic. L'essenza di u duttrina hè chì unu deve campà ", comu un cani" di la bona genti cumuni. It significa vivant a simplicità, disprezzanu cunvenuta, à esse capaci di a difesa di u modu sceltu di a vita, à esse fidu, un pienghjite micca, è cuntenti.

austerities

Filosofu hè un partigianu di asceticism. L'idiali di una manera di a vita ch'ellu cunzidiratu lu cumpurtamentu di li surci chi ùn era a paura di nunda, di nunda circava, esse cuntenutu cun pocu. Pitàgura, circava à ghjunghje u idiali di a so vita. Chì hè per quessa Diogene durmia in una canna. 'Nveci, si sirviva di u' giacchetta lettu, è di e cose era solu un bastone è saccu.

Cum'è un omu vechju, vitti lu picciottu betu acqua, da a so manu. Hè assai Pitàgura disillusu, chi subitu scaccionu da lu catu chinu saccu. Comunqui, si dici ca lu picciriddu fu capaci à righjunghji u so simplicità. Iddu dinò jetta lu catu chinu e, quandu vistu un altru zitellu arrinisciutu a manciari 'na Luna di pottage di na pagnotta di u pane manghjatu luntanu.

Aphorisme cù una canna

U friscalette, puntu di i rapprisintanti di i scoli di u Cynics hè u fattu chì ùn dipennunu bè matiriali, a divintari senza da elli. A casa hè ancu u definizione di lussu, tantu Diogene canna chi fici iddu, célèbre, si dicideru a fora iddu di stu earn materiale.

In u sensu allegorical u famosu idioma significa valentina vuluntaria da u mondu esternu. Diogene, la canna di cui era a so casa, si libbirau di lu beni e pregiudiziu cumune. In sta manera si fici la me vita semplice e senza.

È ci era una canna?

Diogene canna chì ùn dà assai restu finu à avà, primurosu di vissutu in pithoi. Sicondu à i risultati di scavi archeologicu in l 'antica Grecia nun esisti in a nostra cunniscenza di u botti.

Atinisi usatu 'nveci di la navi di serpente più (in altitudine). Iddi sò trove cullucate grana, di vinu, oliu.

Hè in stu pifosov pussutu campà filosufu. U vasu bastò à mette horizontally a dormiri a lu cupertu cù un mantellu. Tutti lu restu di l 'Pitàgura pussutu piglià postu fora di u vasu, essendu u carrughju. Per disgrazia hygienic mentri tutti guditi la bagnarole e Water publica, tantu u bisognu di a casa Diogene parlà pussutu esse manca.

Na vota ca li figghi hannu pithos ruttu, in ch'ellu campava Diogene. Atinisi jeru li purtarani cù una casa in un novu vasu culuri. So Pitàgura vissutu nzinu a Macedonia ùn hà decisu di piglià Atena.

L'urtimu piriudu di a vita

Diogene hè una battaglia Heroneyskoy membri, chì hè accadutu in 338 aC. E. trà Macedonia e Ateni a Tebi. E forze di u partiti sunnu quasi uguali, ma à Filippu II e alessandro Makedonskogo asèrcitu abbattìu l 'esercitu di l' Grecu a cità-stati.

Pitàgura, oltri ca comu tanti Atinisi, vinni cunquistata da i Macedonians. Hè statu vindutu à l 'schiavituti à una certa Xeniades. novu pruprietariu schiavu accattatu idda comu un insignante di i so figlioli. filosofu aria li insignatu à cavalcà, a storia, a puesia greca è frecci facia.

Ci hè una storia chi quandu avia l 'uccasioni di a appellu à Aleksandru Makedonskomu cù a richiesta, dumandò solu ch'ellu ùn cuntrariarlu u sole. Cum'è una vera ripresentanti di i scoli di u Cynics, ch'ellu ùn hà bisognu di nunda, è stu hà vistu u so libertà ancu quandu prigiuneru.

a morti filosufu

Filosofu muriu nta lu 323 aC. E. Hè cridutu chì a morte ghjunse à ellu nant'à u listessu ghjornu, comu chidda di Lissandru lu Granni. Prima di a so morte, cci dumannò lu patruni à intarrà u facci falà. At a tomba Pitàgura costruiu un munimentu naturale, chì chidi un ghjacaru. U munumentu hè una scrizzioni chì Diogene fu capaci à insignà ghjente à esse cuntenutu cù ciò chì vo avete, e hannu na manera sèmplici di a vita.

Oghje, u ricordu di i putii filòsufu idioma canusciuti "canna di Diogene."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.