Arte e spettacoliArte

Viktor Popkov - artista Soviet: biografia, images. Popkov Viktor Efimovich (1932-1974)

Viktor Popkov - pittori è artistu graficu, autore di talentu opere uriginale, tanti di cui sò raprisintati à l 'Gallery Tretyakov. Child firmatu una guerra, terribili, in a so pittura, ci apprisintau arrè lu currusivu e addirittura a rialità è curaggiu nternu, ca era osservata in l 'anni, difficiule di u paese. Iddu fici lu pubblicu BRECCIATE incù u so caratteri è li futuri, empathize cu è futuri.

ziteddu

Popkov Viktor Efimovich (1932 -., 1974) hè natu in Moscow in una famiglia di paisani. Babbu è mamma da un 'età dô abbituatu di travagliu, muvimenti da locu à locu a ricerca di u travagliu.

Viktor Popkov era lu secunnu zitellu in una famiglia di quattru figlioli. A nutizia di a morti di u so babbu, in a guerra, fù quandu u futuru pittore hè nove anni, è u so più fratellu - uni pochi di mesi. Mamma, à a richiesta di i so figliolu u maritu, idda stissa cunsacratu à i zitelli, è micca moglie. Ma rebyatnyu messi nant'à i so pedi, tutti i dati educazione tonu.

a famiglia di Popkov hè simpaticu, ma lu poviru. I zitelli amatu a so mamma, è videndu u so travagliu, prova à sente à tuttu è ùn disappoint. Capiscia chì sò cunnessi da ligami Venus di u sangue, ragazzi crisciutu inseme quasi senza quarrels è li prubbremi, sempre prontu à vene à l 'aiutu di l' àutri, è derà u nicissariu.

Mamma, Stepanida Ivanovna, amatu so 'figghi e si misi a struiri li in sivirità, ma di tenerezza.

un tali zitiddina criatrici filici statu misi da parechji altri tragedies (in più di a morte di u so babbu è bisogni pirmanenti).

A la morti di un fratellu di zitellu, un favourite universale von Frisch, lassaru un marcu ncancillabbili nant'à l 'anima Viktora Popkova. Ch'ellu ùn pudia ancu assiste i so funerali di u so zitellu.

A seconda mmistuti pò sminticà luminosu successi dopu, quandu Vitya toru attaccatu e cci sbattiva à a terra. U carusu riniscìu a scappari, grazi à l 'aiutu pianificazione ghjunse à u surf.

Ma, malgradu tutte e guai, Viktor Popkov crisciutu zitellu gintili e amichevuli, ginirusu e Franc Cinquante.

I primi passi nantu à u chjassu criativu

À a scola, lu picciottu schiarisci particularmenti cosa è soi. Da un 'età principiu si sviluppò una brama di creà in a carta. Vita li piacia à seguità i sprissioni di a fiura nant'à u poi "svodilkah" (decals) per ch'ellu spesu tutti i so soldi, sacchetta, oltri oversee u travagliu di un prossimu, u artistu chì tinciuta cu acquarellu, ma chjamatu, par disgrazia, noi ùn cunnisciuta.

Stepanida Ivanovna, u primu in figliolu razglyadevshy juncu à u travagliu cù i spazzola, I messe à incuragisce a brama di u zitellu à crià. Idda cci pigghiò a la scola, arte è aiutò à entre u School Moscow di graficu, cun sincerità nn'era cuntentu, inspirati da u mprisi criativu è datu cunsigli pinsirusu.

Un carusu cavallu quindi è tuttu. U so principiu di storia copre una varietà di i sugetti è evenimenti - sti era l 'arburi e case è ghjente.

attellu di insegnanti arte dinù hat u talentu di i studienti ncignusu, è u pagò attinzioni suverchiu. On corta storia di l 'album persunale di u ghjovanu artistu pussutu vede chì a furmazione in u Studio arte travaglia à u so dispone: a fari sustituiri la storia amateurish cumpariri opere qualitative significante, suprattuttu paisaghji è ancora morta.

Formation di creatività

In su 1852, Victor arriva a lu Surikov Institute in u dipartimentu gràfica. E puru siddu lu ùn currisponde à i brami di un giuvanottu (vulia à studià in u Dipartimentu di Painting), ma sta situazioni hè impattu favurevuli à u so più attività criativa. U sapè fà è sapè fà acquistatu in u dipartimentu Grafica, ùn hè dunau a lu stili sunari-travagliata di u pittore.

Avà Popkov Viktor Efimovich, biografia è a creatività hè primura ripigliatu incù l 'arrivu di un istitutu educazzioni supiriuri, di creà oppostu alfabbèticu. Si travaglia in difficultà, e cundizioni pari incantu: in un picculu, capanna, unni cu iddu campà un altru cincu pirsuni - matri, soru minori è frateddu è a so moglia è zitellu. Briunatu, miseria, Malnutrition - i poi signore satelliti.

Volte aghju vulsutu scrive in un curridori unheated in differente stivali, mangiare, solu un pezzu di pane incù fumé. Ma stu ùn hà micca u prucessu di criativa. Viktor Popkov travagliatu selflessly, Santi è confiant rigulari. U so magnificu talentu fù vitti quasi subitu, i studienti ncignusu stati attribuitu prima cresce, è un pocu più tardi - Stalin management, si quasi scurdaru mai un centesimu di i bisogni di famigghi.

