ComputersSoftware

Cumu tagliate l'imaghjini in u Photoshop è aghjustate u pianu in un'altru sfondate

À u travagliu cù u prugramma "Photoshop" hè necessariu di travaglià cù l'imaghma più spessu. Hè usatu s'ellu ci hè bisognu di corrigie quarchi cosa in i ritratti, pigliate solu una parte di l'imaghjina per l'usu dopu in un altru imaghju, ancu per altri propii.

Prima di taglià, in "Photoshop" aperta a foto chì vulete. Per fà questu, select File -> Open. In a finestra chì apre, selezziunate l'imaghjina necessaria.

A attenzione particulare devi esse pagatu per u fattu chì in u "File type" ci hè una lista enormi di formati supportati. Quandu selezziunate un specifichi (per esempiu, gif), tutte e varianti di st'argumentu seranu visualizzati. Dunque, se sapete chì u fugliale deve esse in un cartulare di un certu tipu, ma hè micca quì, dopu avete sceltu l'estensione male.

Cumu tagliatu una imagina in Photoshop

Eppo supponi chì avemu tante cartuccii. Vulemu chì a zitella stand in a spiaggia. Avemu bisognu:

- crea un schedariu per a nova imagina;

- mette e piu di a zitella è u mare nantu à i tagliati differenti di u schedariu;

- A cut in the "Photoshop" picciò, perchè deve esse sceltu;

- Aggiunta credibilità à a nova imagina.

Analizemu tutte u passageru.

I tippu di prucessi in "Photoshop" accumenza cù l'apertura di un novu schedariu. Creemu dui capasti: unu hè chjamata "nanna", è l'altru hè "mare". Per dà un nome à una scena, deve specificà u nome desitatu in a paràmetra aperta finestra.

A stu mumentu, u prugramma hà da trè schedari: una zitella, un mare è un novu, ghjustu apertu. E questu hè attivu.

In questu nantu à u "mari" ci hà avemu sta sta foto. Per quessa hè bisognu:

  1. Fate a finestra cù sta stampa attiva (cliccate).
  2. Select the image by Select Select -> Tuttu u pressu Ctrl + A. Un marcatu cunfondatu hè stata vicinu à questu.
  3. Copia l'imagine cù a Ctrl + C cume. Avà fate a finestra attenta activa cliccando nant'à ucetu Ctrl + V. Finalmente, nantu à a cattura di "mari" avemu a stampa.

Avà fighjeremu cumu si cutà una piccula di una picciotta in Photoshop. Stu programu furnisce parechje strumenti per selezziunate e imagine.

Avviaremu dui: "Lasso" è "Selezzione ràpida".

Cliccate u buttone di u mouse di u minimu in a seconda strumenta, a finestra di a selezzione opens: "Selección rapida" è "Magic wand".

Aghjustassi a seconda opzione. Sì sta strumentu hè cliccatu nantu à qualsyo píxel in a capa, pezzi adiacenti di u listessu colore sò selezziunati.

In u pane di l'opere, sceglite i valori custanti:

- in u campu "Toleranza" puderete stabilisce i valori da 0 à 255. Quandu u 0, solu un tema hè sceltu. Se sè settore 24, l'uttene se selezziunate píxelsi in u rigistru di 12 sfumature più ligne è 12 sfumaturi più fosche di u culore;

- tick the "Smoothing" di finestra per assicurà chì e fruntiere di e fruntiere sò fluidi;

- seleccionate pixelli adatti;

- sguassate a marca di verificatu per "Sample all capeddi".

Fà cliccà clicchendu l'arnesi nantu à u ritimu di a chjesa, ùn si pò esce.

L'imaghjina scelta ùn hà micca avè una forma ideale, avemu finalizatu dopu. À questu staghjunu, un solu contu hè necessariu.

Prima di taglià, in "Photoshop" Delete Tuttu ridisignata. Select the command in the menu: "Selection" -> "Inversion". Avà l'aria tutta a ghjuvendu di a zitella sarà palesu. In u tecktronicu, presioni a chjave di Delu è avè a nostra donna gravata contra u mari.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.