Arte e spettacoliArte

Alexei Savrasov - fundatore di u paisaghju realistu in Russia

Hè incredibile come figghiu sta @JulianAssenza putenti di l'avian tirannu - Alexei Savrasov - pirciava riescia micca menu subtly dunau in i so quadri nativu paisaghji Russian. Quì hè un ritrattu di Alekseya Kondratevicha Savrasova opere Vasiliya Quiz. Stern, guardannu, taliaturi méfiante à noi u artista. Hè cum'è dumandemu, "Chì fà vi u mo travagliu? Dopu à tuttu, ci hè chidi una natura, luminosu italiana, ma solu arburi falà nudu in la primavera, li grossi Volga, punti di i monasteri luntanu, o di u Kremlin. Cosa ti vede in elli? "

"Ochju rustico", 1867

Digià avè i studienti travagliendu di classi, paysage la testa a la scola, Dj Savrasov scrissi paesi più strasurdinariu, si trova nant'à i spondi di coddi di i canted ristritti, chì cuncerna i versi di erba, canzoni, erba cipollina. In u primo hè l 'agricultori, bugni, e ciurisci ciliegia (non sulu qualchi Japanese vede i capelli di u Che ciliegia), mentri iddi stissi, rami di l'arbuli ancora parturì. Ch'elli ùn sò ancu cupertu cu abbastanza. Nton è intricately in metallo fustu è e fronde chi ingrandà versu u celu. Hè u nostru - nurmali, official, nunustanti lu iornu assulanatu di gioia. stinza sempre da a terra, arrizzà, è l 'aria china cù i dipinti, digià rinfriscà up. River, quandu involuntarily fighjulà u so corsu, si scalava nna l 'lago, o in un fiume grossu. U orizonte hè luminosu stretta arrustu rena. Cù un picculu simple à u fiume, fala zazelenevshaya strata alivetu azalea. Alexei Savrasov mustrò u stilu prudenza di un'accintu maiò spianate, chì hè tantu avvezzi à ogni omu Russian.

"Pasqua a Caserta in Sokolniki", 1869

Da a so tarra Moscow è cacciatu ùn avè à circà in una furesta denso. In la cavalleria, in fronte à noi u Piscines serpente solitu, unni sò spustatu attraversu lu via a lu pruprietariu pussutu vene à una banda di i meruli, pâturage nantu à a riva di u fureste. Love pari Alexei Savrasov nantu à a riva, verde, di a furesta in u luntanu e na putenti zeppa di un fureste, chì si tagghia. E, comu a lu solitu, si vede a to parti favuritu di u pittore - i parturì furesta fusti maistru, chì si trova nantu à u orizonte, pripara cu nuvole scura ciusciu a liveddu di terra. U listessu celu cancia cima da d 'oru di luce à prufonda in u centru di u turchinu-grisgiu. A Muscovite nativu, Alexei Savrasov abbituatu da a zitiddina à vede ste Borghi bassu-chiavi di li culura. Forsi, anchi quandu si chiuì l'ùacchi, si tense in fronte, occhiu di la menti.

primavera taiat

Hè listessu nant'à un picculu tela Alekseya Savrasova "The Rooks Ti Sin'a" (1871). So assai sta maghjina chì vede cum'è vo Patrunu u carrughju è jri, senza firmarisi a neve da un thawed e profunnu pozzanghere piuttostu fitenti, chì spechjani a lu celu e salice machja, crescente spadda a spadda, tandu sin'à induve a la distisa, blu di nuvuli Suebi u listessu culori cum'è neve, in u fondu. Terra, o in u celu vene inseme. È sopra à tuttu sorgi rooks da сингулярность Singularité lotta per via di i so vechji, un saccu carbuni di rami putenti nidu in l 'arburi azalea, e custruennu sò novu. L'aria passa di neve, sciuglimentu è di branu. Naked arburi azalea biancu cù rami sicchi graphically disegnata contru à u celu. ghjesgia bianca incù una campana, torre in u luntanu, è stinza à lu Campu orizonte è furesta. Cosa lu panurama nativu, chi noi vede in ogni locu, è in ogni locu in lu medio nonchernozem Russia, ci hè u so imagine più generalized. Pittura Alekseya Savrasova novu è dinò vede u visu di u principiu di la primavera, ma lu secunnu stu capi ch'ellu ùn crià. È chì altru hè a scrìviri?

Pittura Alekseya Kondratevicha Savrasova

Savrasova un precursors in l 'imagine di u paisaghju Russian pò esse cunsideratu AG Venetsianov. Ma u tema di a natura di sta cantanti di più abbuccatu à u pinsà di a vita campagnola, chi vitti a lu fèudu. Savrasov hè diriggennusi luntanu da i tradizioni romantica uriginale, induve l 'arburi sò scritte cù awning want, unni ci sunnu grannissimi massi, capannone cun bassu, erba, è tutta a cima di u ritrattu hè scura, è solu pocu luce blu, surrisu di a cielo coperto cun nuvole - "Type a vicinanza di Oranienbaum" (1854 ). Si principia di firmà attente in ogni stagione, si trova in li un stilu particulari. Ma più di tutte e attrattu da a so fustu attinzioni, rami, e fronde, albero. U so rotonduli stravagante, quand'elli sò pigghiati di lu suli, si piglieti. Artist basa branu. "Arcusgi" (1868) - hè un grande ritrattu di a spartera di a natura, chì hè "un sognu ritrova la matina di l 'annu." Betulle assai curtu assai inundazioni. È quì sò dunau in l 'acqua, calmu specchiu tantu ca pari stamu vidennu ùn hè cum'è elli, è e so radiche ripitennu, cum'è a curona, chì ùn micca spicificatu esse vistu. Poi stu accuglienza sarà Maurits Escher, chì investigated u aid è infinita. Ma un innovator in stu campu, ùn si misiru compitu cusì cumplicata, hè sicuru, AK Savrasov. Ritrattu di furmazioni parechji studianti chì ripigliò da sottu u so cantu. U so nomi è u travagliu sò Milestones impurtante in pittura russa (Korovin, Levitan, Mikhail Nesterov).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.