Girate

Dapoi u 1956, Viktor Popkov fari giri criativu longu à traversu u paese in ricerca di matiriali urigginali di u travagliu è diedrali sprissivu. Caranniani isitesi la ridenti, grand prughjetti custruzzioni industriale, scupriu lu gigantescu scala di u travagliu, arregistratu assai di strasurdinariu, sceni mundane, chì dopu "fattu a puisia" è Diu. Cuntrariu di i so cumpagni di scola, ca taliàstivu lochi magnifichi, luminosu è images, aspiring journalists artistu si fighjendu i so ochji à u cumpunimenti Bourg prosaic. It - betonschitsa, bois una suluzione d 'acqua o di dui i travagliadori à un inturnianza di un tempurale roti Locomotive.

Victor travagliatu oppostu, briskly, cum'è s'è a paura Ùn a sò tempu, prova à salvà su carta, tutti i episodiu di travagghiu pisanti. mostra Student di storia disegnata in unu di l 'affare di u stazione iddroelèttrica Irkutsk, accicatu cù una varietà di pricisu opere talentu Viti Popkov.

In a so pittura, duminata da "stile, un rigalu", chì ritrova riflessione in u italiano di parti, imagini realistu, tracce dryness.

Hè grazia à i voti criativu à i siti custruzzioni Popkov Viktor Efimovich putissi addivintari un artistu naziunale, chidi nant'à u so canvases travagliadori strasurdinariu, workaholic durante una occupazione monotunu pisanti.

"NEXUS di Bratsk HPP"

Dopu à un viaghju à fà una stazione iddroelèttrica in la cità di Bratsk ci hè un bravu, pittura, uriginale "The Co di Bratsk" in 1960. U ghjovanu artistu di un longu tempu pinsava à ogni tecnica di u mural - fondo, l 'equilibriu culore di images, vista.

Essa stunatu fondo image neru, ma incalca nantu à i figuri pittatu, piuttostu cà nantu à evenimenti, o Edizione. Di l 'artista, ci era u più u dirittu à prisentà u so caratteri è mustrà u so forza, curagiu, self-canusciri. Custruite di Bratsk - i purvirusi, chinu di genti u travagliu, ma sò belli in lu so travagliu è siveru, ne falò energia.

Hè nutevuli chì in a so forma urigginali u tela stati chidi travagliadori cun animals nant'à e so mani, com'è la maggiuranza di i travagliadori in u Bratsk HPP era prigiuneri. Ma, capiennu ca un tali cumandu ùn pò publicava un ritrattu di u spaziu, Victor E. Efface campu Tattoo.

Dapoi, l 'artista addiventa famusu. U so amatu da u populu, ricunnisciutu da critichi. È Victor Popkov, chi accattari dipinti Tretyakov Gallery e carta stampa avanzata cuntinueghja à travaglià productively e pi fariti lu pubblicu cun novu opere uriginale da vivant pudori è uncomfortably, quasi lu poviru.

un periodu di creatività

"U tema travagliu di" riflessione è altre opere à culori di l'artistu, ùn hè u solu unu chì hè ghjunghje da Popkov Viktor Efimovich durante a so ispirazioni criativa.

In locu di l ' "œil Riposare,", ", ponte, in Arkhangelsk" veni a storia di murali è psiculoghjche di rilazzioni umanu strasurdinariu. Popkov cullega diffirenti stili art, pruvà cu effetti di culuri. Stu hè - episodi bassu drammatica, chì aghju trovu u pinsà à i quadri "bisbigliu", "divorce," "Family Bolotovs", "dui".

"Vèduve Mezen"

Popkov liccione fama purtatu u so bissiclette "vèduve Mezen" (fini di 1960 - principiu 1970), in cui iddu, reflété ogni tela caratteru individuali è u tragicu destinu di e donne. Ogni travagliu hè culpisce in u so uriginale è realistu parlement loft. Puru u luce "Paghjella", "Age", "Unu" svorgi tragicu lu duluri e malincunia riprissivi, ancu ch'elli sò di primura à umanità in ordine à suscità a so umanità, è pari di dulori è sulitudine di u donne post-di guerra.

U tema di evenimenti storichi occupatu un postu impurtante in u travagliu di u artista. Sò expose "Chekist" è "transitoria" d'èbbica Carlu ripressione sanguinosa è "babbu Overcoat" è altri. Passau tremendu wrenching tristezza di chiddi chi nun turnau da u fronte, detti.

tragicu a morte

Travagliendu nant'à i temi storica è puetica, Viktor Popkov principia a so tomba, pittura, "Autunno arcusgi," chi chidi elementu fondo, piinghjendu lu granni di Pushkin. U travagliu nant'à a tela, u artistu ghjunse à Pushkin Montagna.

November 12, mentri su los in la capitale, Victor E. cù amichi vinia à una Volga ricusa à dumandà u cunduttore à dà li un ascenseur. Ma la vittura schiarisci a esse un dunaturi. Duvuta a l 'ultimi guardiani malandrini sensational journalism ricivutu ordini di u focu in casu di piriculu, apertu u focu. L'artistu fù mortally feriti.

At a so funerali, dopu à u corpu senza vita c'era inachevé, pittura, "Autunno pioggia".

la vita parsunali

Popkov Viktor Efimovich fù moglie à u so cumpagnu Graphic liceu Clara - un artistu di talentu, un veru amicu a vita. Cun ella, ùn sò stata puvirtà e factor, vissutu in u listessu appartement cù a mamma è babbu in liggi, travaglia in u listessu stanza, incù un figliolu.

Belltower Ivanovna hè omu assai forti è curaghjosu, idda devotedly amatu so 'maritu, aiutau durante a so diprissioni, è tristezza, datu cunsigli pratica.

In più di issi fina a qualità di l'arma, a donna avia un talentu luminosu è mistieru. Ci hè divintatu un circava-doppu patruni di li libbra di i zitelli pupulare, travagghiau cu la casa, pubbricannu "The Kid", ch'ellu hè statu attivu in u sindicatu è altri internaziunale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.