ComputersSoftware

MS Access. MS Access databases. MS Access 2007

MS Access hè un sistema di gestione di una basa di u cliente di relazione (DBMS) da Microsoft. Razziunatariu significa chì hè basatu nantu à i tavule. Demu cunsiderà stu sistema in più dittori.

Cosa hè una basa di dati rilative?

Una basa di dati relazione consisti di un settore di tavule, trà e quali rilazioni sò construiti, o ligami. DBMS hè una cuncetera chì vi permette di creà è utilizà a basa di dati MS Access.

Cunsiderate e vantaghji è i disvantages di sta basa di dati.

Avvanzi di l'Accessu Microsoru DBMS

  • Interfaccia simplice è intuitive. Pudete puru cumincià à travaglià cù questa basa di dati senza avè qualchissia cumpagnia. Inoltre, assai manuale d'aiutu, i corsi online è offline sò in l'aiutu di u principianti.
  • A basa di dati MS Access hè cunnisciuta è cunnisciuta assai in PC di scrittura. Questu significa chì pudete sempre cercà l'aiutu di un amicu chì hà digià utilizatu a basa di dati per un bellu pezzu, per cunsiglii, è travaglià ancu cù una una basa di dati in a reta.
  • Prudutti di qualità di esporà di lettura di unlimitamenti: a data di e tàvule pò esse trasmessa a Excel, Word, exportatu à XML, publicata à PDF, per micca di esse da, senza difficultà, per trasferisce oggetti seleccionati à una altra base.
  • Prezzu minimu. Sè cumprate u MS Access per parte di un prugrammu integratu di Microsoft Office, po chì, in comparsu cù altri DBMS pagati, u prezzu serà assai tentatore.
  • Una larga selezzione di disinfettori per i formi di cumerciu, rapporti è dumande, per quale pudete filtra i dati è u mostrarà in una forma còmega.
  • E maiò possibili di dati impurtati: se tenete una copia tabulazione creata cù l'aiutu di u testu MS Word o u prugramore MS Excel, pudete facilmente trasferiri à a vostra basa di dati cù l'aiutu di l'magia. Inoltre, pudete impurtà in un documentu simplice di testu, da un documentu XML, è di i crescenti di basa di basa creatu in altri DBMS (cum'è dBASE, PARADOX).
  • Ability to create a password in a vostra basa di dati.
  • VBA in altu livellu VBA.
  • Ability to record macros.
  • U publicatore SQL.

Per i programaturi, ci hè altru significativu plus: u Access JET 4 core hè integrata in i sistemi operativi Microsoft, accuminciannu cu Windows 98. Questu significa chì l'appruvisione sviluppata chì usa a basa creata in Accessu pò esse trasferitu à qualsiasi computer Windows senza prublemi. Avarà da travaglià senza esse necessariu a stallazione di u DBMS stessu. In un pocu, hè solu bisognu di installà RUNTIME, una versione chì pudete scaricate da u situ web per a Microsoft.

Comu pudete vede, i vantaghji di MS Access sò evidenti. Ma tutti i siciliani pò esse cuparti da i disgrazziate significativamenti. Cighjà cun elli.

I disgrazia di Microsoft Access

  • MS Access riferisce à u DBMS di u servore file. Questu significa chì tutti l'infurmazioni di u dati sianu direttamente nantu à l'usu di u cliente, l'utilizatore. A parte di u servitore solu retrieve a dati è a trasmissione à a dumanda. Questu risultatu in grandi curretti di dati chì currenu nantu à a retama lucale, è cù un gran numaru d'utilizatori chì travaglienu cù a basa di dati, pò esse prununzatu in u scogliu. Una architettura clàssica di architettura di i servizii sempre aduprassi un bellu renditu cù un gran numaru d'utilizatori. In MS Access 2010, stu prublema hè solu parziale risolse.
  • Mancanza di strumenti di prutezione di fiducia. In fatti, solu a basa di a basa di dati è a password si usanu a password. Per un spécialiste spéciale, ùn hè micca difficiule per sguassà quella prutezzione.
  • Modu multiusuali hè pussibile solu in una rete peer- to -peer o in una reta cù un servitore di schedariu.
  • Per esaminà una interfaccia non standard, hè dumandatu per attruvarà programmaturi.
  • L'editor di consulta SQL hè primitivu, hè inconvenient d'utilizà.
  • Stu DBMS hè micca liberu.
  • MS Access hè scubitalizatu per i sistemi operativi Windows. Per pruvà d'utilizà a basa creata in questa basa di dati in altri sistemi operativi (per esempiu, LINUX), avete da toccu assai. Hè facilitatu da trasferisce data à altru DBMS.

