FurmazzioniEducazione è culleghji

"Da Pindemonti": analisi di un puema A. S. Pushkina

Unu di l 'tardu opere A. S. Pushkina era un travagliu di "From Pindemonti". analisi Poem vi palesani à noi u so cuntenutu ideali. Prima di fà cusì, avemu piglià un ochju à qualchi mumenti in a vita di u pueta.

Oa biografia di u scrittore cù u so travagliu

Pushkin viaggiu chjassu in a vita ha lassatu una chi in lu so opere. I temi è cuntenutu sò cambiatu nantu à l 'anni.

A. S. Pushkin accuminzau scrittura comu principiu di comu l 'età di tredeci. Si crisciutu, allivatu è struitu in un 'atmusfera spiciali. Lu pueta s'imbriaca di u spiritu di a libertà, libertà. Li sô òpiri littirari era idei rivuluziunariu. Duranti stu masi I fù mandatu in esiliu.

Maiò parti di a so vita Pushkin hè interessatu da a pulitica, a sucetà, participau a la. Tuttavia, versu a fine di a so vita, chì fù tagghiata a causa di nu duellu, u scrittore chì ùn hè tantu forti nant'à affari suciali. Ch'ellu era stancu è vulia solu una cosa: esse lassaru sula, è u fècenu Live cum'è noi vuleti a. Stu hè dunau in parechji di i so travagghi, à mezu à elli "From Pindemonti". Analisi di u puema, u so cuntinutu in più tecnica, noi vi ùn dice l 'ultimu sonnii di u gran pueta. Cun elli, avemu amparà, chì hè a felicità di A. S. Pushkina.

U cuntenutu di u puema "From Pindemonti"

In issu travagliu, u autore scrissi chi si c'entra valurizzatu diritti voce chi occuparu lu corpu di tanti. Iddu nun ch'ellu ùn fù u dirittu à contru i publicani è firmò lotta rè. Ghjesù ùn m'importa s'ellu l 'forza di u stampa hè, s'ellu si stasira disegni scrittura. È tutte e parché hè appena e parolle.

So a strada sò altri, diritti megliu. Iddu ci vole una libertà differente. U Populu ùn hè cunnessi cu l 'dumanni, sicondu à u guvernu è a sucetà. Ghjesù ùn primura.

In seguita, u autore dà ciò ch'ellu vole. Pushkin cavallu ch'ellu ùn vulemu dà à un altru rapportu, un certu essa è piacè. Ùn fà grotta in a l 'autorità è i citadini, micca à andà contru à a so cuscenza per via d' iddi. U pueta si voli esse unni voli, vuleria di ccà e di ddà. Inspirati da li biddizzi di la natura, circondu, i travagghi di l 'arti. Chì hè a felicità chì hè ciò chì li diritti bisognu di e scrivi sta in "From Pindemonti" Pushkin. Analisi di u puema dà à noi u so scopu. A Canzona di circà à più tardi, u travagliu matura di u pueta.

Analysis "From Pindemonti" cortu puema

Stu travagliu hè scritta in u 1936. Duranti stu pirìudu, Pushkin avia valori assai differente di quelli chì èranu cun ellu, nanzu. Sunnannu di una libertà è di diritti. I vechji di lutta contru à u guvernu, forza, di ghjustizia per ellu hè avà -only appena e parolle. Cosa ùn si dì da elli? Iddu si la 'idea chì tuttu di stu - una cosa nutili. Si pudia Pinsai un'antra manera se sta lotta hè più a riescita per ellu è i so amichi, i Decembrists. Ma in 1825, è altri evenimenti aghju fattu lu chiaru di u scrittore, chì sonnii ùn vene è veru.

L'idea di u puema "From Pindemonti" - à mustrà lettori ciò chì i diritti è libertà di Pushkin hè di più impurtante. Iddu hè furzatu, pi dinunziari a lu puteri, ùn pò andà in altrò, a terra move comu si voli. Ghjesù ùn pò scrive ciò ch'ellu vole à ricaccià. Ùn mange a fine di u so travagliu hè diventata menu liricu è più pocu.

Forza, putenza, râ vita strangulatu pueta. U travagliu, chi noi sò cunsidirari, i autore chiamatu "From Pindemonti". So li pruvatu à francà cinsura. Dô pigliati da un puema da u so cuntenutu cuntimpuraniu Pindemonti. Ma chì ùn hè u scrittore di tali travagghi.

Poem - dicendu primure Pushkin. Ghjesù ùn vulete capissi à u sirviziu, cci voli la libbirtati pirsunali, l 'uccasioni di esse unni voli, è tastà a vita, chì hè a bellezza di a natura, è l' òpiri d 'arti.

"Da Pindemonti": un genre puema

Stu picculu vulume di litteratura è un masi. Per quessa, hè un genre - u puema. Stu travagliu hè veru, micca pigliati. U Populu ùn pò esse stata attribuita à altre austriaca di puisia, fora di u puema.

Stu travagliu-pezzu, ripurtava pusizioni a l'autore. Pushkin lu chiamavanu "From Pindemonti". Analisi di u puema, u so cuntenutu, u custatti da u biografia ci mostra chì stu hè un miticu di riferenza. Hè statu creatu di sulphur di cinsura, comu Pushkin avutu la spiranza di publicà stu puema.

I mezi di sprissioni in u travagliu

Puema di Pushkin face largu usu di u nigava, "ùn guardu", "Nun dari", "ùn Pronuncia". Cusì ch'ellu si ciò ch'ellu ùn vulete. L'autore adopra Méditation - "diritti high-User" métaphore - "certi giramìanti", aggettivu - "bellezza divina", ", dolce destinu". Ci sò postu un trasferimentu di a question Linguistics, polysyndeton.

Tutte ste ghjente, montagna e figure pòrtanu l 'opiri' idia "From Pindemonti". analisi lingua puema indica ricchezza è metudu usatu.

cunchiusioni

Avemu cunsideratu chì numinau in u so travagliu "From Pindemonti" Pushkin. analisi puema mustrò à noi cumunicà biografia di u gran pueta è u so travagliu. Avemu amparatu chì i travaddi di u 30s sò markedly differente da Pushkin maturità di giudiziu, idei novi circa felicità persunale.

Lu pueta, comu tanti scrittura pruvatu à francà forza, tantu stu puema si u so nomu.

Pushkin scrissi stu travagliu in u 1936. Era l 'urtimu di statina. Sfurtunatamente, u puema vinni mai publicatu duranti a so vita. Tuttavia, più di tempu, divinni disponibile à lettori è ancu incluse in lu Curriculum la scola.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.