ParalinguisticiUrtulami

Daisy: vena è mantene in lu campu apartu, photo

Margherite sò assai di a so armata di bellezza è u stilu. Quessi i fiori vi ornate ogni situ, più ch'elli ùn sò particularmenti esigenti in a tarra è locu. Daisy giardinu, vena e primure chì sò assai sèmplice, spanna tutti 'istati longu. Sicondu u varietà pò esse Scopa sèmplice, doppia o semi-doppia.

Daisy: Description

Sottu un nomu cumuni cumbinatu un genaru di li chianti e annuale appartiniri a Asteraceae famiglia (Compositae). Maiò parti di l 'essenza - hè l' abitanti di l 'Europa e Uvestu zona Asia com'è razza signìfica trovu margherita in Australia New Zealand è u Nordu.

Assai genti cridite mistakenly chì a surgente-canusciutu Daisy - singula fiore. In fatti, hè una acuminata, è arquantu grande in grannizza. arice, Cesto è c'hè, fiori, tubular spirit. Sicondu à parechji data, inclusa in u genaru da 25 à 70 nfurmazioni. In horticultura u più pupulare accattatu un tutale di quattru.

tippi

  • massimu Leucanthemum. A pianta, nativu di i versi Pyrenees ncontra un altezza di 50-100 cm, è u grande inflorescences avè un diamitru di 10-12 cm, pò esse semplici o doppiu. A funzione crustula - l 'èbbica fioritura, dopu (da lugliu à u fretu). Arcuni varietà ortu: Alaska (Le Parisien, sopra), inno, Little Princess, Neige Lady.
  • margherita Alpine. Vena è cura sò assai differente. A pianta hè nativu di i versi muntagnoli, li piaci ferri, tarra bè fasgioli-. Ideal di posti gruppu, hà una statura miniatura - 15-20 CM in altu. Fiori sò grande, cù una pìccula tinge bluish (quarta foto).
  • Leucanthemum, vulgare - hè pràticu di tuttu, prato margherita. pianta Perennial Cresce sin'à 90 cm Lingua in altitudine è hà un fiori, taglia medie (6-7 cm Lingua in diamitru). Varietà: The Queen of May, Sanssouci, Mastern, Maksima Koning, Secret Victorian, etc ...
  • palude Leucanthemum. Forma grande arbusti sin'à 25 cm. Flowers grande, cu na granni mezzu gialli.

Locu per una bella 'ortu è tarra

Hè impurtante di sapè chì margherita, vena e primure chì, sicondu i variità pò differ solu picca, li piaci lochi assulanati è bè, luminoso-. Pudete, di sicuru, u messe in un angulu frescu di lu giardinu, è ùn ci hè da cresce, ma u tippu è a qualità di culore vi soffre. N particulari attenti à l 'animali di u più grande margherita.

À dì chì u leia deve esse fertili, troppu, perchè ghjè una prima di ogni pianta. Hè necessaria à cultivà a tarra à una prufundità di almenu circa 30 cm, è u locu à coglia un bè fasgioli-. In u pòviru giardinu margherita hà da cresce, ma i fiori obmelchali. U húmus pisanti e lume tarra hè dunqua à aghjunghje (15-20 chg à 1 m 3). Stagni margherita ùn sò prupizii per elli, si vi spessu esse mali, guastatu da li funci e età rapidamenti.

margherita cumune: vena è cura à lu veranu

Scassa Riccardo à ripicca comincia in marzu. Priparà à fà un picculu saccu incù un bon nostra lingua. U graneddi sò grande, perchè li autumàticu è ùn hè micca difficiule. U sfarente di tarra sciuglite uniformly so siminari e vagna un pocu da u paese, cima (0.5-1, cm). A prima cavoletti càmpanu in una settimana. About un mese in individuale grasti bisognu di jittannu margherita. Vena e cura in una terra aperta per u ripicca sò pussibuli solu in climi callu. In stu casu, u ghjovanu, piante, vi ciuruti a prima annata, cchiù vicina a l 'autunnu. In l 'Urali, è Siberia in u ripicca terra aperta sò posti in a mità di a fini di maghju, dopu à la minaccia di frosts tornatu passa. Dapoi u grande i pianti è erva furmari, lascià una distanza di circa 25 cm Lingua trà elli.

Leucanthemum - pianta estate-risistenti, cusì ancu culori i giovani campioni sò nicissarii solu in un 'estate assai ferma. Hè cunsigliatu à periodically suvi cumplessu Murolo.wmv à pruducia grande fiori. Frequency - 4-5 voti duranti la stagione crescente attivu, principianu à maghju. Pi fari AB margherita rispunniri buildup di massa, verde, ma l 'aspettu di culuri nanticchia vosi, tantu si hè cunsigliatu di fà nanzu inguernu.

Tutti i fiori, secca tutta la stagione hè cunsigliatu di caccià. Sè vo ci tagghiau steli à a ràdica, da a machja di vaghjimu vi dugnu un altru onda di colori luminosu.

margherita cumune: vena e cura in u vaghjimu

margherite Bush deve esse divisu tutti i trè à quattru anni, spicificatu la pianta, pò more. Stu hè megliu fattu in la primavera e di vaghjimu, ma forsi Au. Si deve esse parturitu in menti chi u ragione supravvivenza in issu casu hè assai peggiu. U novu, pianta, siparatu da a machja mamma, a irrigate prima nicissarii.

Variità cù fiori, grande è doppia in winter bisognu di na cupertine, iamme lume. Zamulchiruyte drop machja di foglie secca (10-15 cm Lingua), ùn vi scurdate di caccià li a principiu di la primavera, tantu chi la pianta ùn micca vistu.

Malatii è ravageur

Unu di i pianti giardinu più unpretentious è beddu - 'na bella. Vena è adopru ùn hè micca difficiule, ma la pianta hè sottumessi à certi malatii. Di sti, vi ponu spessu accade Fusarium vechi la basi gambu, maculati, vintu, lunorosa è poudreuse muffa, hrizantemnym martin, Viaghju prato. U mutivu hè à spessu un istati friddu e feu. Appena vi custata segni di k, l, pianta hè cunsigliatu di trattà la suluzzioni 1% di mischiu Bordeaux. U prucessu deve esse ripetutu à tantu di 10 ghjorni, à 3-4. Tù dinù ponu vagna l 'erva su cima di fràssinu legnu. In casu di danni siveri, caccià u sanu aboveground è offre, è i tinnaroni crisciri daretu subitu.

In cunclusioni, ùn si meriteghja dicendu chì u margherita (paesani è cura, photos de fleurs - tuttu stu infurmazione hè fattivu grazia à l 'artìculu) hè capaci à aghjunghje u stilu à ogni ortu. Si pò esse usata in u mixborders disignu, rabatok, e fruntiere è cum'è i pianti pignata, hè bella è in lu so cumpusizioni di mazzi. Parechje giardinari e pratiche di classa annuale di a machja pè ottene una grande acuminata nantu un longu canna di punta. As associ di giardinu margherita cornflowers prupizia, bluebells, delphinium, in più, ch'ella hè nzerita pripara Murat arbusti dicurativi è latifoglia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.