SaluteMalati è Cundizione

Diastasi di urina: a so impurtanza per diagnostichi di malatie

Diastase (o alfa-amilasa) hè una sustanza-enzyme involucrata in i prucessi di a digestioni di carbohydrate. Grazie à amilassu, i cumposti di cumpagnie di caratteri di carbuidrati sò sparati in picculi carbohydrate (glucose). A diastasi hè prodotta da u pancreas - questa hè a diastasi di u pancreatasu, ancu glubuli salivarii è altre organi. A diossasi entra à l'urina per a filtrazione glomerularu.

Per detectar malatii pancreatiques, è ancu altri organi determinanu u livellu di diastase (amilase) in u sangue o urine. È hè assai dolci si stu livellu hè risuscitatu.

Di tutti l'enzymes inherent in urine, a più impurtante, in termine di diagnosi, hè diastase. A urinària per a diastase hè datu per u diagnosticu di e malatie chì affettanu u pancreas, i glànduli salivari, è per identificà e cose di u dulore in a regione abdominal.

Enfermedii per una gran quantitata di amilasa

Un nivellu aumentatu di amilassi pò esse un sintomu di pezzi di malatie cum'è pancreatitis aguda (o chronic) (denomina inflammation pancreatique), fallimentu renale, parotitis, peritonitis, cyst, colecistite, diabetes mellitus, etc. In tali malatii, u nivulu di amilase aumenta cun un factor di 10 E più.

U nivellu di amilassu pò aghjustà per i diversi ferite abdominal, è ancu per l'abortu. Se l'analisi anu vede i valori cero di amilase, questu signali a mancanza di funziunamentu di u pancreas, chì hè un signalu di l' hepatitis aguda (o chronic). Durante a gravidanza cù a tosciosa, hè ancu pussibule di reduce l'ammontu di amilassi.

Analisi per diastasi. Norm

Per definisce una sustanza cum'è urinària diastase, una mostra di orina di 24 ore hè presa. I medichi ci recupérisate l'urine per questu modu: scumpressate a prima dosa di a mamma, è, cuminciannu cù u sicondu, cullisce l'urina, allattavanu durante u ghjornu. In u diagnosi di amilasa (urinale diastase), a norma si distingue da 16 à 64 U / h. Sicondu u metudu Wolgemut, a urinària diastase in una persona sana ùn deve esse micca esse in 64 unità. Per quessa, cù un crescita di diastase in l'urina, ci sò tutti mutori per crede chì u probabbile, u pancreas hè influinzatu. A diastassia urinària più frecu in quantità grande ùn pò esse presente micca per danni di pancreati, ma da altri malati, per esempiu, colecistite o peritonitis.

Moltu impurtante hè l'analisi di sangue è urine per diastasi. U nivellu di diastase s'arrizza prima in u sangue, è solu duoppu u so cuntenutu più grande in l'urina, cusì l'studiu hè impurtante in particulari in i primi stadiu di l'evuluzione di pancreatitis. Cù u so corpu intensu, a quantità di amilase generalmente aumenta sensibule in i primi òmini dopu à l'iniziu di a malatia. Allora u nivellu elevatu hè tenutu da trè ghjorni. Sì a furmazione di u cursu di a malatia hè dilate, in questu un nivellu di diastase persiste per parechji siame. A quantità aumentada di amilassi in l'urina ùn ùn micca sempre indicà a gravità di a cundizione di u paci, chì u livellu di amilassu pò esse u normalu è ancu più bassu in a necrosi pancreatica. Una rapidità di dimenzje in a quantità di diastase pò signalà un prucessu patologicu di u progressu in a glàndula.

A diastassia di l'urina potuto crescita cù e ligite cù malatie cum'è gastritis, l'hepatitis aguda, pleurisy, appendicitis. Hè assai attenzioni à pagà u diagnosticu di pancreatitis, a quantità di diastase à quale varia di 128 à 256 unità. In quessi casi, hè pussibule di diagnonde sta maladie cù una grandezza di certezza.

Drogini chì aumentanu u volumu di diastase in l'urina (sangue)

Hè impurtante chì sapemu chì a quantità di amilassi in l'urina pudete aumentà per a ingesta di certi medicazione. Prima di tuttu, u gruppu di sti medicini inclusi:

- antibiotici - tetracyclines;

- analgésici narcotique ;

- non-steroidal anti-inflammatory drugs ;

- adrenaline;

- agents antineoplastichi;

- preparazione d'oru;

- non-medical drugs (eroine, cocaine, etc.).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.