Dopu avè cunsideratu u minuscule è l'avvinte di MS Access, per a versione 2007 detti qualchi struzzioni nantu à e capacità di stu DBMS.

Creazione di tàvule

Ùn ci hè nunda più faciule d'avè un novu tabellu cù MS Access 2007:

  1. Dopu avè apertu a basa di dati, và à a "Crea" tabulazione.
  2. Fà cliccà nantu à l'icona "Table", hè u primu à manca.
  3. Avemu una rapprisintazioni visuale di a tavula cù u nomu standard "Table 1" è un campu "Code" autoincrementale.
  4. Pudete principià introdizzione di dati in a seconda colonna. Dopu intrata à a linea, avete deve pressu a chjave di u scrittu. A culonna se cambiassi automaticamente a "Campu 1", u campu "Code" serà stabilitu à u valore di una, a data entry in a linea chì face diventà dispunibili.
  5. Per rinomena una colonna, fate un clicu cù u passatu in correa duie volte. Hè cunsigliatu di spicificà i nomi di e colonna senza espunelli!
  6. A creazione di basa di dati in Access 2007 hè assai intelligente. Sè scrittu u valore di u "Date" in a prima linea di a nova tavula, cum'è in a fila quinta di a stessa columna, avete da esse automaticamente d'utilizate u calendariu.
  7. Per cumprà a creazione di a tavula, devenu salvà cù cliccà nantu à l'icona pertinenti o pressu CTRL + S.

Parechji utilizatori sò più cambiani in modu di cunchju à u modellu «Designer» per più travagli visuale nantu à i campi di a tavula, perchè in questu modu pudete specifià u tipu di campi, restrizioni à i valori. In questu modu, pudete andà in ogni tempu cù a tavula, fate clicu nantu à u buttone nant'à u pannellu.

A creazione di dumande

Pigliate cumu per creà dumande in MS Access. Cumpigliemu in u 2007 una domanda simple in u moddu di disignu:

  1. In u pannellu "Menu", nantu à a "Crea" tabulazione, fate clicate u buttone "Cumentu Designer".
  2. Immediatamente vi vede una finestra per selezzione di tàvule. Cliccate nantu à ogni tavola da quale vulete sceglie i dati. Semu devi esse ricordatu chì pudete fà scelte solu se qualchì tàvule pò esse lincua logica in un altru cù un campu.
  3. Se avete sceltu parechje tabelli, avete bisognu di custruisce un ligami trà elle cù arrastu una linea da un campo di una tavula à u campu assuciatu di l'altru.
  4. Doppiu cliccate qualchì campu di ogni tagliu chì vulete vede cum'è un risultatu.
  5. In a barra di menù nantu à a tabulazione di Design, cliccà nantu à u grande cuncipitu d'esclamazioni. Prima di voi in a forma tabulazione vi pare u risultatu di u vostru sìmulu.

Questa hè a formula più cumuna per creà e consultate. Per quistite più complexa, leghjite l'aiutu in ligna o utilisate strumenti spiciali.

Ancu ancu un utilizatore novu avete prisentatu i so dati in un formattu più interessante da una table simplice. Allora l'usu MS Access - "Formoli" - vene à i so aiuti.

Form Wizard

In l'esempiu di l'Access 2007, amici à l'usu di u master in forma:

  1. In a "Cena" tabulazione in a "Subtazione" di "Formoli" andate à u "Wizardu di Forma" per "L'altre forma".
  2. Select from the drop-down list la tabella o query per a quale vulete crià una forma visuale.
  3. U utilizazione di i buttoni ">" è ">>" traspremenu i culonnii necessarii da u "Campos dispunibili" in u blocu à i "Campi selezziunati" fucinanu unu à un tempu o allu allora una volta, rispettivamente. Cliccate u "Button" dopu.
  4. Select the appearance of the form using the switch.
  5. Aduprà, sceglite u modu di forma, è pudete clicà u buttone "Finalizar". Prima di voi, i dati di a vostra tavola o quistione in un formatu interessante.

Per creà formi più complexi, devi avè aduprà u constructore adattatu.

Avè esaminatu sti struzzioni, ponu esse cuncludi chì MS Access hè una bona oportunità per un prezzu minimu. Una interfaccia chjaru, prevalenza, constructore è magia assistenti - tuttu questu fa fàliu facilità per disignà a basa di dati è travaglià cun ella.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.